Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון שמתי לב שההגה כוח שלי לא עובד כמו שצריך משום שכשאני עומד במקום ומסובב את ההגה הוא פשוט קשה מאוד , אולי לא כמו במכוניות בלי הגה כח אבל עדיין זה קשה מידי לטעמי...

 

בדקתי שמת של הגה כח וזה נראה בסדר...

בדקתי לחץ גלגלים גם בסדר...

 

מה עוד יכול להיות?

 

תודה.

גיא. :roll:

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
בזמן האחרון שמתי לב שההגה כוח שלי לא עובד כמו שצריך משום שכשאני עומד במקום ומסובב את ההגה הוא פשוט קשה מאוד , אולי לא כמו במכוניות בלי הגה כח אבל עדיין זה קשה מידי לטעמי...

 

בדקתי שמת של הגה כח וזה נראה בסדר...

בדקתי לחץ גלגלים גם בסדר...

 

מה עוד יכול להיות?

 

תודה.

גיא. :roll:

 

נשמע כמו סימפטום של משאבת ה"כ בסוף חייה.

בכל מקרה, דרך האינטרנט לא ניתן לאבחן תקלות, גש למוסך ובצע בדיקה בעלות סימלית למכלולי ההגה ואם הכל תקין, סע בראש שקט.

מכלולי ההגה כוללים בין היתר את המסרק, משאבה הידראולית, צנרת הידראולית, תפוחי הגה (בולג'ויינט + קצה הגה), מייסבי הבולמים הקדמיים וכד'.

כשל באחד מהנ"ל עלול להוות קושי בסיבוב ההגה, כמו שאתה מרגיש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
באיזה רכב מדובר?

 

למרות שאני נוטה להסכים עם איציק.

 

 

סובארו לגאסי שנת 91

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

כדאי להתחיל מכל המכלולים שאיציק הזכיר בסדר הבא:

(1)מיסבי החלקה של בלמ"ז.

(2)מסרק הגה.

(3)משאבת הגה.

 

שאר המכלולים חשובים בטיחותית, אך זניחים מבחינת היחס לקושי בהיגוי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לפעמים נוזל הגה כוח נגמר וחוסר בו גורם להגה להיות קשה יותר.

 

בדוק שיש מספיק ואם זה לא עוזר-גש למוסך ובדוק את מערכת ההגה.

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
לי אין הגה כוח באוטו, מה הדברים המינימליים שאני יכול לעשות כדי שהסיבוב של ההגה והשליטה בו יהיו יותר קלים ???

 

לפי דעתי - ניפוח אוויר בגלגלים הקדמיים יכול לתרום במקצת לסיבוב יותר קליל של גלגל ההגה, אבל זה לא משמעותי.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
באיזה רכב מדובר?

 

למרות שאני נוטה להסכים עם איציק.

 

 

סובארו לגאסי שנת 91

 

בדוק מפלס שמן ה"כ וגש למוסך לבדיקה כללית של מערכת התיגבור.

רצוי לדעת שבלגאסי/אימפרזה ההגה מטיבעו מעט כבד - בניגוד לשאר היפאניות בהן ההגה רך כחמאה ולא תמיד נוח לשליטה במהירויות שיוט/גבוהות.

 

אם אתה נוהג ביום-יום ברכב עם הגה כח קל מאוד, ייתכן וכאן נעוצה ה"תחושה" שלך שההגה לא מספיק רך (קרה לי לא פעם שנסעתי מרחקים גדולים על רכב עם הגה מאוד רך וכשחזרתי לאוטו שלי ההגה נראה מאוד כבד, למרות שהוא הגה כח).

 

באופן עקרוני, אם אתה מפעיל מעט כוח לסובב את ההגה (בזמן עמידה במקום), הערכתי היא שזה תקין. במידה וההגה מאוד קשה (כמו הגה רגיל) ואתה ממש מפעיל שרירים בשביל לסובב אותו, סביר להניח שמדובר בתקלה באחד מהרכיבים שהוזכרו קודם לכן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפעמים נוזל הגה כוח נגמר וחוסר בו גורם להגה להיות קשה יותר.

 

בדוק שיש מספיק ואם זה לא עוזר-גש למוסך ובדוק את מערכת ההגה.

 

 

יש מספיק נוזל

 

אפשר רק הזבר מה זה בלמ"ז?!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

×
×
  • תוכן חדש...