Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלי(יאריס 2000) כאשר אני "מקפל" את המושב האחורי ומרים אותו ב90מעלות ל"רצפה" בצורה שהוא מקביל למשענות של המושבים הקדמיים (פונקציה אשר נועדה לתת שטח גדול יותר להעמסה בתא המטען), ואז מסיר את ה"שטיח" שמכסה את כל תא המטען והחלק האחורי של הרכב בעזרת הסקוצ'ים, נגלה בפני הפח הפנימי של החלק האחורי של הרכב (האם זוהי השלדה?) בחלק מסויים שם, יש מין פס של חומר מסויים על הפח, מסביב לפס הפח ישר לחלוטין, הפס עצמו לא ישר כמו סרגל, וזה נדמה כאילו החומר היה נוזלי בהתחלה והתייבש כך...

 

עכשיו, יכול להיות שזה אמור להיות כך, ויוצר כך ושאני סתם פראנויד,

אבל בכל זאת האם יש מצב שזוהי פגיעת שלדה רצינית ושהאוטו עבר תאונה רצינית? איך אני יכול לזהות פגיעות שלדה?

אני אנסה לצלם ולצרף תמונות בהמשך (ברגע שאשיג ממישהו מצלמה דיגיט')...

 

תודה מראש!!!

פורסם

אתה מצפה שנענה בלי לראות ??

 

ואם זה באמת מציק לך לך למכון ויעשו בדיקה

ושלישית פגיעות בפח מאחור מעבר לקו הגלגלים (תא מטען) בד"כ אינן נחשבות "שילדה"

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...