Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב שישמש אותי לנסיעות של כ-15-20 אלף ק"מ בשנה, לא המון ולא הרכב העיקרי במשפחה.

חשוב לי שייראה מכובד, שיהיה נוח מאוד ועם בידוד רעשים מעולה.

הצטמצמתי פחות או יותר לשני אלה שבכותרת.

וולוו חדשה (גם ה xc40) לטעמי יקר מדי, והפיג'ו נותנת יותר ערך לכסף, שוב, לטעמי.

אז ההתלבטות היא בין xc60 בשנתונים 15-16 עם ק"מ סביר (עד 25 לשנה) מטופלות לפי הספר, כאשר המחיר ינוע סביב ה-130, או פיג'ו 3008 1.5 דיזל חדשה בדגם אקטיב, שמציע גם מערכות בטיחות שלא היו בשנתונים קודמים ברמת הגימור הזו, עד כמה שראיתי.

השיקולים העיקריים- עלות אחזקה (טיפולים, ביטוחים וכו'), ירידת ערך, שוק כאשר ארצה למכור.

 

אשמח שתאירו את עיניי.

פורסם

תודה.

באמת נסעתי על שניהם.

בוולוו אתה מרגיש באוטו ברמה אחרת.

מצד שני הפיג'ו חדשה, כולל אחריות לשלוש שנים.

פורסם

אתה מדבר על הוולוו xc60 מהדור הקודם, רכב בינוני ביותר, פנים פשוט, אבזור חסר, צורך הרבה דלק וסובל מירידת ערך גבוהה.

 

הxc60 מהדגם החדש זה כבר סיפור שונה.

 

לך על הפיז׳ו.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ב3008 בנזין המנוע שקט מאד לאורך כל הסל"ד,ובכלל גם בידוד רעשי הרוח והכביש מבודדים ברמה שלא רואים ברכבים בסגמנט הזה.

פורסם
תודה.

באמת נסעתי על שניהם.

בוולוו אתה מרגיש באוטו ברמה אחרת.

מצד שני הפיג'ו חדשה, כולל אחריות לשלוש שנים.

אם אתה מחפש רכב ברמה אחרת, תנסה את מנוע טורבו בנזין, תתפלא שהוא יתן לך חווית משתמש טובה יותר מה וולוו המזדקנת הזו.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אני לא הייתי רץ לקנות רכב בגלל שהוא "שקט יותר" כאשר הרכב החדש יהיה לי מספיק שקט, באוטו שלי אמרו שהוא לא הכי שקט, והאמת זה מספיק לי שקט אפילו במהירויות ממש לא חוקיות,

 

לכן הייתי נוסע ב3008 אם השקט לא נוראי ולדעתי לפי מבחנים לפחות הוא יהיה די מרשים, אז אין התלבטות, חוץ מזה שמדובר ברכב מרשים מאוד, האמינות עוד יותר עד כה, וחדש, לך תדע מה עבר על הוולוו בת ה4, אני הייתי חושש לרוץ לקנות רכב יוקרה בן 4 בלי לבדוק ב7 עיניים, בקיצור, לך על ה3008 ותהנה.

פורסם
נסעתי 500 ק"מ השבוע עם 3008 1.5 דיזל, די התאכזבתי מבידוד רעש המנוע. (בעיקר בהאצות)

 

רק בהאצות חזקות וגם זה במידה סבירה בהחלט, בנסיעה מנהלתית הרכב שקט ונעים לנסיעה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
רק בהאצות חזקות וגם זה במידה סבירה בהחלט, בנסיעה מנהלתית הרכב שקט ונעים לנסיעה.
אתה צודק לגמרי, אבל שהכותב רשם שהוולוו היא ברמה אחרת לגמרי, הוא כנראה התכוון לכוח ושקט, ואת זה משיגים עם מנוע טורבו בנזין של פיג'ו ועדיין חוסכים יחסית לוולוו ונהנים מרכב עדיף

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
אתה צודק לגמרי, אבל שהכותב רשם שהוולוו היא ברמה אחרת לגמרי, הוא כנראה התכוון לכוח ושקט, ואת זה משיגים עם מנוע טורבו בנזין של פיג'ו ועדיין חוסכים יחסית לוולוו ונהנים מרכב עדיף

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

 

תודה.

הכוונה גם לטורבו בנזין 1.2?

פורסם

את ה 1.2 אני פחות אוהב, הוא לא כ"כ חזק והוא קצת רועד, הייתי עושה מאמץ ל 1.6

הכי טוב, הייתי עושה נסיעת מבחן ובודק בעצמי, מה מתאים לי ומה לא.

אישית הייתי לוקח את הבנזין הגדול בלי לחשוב פעמיים.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
את ה 1.2 אני פחות אוהב, הוא לא כ"כ חזק והוא קצת רועד, הייתי עושה מאמץ ל 1.6

הכי טוב, הייתי עושה נסיעת מבחן ובודק בעצמי, מה מתאים לי ומה לא.

אישית הייתי לוקח את הבנזין הגדול בלי לחשוב פעמיים.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

תודה. הבנזין 1.6 אינו זמין, בכל זאת אלך על הדיזל

פורסם
מציע לבדוק גם את C5 Aircross

 

אולי זה לא בדיוק קשור, אבל צריך קצת לרענן אחרי שני c5...

פחות אהבתי את העיצוב (קצת גמלוני). אני בטוח שהוא גם רכב מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...