Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצעה לי טויוטה קורולה 2009 יד 1 עם 50k.

בעלים מבוגר שנסע בעיקר בעיר.

 

בהנחה שהבדיקה לא תעלה הפתעות - האם מדובר בקנייה כדאית? (ללא קשר למחיר)

 

האם אחרי 10 שנים, למרות הקילומטראז' הנמוך, אני צריך לצפות להוצאות ומחלות של הזמן?

פורסם

למרות שהק"מ נמוך החומרים עדיין מתיישנים, מתייבשים אז כן, יכולים לצוץ בעיות.

 

יש תיעוד טיפולים?

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

העניין הוא שתמיד יש קשר למחיר.

הכול זה שאלה של מחיר וצרכים.

אם אתה נהג שצריך משפחתית והקורולה תוצא במחיר הוגן , אז זו קניה טובה.

אם אתה נהג יחיד שלא צריך תא מטען והיא תוצא במחיר של יונדאי I10 2015, אז זו כבר לא קניה טובה.

פורסם

אי אפשר לשאול שאלה כזו ללא קשר למחיר.

ברור שרכב 2009 עם 50K ק"מ עדיף בהרבה על אותו רכב עם 300K ק"מ אבל תלוי באיזה מחיר.

פורסם

כדאי בתנאי ש:

 

1.גיר אוטומטי ולא רובוטי.

2. עשה טיפול כל שנה בלי קשר לק"מ וזה מתועד בקבלות.

3. מחיר סיבר, זאת אומרת לא דומה למחיר של קורולה 2011 או 2012 עם ק"מ ממוצע אלא עדיין באיזור 2009 + תוספת של כמה אחוזים.

 

 

פורסם

מבחינת צרכים- רכב שני במשפחה קטנה. גם סופר מיני יכל להתאים. לא נוסע המון מחוץ לעיר.

יש לרכב תיעוד טיפולים.

הוא דורש קצת מעל המחירון המשוקלל.

 

הפחד שלי הוא לא רק מבעיות מנוע אלא גם מבעיות חשמל ועוד עייפות של החומר ברכב.

פורסם

לקורולה בשנים האלו אין מחלות במיוחד לא בחשמל זה רכב bullet proof.

אני מחזיק כזו בבית 2009 עם 210 אלף קמ.

הרכב כמו חדש,אין קירקושים של פלסטיקה,הרכב נוסע מעולה.

כל טיפול שאני מכניס אותה למוסך אני מבקש מהמכונאי לחפש בעיות,צינורות סדוקים הזעות וכו'.

עד כה מלבד טיפולים שוטפים לא נעשה שום דבר משמעותי ברכב.

כמובן שזה תלוי מאוד איך טיפלו ברכב ואיך שמרו עליו.

אני קניתי את הרכב מאדם פדנט שהשתמש רק בחלפים מקוריים ורק בשמנים סינטטיים מלאים איכותיים.

נסע את רוב הקילומטרים שלו בבין עירוני.

ואני מכיר את הרכב מהיום שהוא יצא מהחברה , קניתי אותה מאבא שלי, והיום אישתי נוהגת ברכב.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מבחינת צרכים- רכב שני במשפחה קטנה. גם סופר מיני יכל להתאים. לא נוסע המון מחוץ לעיר.

יש לרכב תיעוד טיפולים.

הוא דורש קצת מעל המחירון המשוקלל.

 

הפחד שלי הוא לא רק מבעיות מנוע אלא גם מבעיות חשמל ועוד עייפות של החומר ברכב.

 

נו כמו שחשבתי, בעל קורולה ממוצע עם קילומטראז נמוך שחושב שיש לו זהב ביד. מחירון משוקלל עבור הקורולה הנ"ל זה 33 אלף, זאת אומרת הוא דורש 35 אלף?

לא יודע כמה גודל תא מטען הוא הכרחי בשבילך בתור רכב שני, אבל שברולט ספארק 2016 ביד 2 מוצעת ב-37 אלף לפני מיקוח. לטעמי בהנחה שלא צריכים משפחתית, אין פה מה לדבר.

פורסם
מ

הוא דורש קצת מעל המחירון המשוקלל.

 

קשה לענות לך כל עוד לא אמרת מה המחירון לוי יצחק ללא שקלול, כמה עם שקלול וכמה הוא דורש.

 

אם הוא לצורך העניין דורש 50 אלף שקלים, סתם אני זורק מספר, לא הייתי קונה, עם כל הכבוד.

רכב מתיישן זה רכב מתיישן.

פורסם

אני מניח שבגלל המותג והק"מ הנמוך המחיר המבוקש יהיה גבוה

 

לשם השוואה ראה כאן רכב שמצאתי לבתי עם אפיון דומה - יפנית שמורה היטב ק"מ נמוך מאוד אך בגלל המותג השונה מחיר נמוך יחסית

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?668032-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9C%D7%91%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%99-%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%A8%D7%99

×
×
  • תוכן חדש...