Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

לאחרונה רכשתי שברולט קרוז 2012 עם 124 כח סוס

לאחר יישור קוו מקיף כמובן גיליתי התנהגות מוזרה בטעינת מצבר ברכב ואני לא יודע אם זה רגיל או שיש בעיה

כשאני מניע בבוקר הרכב לא מניע מיד אלא לאחר 2/3 סיבובים של הסטרטר (לא קורה כל הזמן וכשהמנוע חם לא קורה בכלל)

ב2/3 דקות הראשונות המצבר מטען על 14.5 וולט ומיד לאחר מכן צונח לאט ל12.6

לפעמים עולה בחזרה ל13.2 בערך ונשאר שם

 

האם זה נורמאלי? אולי בגלל שזה רכב חדיש הוא יודע מתי להטעין ומתי לא?

אני משאר שאוליי העניין שהרכב מניע לאחר 2/3 סיבובים של המנוע זה בגלל שהמצבר לא לגמרי מלא הייתכן?

שהרכב לא נוסע המתח עומד על 12.4 ולפעמים יורד ל12.2 בערך

 

עוד שאלה שלא קשורה לטעינה בהכרח

המזגן ברכב לא ממש מקרר חזק אני בא ממיצובישי לנסר ישנה ששם המזגן מקפיא ממש

יש דרך לשפר את יעילות הקירור?(הפילטר מזגן הוחלף כחלק מיישור קוו שנעשה שבוע שעבר)

 

תודה רבה לכל העוזרים!!!!

×
×
  • תוכן חדש...