Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג׳ו 208 אזהרת engine fault


galbh
שימו לב! השרשור הזה בן 1614 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמח שתפסת את הבעיה יחסית בהתחלה.

הרכבת רצועה חדשה - תן לנו בבקשה עדכון לגבי המצב הויזואלי שלה מדי פעם.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 272
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בחזרה לבית מצערת : שאלת את גבע מה דעתו על המצערת ?

ודרך אגב : אין מקדמה על הזמנת חלקים כאלו. בטח לא על חלק שעולה 150€ לצרכן בצרפת וליבואן בארץ עולה עוד פחות (מק"ט 9673622380) . הם ממתינים במרלו"ג. אם לא הצליח להם איתך , יצליח עם הלקוח הבא. ואם לא: ניתן לשלוח חזרה ולהזדכות מול היצרן בהנחה שלא הותקן מעולם.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש 2 מכסים עד שמגיעים לרצועה ואין צורך להחליף אותם.

 

צריך לנקות את כל החיישנים שבאים במגע עם השמן ולהחליף בורג(יש לו מסנן קטן) שימון לצינור טורבו ולבדוק משאבת וואקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החליפו קיט טיימינג, פילטר שמן ושמן, יש בחשבונית גם 2 פקק קמשפט. לא יודע בדיוק מה ניקו או לא ניקו, מלבד זה שראיתי אותם מגרדים את הקרטר ומעברי השמן עם מברג ובחשבונית יש סעיף של פירוק והרכבת אגן שמן וניקוי משאבת שמן ללא חיוב. יש לי מה לשאול את יוסי?

 

דרך אגב אצלי הסתימה של הרשתית הייתה בשלבים התחלתיים

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החליפו קיט טיימינג, פילטר שמן ושמן, יש בחשבונית גם 2 פקק קמשפט. לא יודע בדיוק מה ניקו או לא ניקו, מלבד זה שראיתי אותם מגרדים את הקרטר ומעברי השמן עם מברג ובחשבונית יש סעיף של פירוק והרכבת אגן שמן וניקוי משאבת שמן ללא חיוב. יש לי מה לשאול את יוסי?

 

דרך אגב אצלי הסתימה של הרשתית הייתה בשלבים התחלתיים

 

מה עלות של ההחלפה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עלות של ההחלפה?

 

קיט טיימינג כ-950 ש״ח, עבודה 800 ש״ח, 2 פקקי קמשפט 20 ש״ח, פירוק והרכבת אגן שמן + ניקוי 0 ש״ח. לא כולל מע״מ.

בנוסף שמן מנוע + פילטר שמן והשלמתי כבר לטיפול תקופתי אז מסנן אוויר ותוספת סמלית על העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נשאר כדי להשלים לטיפול 75,000 לפי היבואן? (יצא שהוקדם קצת, הרכב על 70,000 ק״מ והטיפול הקודם היה ב 57)

 

על פי הסטוריית הטיפולים הוחלפו מצתים (אני חושב שהיה ריקול), ב-54,000 ק״מ לפני שנה ממש לפני שקניתי את הרכב.

רק פילטר מזגן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם תמיד ישמחו גם להחליף לך ברקסים... במחיר מופקע. מתי הוחלפו רפידות קידמיות פעם אחרונה ?

פילטר מזגן בקרית מוצקין תמיד כדאי להחליף (בז'"ן). יוצא אפור גם אחרי שנה ועולה כמה עשרות שקלים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, תודה לך על השרשור, לקנות psa חדשה כנראה לא אקנה, לקנות משומשת שטופלה אצל היבואן כנראה גם לא אקנה.

 

זה מדהים אותי כל פעם מחדש איך למוסך מורשה יש לקוחות שבויים והוא פשוט מרשה לעצמו לזלזל בהכל! מוסך לא מורשה כמו גבע למשל יש לו תודעת שירות גבוהה ומקצועיות ללא עוררין כי זאת הדרך שלו ללקוחות שבויים ופה בעצם כל ההבדל.

 

בסוף אנשים הולכים למורשה יבואן על מנת שכביכול תהיה אחריות ועל מנת שבמקרה ומשהו חריג קורה אולי יהיה רצון טוב ומה בסוף? דוחפים לך חלקים שאתה בכלל לא צריך, רמת מקצועיות נמוכה וגם כשיש הוראות של היצרן מה לעשות מזלזלים בהם. פשוט לא יאמן.

 

לובינסקי יכולים לעשות 20 מפגשי השקות ולא יודע מה, כשזה מלווה בשרשורים כאלה אולי כדאי להם לנתב את המאמצים לכיוון אחר.

 

 

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב. הם סתם זורקים כסף על מפגשי היכרות והשקות דגמים. שרשור או מקרים כמו זה מוריד את כל ההשקעה לטימיון.

שישקיעו בהדרכות והשתלמויות לצוות הזוטר. כולל קורסים באנגלית ... ברליץ ומה שצריך . שישקיעו בהצעות טרייד מפתות (סלקטיבית). לא חסר מה לעשות בכסף .

ולסיום שיחליפו חברת יח'"צ ומנהל קשרי לקוחות. אפילו אימייל מזל טוב ושנה טובה לא קיבלתי.

סטינו מהנושא .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק לדמיין תרחיש דמיוני בו אתה מגיע למוסך מורשה של לובינסקי ואחרי שמקבלים אותך אומרים לך שמע, ישנה בעיה שהיא מעט נפוצה של רצועת טיימינג רגישה, נעשה לך בדיקה בתשלום ובמידה ומדובר ברצועה הבדיקה תיכלל בעלות התיקון.

 

אבל כל זה לא קיים ובמקום זה כמעט סיימת עם בית מצערת חדש, באמת שאני לא יודע אם לצחוק או לבכות. כנראה שאותך זה ממש לא הצחיק....

 

את מוסך גבע אני זוכר מפעם והחוויה שם בהחלט הייתה מאוד חיובית!

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1614 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...