Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אודה לעזרתכם המקצועית.

אני מחפש רכב להורים שלי בני 65 , נוסעים בעיקר בתוך העיר ומדי פעם מחוצה לה.

 

מחפשים רכב חסכוני אמין ונוח , עם בידוד רעשים יחסית טוב ושייתן תמורה למחיר.

 

הציעו לי גולף 2012 105 כוחות סוס.

הרכב יד שניה מפרטי עם 77,000 קילומטר , בבדיקה שעשיתי מול חברות הביטוח ללא תאונות ומבוטח במקיף ברצף, עבר את הטיפולים בחברה.

ב2017 החליפו לו מח גיר וכן מצמדים חדשים.

נסעתי על הרכב אתמול, נוסע חלק ללא רעידות.

 

השאלה שלי, האם הרכב הזה אמין? או שהדגמים הללו ידועים בבעיותיהם והם מבקרים במוסך כל הסמן.

הציעו להורים שלי לקחת יפניות בגלל האמינות, אך נראה לי לא הגיוני לשלם מחיר על רכב פחות נוח עם מנוע אטמוספרי רגיל .

 

השאלה אם יש צדק בדברי הטוענים לקחת יפני או שאפשר לסמוך על האמינות של גולף, ואם בבדיקה במכון ייצא תקין.

זו עיסקה טובה ?

לציין שהמליצו לי גם על פוקוס 2012 מנוע 2000

פורסם (נערך)
שלום לכולם.

אודה לעזרתכם המקצועית.

אני מחפש רכב להורים שלי בני 65 , נוסעים בעיקר בתוך העיר ומדי פעם מחוצה לה.

 

מחפשים רכב חסכוני אמין ונוח , עם בידוד רעשים יחסית טוב ושייתן תמורה למחיר.

 

הציעו לי גולף 2012 105 כוחות סוס.

הרכב יד שניה מפרטי עם 77,000 קילומטר , בבדיקה שעשיתי מול חברות הביטוח ללא תאונות ומבוטח במקיף ברצף, עבר את הטיפולים בחברה.

ב2017 החליפו לו מח גיר וכן מצמדים חדשים.

נסעתי על הרכב אתמול, נוסע חלק ללא רעידות.

 

השאלה שלי, האם הרכב הזה אמין? או שהדגמים הללו ידועים בבעיותיהם והם מבקרים במוסך כל הסמן.

הציעו להורים שלי לקחת יפניות בגלל האמינות, אך נראה לי לא הגיוני לשלם מחיר על רכב פחות נוח עם מנוע אטמוספרי רגיל .

 

השאלה אם יש צדק בדברי הטוענים לקחת יפני או שאפשר לסמוך על האמינות של גולף, ואם בבדיקה במכון ייצא תקין.

זו עיסקה טובה ?

לציין שהמליצו לי גם על פוקוס 2012 מנוע 2000

הגיר בשתיהן די בעייתי בפוקוס קצת יותר.

שתיהן מכוניות טובות (הפוקוס חדשה יותר הגולף התחלפה בתחילת 2013) הגולף הרבה יותר חסכונית אם מדובר בדגם 1.2 טורבו הפוקוס הרבה פחות במנוע 2000...

 

לאנשים מבוגרים הגולף תתאים הרבה יותר ויש לה שם טוב גם בעתיד יהיה יותר קל למכור אותה לפוקוס יצא שם רע בדור הזה בגלל הבעיות בגיר

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Shay Shd Dave
פורסם (נערך)

מה התקציב, ולמה לא לא לקנות רכב עם מנוע אטמוספרי? בגלל כח או בגלל חיסכון? אם בגלל חיסכון, מה הנסועה המתוכננת?

 

לדעתי, לתוואי עירוני ברובו לא הייתי קונה רכב עם גיר רובוטי, בטח לא אחד ישן יחסית, בטח ובטח אם לא מעניינים אותי ביצועים.

 

אם אתה מחפש אמינות כפקטור עיקרי - שתי האופציות האלו פחות מוצלחות

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אני מבין.

הם נוסעים בעיקר בתוך העיר ולעתים מחוצה לה.

הם מחפשים רכב אמין ונוח ולא חלש מדי שצורח מחוץ לעיר או בעליות.

 

הם אנשים גבוהים מחפשים משפחתית קטנה קומפקטית או סופר מיני גדולה.

מה כן יכול להתאים להם? התקציב הוא עד 40,000 שח

פורסם

אופציה אחת תהיה פיג'ו 308 מ-2014 וצפונה / סיטרואן c4 מ-2015, שתיהן עם אותו שילוב מנוע וגיר (1.2 טורבו / פלנטרי 6 הילוכים). הבעיה העיקרית עם האופציה הזו היא רצועת תזמון רגישה, שמצריכה תחזוקה קפדנית. אם זה מעניין אותך, ה-308 נטחנה פה עד דק, חפש ותמצא המון מידע. בתקציב הזה ההצע מעט גבולי, אבל אפשרי.

 

אופציה אחרת תהיה מאזדה 3 2 ליטר, אבל היא תהיה קצת ישנה יותר. לא יודע כמה היא נוחה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...