Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

החניתי את האוטו כמו שאני כל החיים שלי מחנה ברחוב שאני גר בו,

ומשום מה קיבלתי דו״ח חניה על סיבה ״העמדת רכבך כששני גלגליו על המדרכה״

אבל כל הרחוב שלי כולם כולל כולם מחנים את הרכב כאשר שני הגלגלים על המדרכה... אז למה רק אני קיבלתי? איפה הטעות?

אם לא מחנים את הרכב כששני גלגליו על המדרכה לא יהיה מעבר למכוניות על הכביש ברחוב

משהו פה מריח לי מסריח. 250 שקל על כלום.

עריכה אחרונה על ידי yorng
  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי התמונה אין מעבר מספיק להולכי רגל / עגלות ילדים / עגלות נכים.

 

אם רק אתה חנית וקיבלת דו"ח והיו לפניך או אחריך עוד כלי רכב שחני על המדרכה ולא קיבלו דו"ח אפשר לבקש לבטל את הדו"ח על בסיס אכיפה בררנית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
[ATTACH=CONFIG]523719[/ATTACH]

 

כן. מופיע תמרור כזה בדיוק. תסתכל בסרטון שצירפתי

 

לפי התמונה אין מעבר מספיק להולכי רגל / עגלות ילדים / עגלות נכים.

 

אם רק אתה חנית וקיבלת דו"ח והיו לפניך או אחריך עוד כלי רכב שחני על המדרכה ולא קיבלו דו"ח אפשר לבקש לבטל את הדו"ח על בסיס אכיפה בררנית.

 

^ נכון.

אך בנוסף פות"ש עומד בדיוק מול פתח כניסה לחצר.

 

יש מספיק מעבר להולכי רגל, אבל לעגלות ילדים או עגלות נכים אני לא חושב.

אבל זה לא באשמתי, כי אם אני אחנה את הרכב כך שיהיה יותר מקום על המדרכה, אני חוסם יותר מדי מהכביש, ואז לא יהיה מספיק מעבר לרכבים גדולים כמו ג׳יפים ומשאיות. כבר קרה לי שמשאית זבל פירקה לי המראה מצד ימין. וראיתי לא פעם משאיות שלא מצליחות לעבור בגלל רכב שחנה בצורה הזאת וכך גרמו לפקק ענק ברחוב.

 

hgXx6Yd.mp4

 

רק אני קיבלתי את הדו״ח, יש מצב שמישהו התלונן עליי ובגלל זה קיבלתי.

איך אפשר לבטל את זה על בסיס אכיפה בררנית? מה אומרים בדיוק?

פורסם
איך אכיפה בררנית?

אם אחרים חוסמים רק את המדרכה, אבל אתה חוסם יציאה מחצר הבית.

כולם מפריעים אך לא באותה מידה.

 

מה זה אומר ״חוסם יציאה מחצר הבית״?

לא חסמתי. אפשר לצאת ולהיכנס. הדלת יכולה להיפתח בכיף. וזאת לא פעם ראשונה או שנייה שהחנתי כך או שאחרים החנו בצורה הזאת.

אם החניה אסורה במקום הספציפי הזה, למה לא סימנו את זה בצורה ברורה כמו שבתים פרטיים אחרים טרחו לעשות?

ודרך אגב, מצד ימין יש עוד בתים פרטיים שאנשים מחנים מול הכניסה (בדרך שכן מאפשרת כניסה ויציאה) ומעולם לא ראיתי שום דוח בגלל זה. כנראה שזה תקין וזה בסדר.

פורסם

 

 

וגם אם זה כן חוסם, ולדעתי זה לא,

למה לכתוב בדו״ח העמדת רכב כששני גלגלי הרכב על המדרכה? הרי יש תמרור שאומר שאפשר להחנות כך

אפשר לבטל את הדוח בגלל זה? יש לי תצלום של התמרור

פורסם

לשון התמרור 627 היא:

"מותרת החניה על המדרכה לרכב שמשקלו הכולל המותר עד 2200 ק"ג, בהתאם למסומן ובלי לחסום את המעבר ברוחב סביר להולכי רגל ולכסא גלגלים לנכה זולת... [לא רלוונטי]".

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לשון התמרור 627 היא:

"מותרת החניה על המדרכה לרכב שמשקלו הכולל המותר עד 2200 ק"ג, בהתאם למסומן ובלי לחסום את המעבר ברוחב סביר להולכי רגל ולכסא גלגלים לנכה זולת... [לא רלוונטי]".

 

ומה במקרה שלא נשאר מעבר ברוחב סביר למשאיות בכביש? הכביש לא מספיק רחב.


×
×
  • תוכן חדש...