Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני מתעניין בפאביה שנת 2010 עם מנוע TSI 1.2 , גיר DSG.

הרכב נסע 100K קילומטר .

 

 

אחרי בדיקה גיליתי 2 בעיות :

 

הראשונה בעיה ברצועת טיימינג במנוע הספציפי ( דגם CBZB 105 כ''ס)

 

השנייה בגיר DSG 7 הילוכים. הבנתי שהיה RECALL לדגם הספציפי שהיה צריך עדכון תוכנה + החלפת שמן.

 

 

לשאלה : אם הוחלפה הרצועה והדגם עבר את העדכון והחלפת השמן , האם כדאי לרכוש?

או שלא כדאי להתקרב? אשמח לחוות דעת - תודה

פורסם

אם הוחלף מותחן טיימינג המנוע עצמו נהדר.

לגבי הגיר הוא גיר תקדם חכם וכו' ודורש גם נהג חכם וכו'... אם נהג עליו תרמח לפניך שלא הבין את חוקי המשחק של גיר DSG שהם מאוד פשוטים: לנהוג כמו בגיר ידני לכל דבר שזה אומר: 1.לא מחזיקים רכב מפני הדרדרות בעליה באמצעות גז אלא באמצעות עצירה מוחלטת. 2. בפקקים יש להעביר למצב ספורט על מנת שלא יתבצעו העברות הילוכים תכופות (שימשוך טורים בין הילוך להילוך). 3.לא גיר לפתיחות מאיצים במתינות מעמידה ורק כשהרכב כבר עבר להילוך שני אפשר ללחוץ ולסחוט יותר את הדוושה. יציאה מעמידה בלחיצה חזקה אומרת החלקת קלאצ'ים אגרסיבית מאוד שמקצרת להם את החיים. אם הרכב ננהג במתינות תקנה ותהנה. אם לא דלג לאקסמפלר הבא

×
×
  • תוכן חדש...