Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש ברשותי הונדה סיוויק 2012 ואני רוצה לעשות טיפול 100 אלף ק"מ עברתי לאחרונה לעיר רחובות וראיתי שיש מוסך הונדה רחובות https://honda.org.il/%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa/

האם מישהו מכיר?

האם מישהו תיקן/ בדק את הרכב שלו שם בעבר ?

תודה מראש.

פורסם

שלום

אני טיפלתי שם בשני רכבי הונדה סיויק ,משנת 2014 אני מטפל אצלהם.

מוסך בין הבודדים שאתה יכול לעמוד ליד הרכב , לישאול שאלות את המכונאי המטפל,

להתייעץ גם עם מנהל המוסך ,והכל באווירה חביבה ומישפחתית,

לדעתי מוסך לדוגמא מבחינת שירות ללקוח.

פורסם

אמא שלי מטפלת בסיוויק שלה שם.

נראה שהיא מרוצה, לא היו אף פעם תקלות אלא רק טיפולים שוטפים, לא זוכר עלויות מדויקות, אבל קח בחשבון שזול זה לא.

פעם אחת ביקרה במחלקת הפחחות שלהם עקב פגיעה קלה בטמבון, איכות הצביעה היתה מעולה, אבל הרכבת הטמבון לא יצא 100%, הייתי נותן ציון 9 מתוך 10.

×
×
  • תוכן חדש...