Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שכבר נתתי בדוגמה, לא חסרים רחובות צרים שאילולא חנו בהם רכבים היה יכול לעבור בהם סמיטריילר, אבל מרגע שהעיריה סימנה שהחניה בהם מותרת היא הצרה את הרחוב כך שנמנע מעבר של רכב רחב. העיריה היא זו שהתירה את החניה ואף אחד מעולם לא חשב לעבור על שורת הרכבים החונים ולרשום להם דו״ח על קיפוח זכות. ולא רק זאת, אתערב איתך שאם אי פעם מישהו יקבל דו״ח כזה על שחנה רכב פרטי בגודל סטנדרטי צמוד למדרכה במקום מותר, שום שופט לא ירשיע אותו בקיפוח זכות.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואם אותו רכב פרטי בגודל סטנדרטי חנה במרחק 40 ס"מ מהמדרכה שזה מותר חוקית, ברחוב שבו מותרת חניה (ולכן החניה חוקית) אבל אבוי - אם היה חונה צמוד למדרכה משאית יכלה לעבור, ועכשיו אינה יכולה לעבור. יקבל או לא יקבל דו"ח?

 

21 ב 1 אגב אינו קשור רק לחניה, זו רק דוגמה אחת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה המלל ב3511

 

בהיותך עובר דרך התנהגת באופן אשר קיפח את זכות אדם להשתמש שימוש מלא

בדרך בכך ש... (פרט את מעשה הנהג), בניגוד לתקנה 21 (ב)( 1) לתקנות התעבורה

 

מה יכתוב השוטר

 

שחנית כחוק .

 

 

 

המשמעות הפשוטה של מתן אפשרות להחנות היא שמותר לך להחנות ושום דבר אחר לא יכול לבוא לסתור את ההרשאה הזאת אלא אם חנית שלא כחוק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם חנה כחוק, הוא פעל כאדם סביר בהתאם להרשאה מפורשת לחנות שם.

החוק מכיר שבכך שלא תמיד אפשר לחנות צמוד למדרכה ולא דורש זאת, והעיריה ידעה זו כשהחליטה להתיר שם חניה.

פורסם

השוטר יכתוב למשל "בכך שחנית בצורה שאינה מאפשרת לכלי רכב לעבור".

המלל ב-3511 או בכל סעיף שמצריך פירוט העבירה יכלול את המלל שמתאר את העבירה, מה "שחנית כחוק" מתאר? זה מתאר את ההפרעה או הקיפוח?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בוא נאמר שהפקח גם מצלם את הרכב החונה והרכב חונה במקביל למדרכה במרחק של 20 ס"מ מהמדרכה.

 

אתה רואה שופט שפוסק נגד הנהג בטענה שלא נתן לסמיטריילר לעבור.

 

כי אם כן , אתה חי בסרט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בוא נאמר שהפקח גם מצלם את הרכב החונה והרכב חונה במקביל למדרכה במרחק של 20 ס"מ מהמדרכה.

 

אתה רואה שופט שפוסק נגד הנהג בטענה שלא נתן לסמיטריילר לעבור.

 

כי אם כן , אתה חי בסרט.

 

בוא נאמר שלקחת את זה למקום מאוד ספציפי, והדיון הוא כללי.

ואתה יודע שלקחת את זה למקום הספציפי כי בדיון הכללי אתה טועה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ממש לא

 

לקחת תקנה כללית וביקשת להלביש אותה על נושא החניה שלגביה יש תקנות ספציפיות שגוברות על התקנה הכללית

 

ואתה כהרגלך מסרב לראות זאת

 

נה נה נה נה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ואני עדיין צודק, הותרה חניה אינה פוטרת מתקנה 21 ב 1 לגבי הפקעת הזכות לדרך מבא דרך אחר, הסיבות לקבל דו"ח כזה על חניה הן נרחבות, אפילו הפרעה להולך רגל ניתנת לאכיפה על פי סעיף זה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה עקשן בלתי נלאה ולא מבין את ההיררכיה של החוק

 

יש תקנה ספציפית שמתירה לחנות ? יש

 

עכשיו כפי שכתבתי לפני זליון הודעות אתה רוצה שאחרי שאחנה כחוק אמדוד עם מטר שיש מעבר לסמיטריילר.

 

הצחקת אותי.

 

בדקתי בנבו אין פעם אחת בו מפעילים את סעיף 21 ב על שלל תתי סעיפיו לגבי חניה.

 

מאידך התקנה מופעלת אלפי פעמים לגבי רכב שנוסע בעיקר כאשר נגרם נזק תאונתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

א. מבין יופי

ב. התקנה שמתירה לחנות אינה פוטרת את הנהג מתקנות אחרות ובפרט 21 ב 1

ג. אתה רוצה שאני אאסוף לך עוד עשרות סעיפים שאינם מופעלים? זה אינדיקציה למשהו? חוץ מאשר לאוזלת ידה של משטרת התנועה כמובן?

ד. אתה יכול להישאר בויכוח ענייני?

ה. ברור שהתקנה תופעל אוטומטית במקרה של נזק תאונתי כשאין סעיף אחר להפעיל - שהרי עצם התאונה היא ההוכחה לעבירה על הסעיף, אפס עבודה לאכוף את זה אחרי תאונה

ו. בנושא הויכוח הענייני עצמו - אמנם תמרור גבוה מתקנה, אבל לא הראית שום תמרור שסותר או מבטל את תוקף תקנה 21 ב 1 ולכן הוא נשאר בתוקף, יותר מזה, מכיוון שאין בנמצא תמרור כזה, אלא אם קיבלת הוראה מפורשת משוטר הוא תמיד נמצא בתוקף

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שואל אותך בפעם האחרונה

 

האם אחרי שחניתי כחוק אני צריך למדוד עם מטר שיש מעבר לסמיטריילר.

 

אם תשובתך חיובית כנראה שאינך מבין חוק מהו.

 

 

tr:w-200,h-150,f-center

הוראת חוק ספציפית גוברת על הוראת חוק כללית

 

הוראת חוק ספציפית גוברת על הוראת חוק כללית ראשית, ייאמר שכאשר קיימת הוראת חוק ספציפית והוראת חוק כללית - גוברת ההוראה הספציפית על ההוראה הכללית ( Lex specialis derogat generali) (ראו: אהרן ברק פרשנות במשפט - תורת הפרשנות הכללית 551 (1992); ע"פ 946/94 מדינת ישראל נ' עובד, פ"ד נח(6

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עונה לך בפעם האחרונה - אתה שואל שאלה לא נכונה ולא רלוונטית.

 

או שאתה לא מבין את משמעות 21 ב 1 או שאתה מנסה להטריל, אין אופציה אחרת.

 

ולעניין עצמו - מכיוון שתקנה 21 ב 1 לא כוללת מדדים אמפיריים אתה לא צריך מטר, אתה צריך ראש תקין ושפיות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

הנה דוגמה לפסק דין שעוסק בטיעון של תקנה 21 מול תקנה 76, אומנם מדובר בתתי סעיפים שונים מאשר במקרה שלנו, אבל העקרון זהה, תקנה 21 אינו גוברת על תקנות ספציפיות:

״אין המדובר בפרשנות של בית המשפט אלא בהוראת חוק מפורשת של המחוקק.״

 

 

ולגבי ״ראש תקין ושפיות״, הנה עמדת בית המשפט לגבי חובת הרשות לסימון שהולם לעומת הדרישה מהנהג להפעיל שיקול דעת:

״מה הדין במקרה ובו התמרור מאפשר פעולה מסוימת לכאורה, אך בשטח אלו עלולות להפריע לתנועה, ויתכן והתמרור איננו מתאים?

...

...

אם רואה נהג כי יש מקום חניה סביר, הסברה היא כי ישבו המוסמכים לכך והחליטו שמותר באזור זה לחנות. נהג איננו צריך להעמיד תחת שבט ביקורתו את שיקול דעתה של הרשות. אם קבעה הרשות שמותר באזור מסוים לחנות, חזקה עליה שעשתה את מלאכתה נאמנה

 

שוב, זה לא בדיוק המקרה שלנו, כאן חסר תמרור שאוסר חניה, אז על אחת כמה וכמה כשיש תמרור שמתיר חניה אין לצפות מנהג לחשוב שאסור לו לחנות שם.

עריכה אחרונה על ידי Be roo

×
×
  • תוכן חדש...