Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכבים האלו חובה להשתמש בשמן סינתטי מלא ורצוי בתקן 5W30 ׁ-היה לי מצב דומה ב I30 2009 שהחזקתי ולאחר שבחברת הליסינג(שממנה נקנה הרכב ב 31K ק"מ) החליפו לשמן שרק ה' יודע את סוגו ואיכותו ויצא בהחלפה ראשונה אצלי (טיפול 2) שחור משחור מעבר לשמן איכותי עשה רק טוב.

ב 70,000 ק"מ,אמנם לא נדלקה המנורה אך המנוע החל לדפוק בעליות והאוזן הרגישה שלי הובילה לגרירת הרכב,הורדת אגן השמן, ביצוע פלאשינג,החלפת רשתית משמרת וכמובן שמן ומסנן חדשים- הרכב נסע אצלי עד 104,000 ק"מ ללא ציוצים מאז לפחות בנושא המנוע.

ד"א,נאמר לי ע"י מכון הבדיקה שבדק את הרכב לפני קנייה, שאי שימוש בשמן איכותי ובתקן עלול לגרום גם לפגיעה כזו או אחרת בשרשרת התזמון,שתצריך את החלפתה בשלב מוקדם מהצפוי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמו לי שמן של WOLF 10W40. עשיתי פלאשינג לפני ששמו את השמן.

כנראה בגלל הפלאשינג השמן מנקה וסופח את כל הלכלוך שממשיך לרדת מכל חלקי המנוע. תקדים את הטיפול הבא לא יותר מ 7 אלף ק"מ מהחלפת השמן האחרונה. השמן WOLF 10W40 הוא טוב אבל לא מספיק טוב למרווחי החלפה של 15 אלף או שנה בשביל הרכב שלך.

להבא שים סינטטי מלא 5W40 או 5W30 בתקן API SN או ACEA A3/A5/C3

הכי חשוב, כפי שציינתי מעלה, הקדם החלפת שמנים ומסנן שמן הבאה כמה שיותר מקודם בין 5 אלף ק"מ עד 7 אלף ק"מ מההחלפה האחרונה.

הזול עולה ביוקר

פורסם

אם עשו פלאשינג ללא הורדת אגן שמן זה סוג של ברכה לבטלה.

בטיפול הבא,הייתי בודק אם יש בוצה ואם כן,מוריד אגן שמן, מנקה רשתית אם ניתן ואם לא מחליף לחדשה,מבצע פלאשינג ועובר לשמן סינתטי מלא איכותי.

כל הזנחה תעלה ביוקר (יש לי חבר טוב שהחליף ב 140,000 מנוע ב I30 כמו שהיתה לי בגלל הזנחה ורק כשנדלקה מנורת לחץ שמן הוא "נזכר להתעורר" וזה כמובן היה מאוחר מידי).

אם הפלאשינג נעשה לאחר הורדת האגן,אז החלפת השמן לסינתטי מלא איכותי ומסנן מקורי תספיק בהחלט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

איך השמן הזה?? האם כדאי לקנות או להתאמץ עוד קצת ולקנות משהו איכותי יותר?

באתר של אוטודיפו כתבו שזה מיוחד למנועי קאיה.

 

1.jpg

עריכה אחרונה על ידי shlomi88

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם
איך השמן הזה?? האם כדאי לקנות או להתאמץ עוד קצת ולקנות משהו איכותי יותר?

באתר של אוטודיפו כתבו שזה מיוחד למנועי קאיה.

 

[ATTACH=CONFIG]519174[/ATTACH]

 

כל עוד עומד בתקנים שציינתי מעלה אין בעיה

הזול עולה ביוקר

פורסם
שמו לי שמן של WOLF 10W40. עשיתי פלאשינג לפני ששמו את השמן.

השמן מתוצרת טובה ומוזר שהשחיר כל כך מהר במיוחד עם עשו לך פלאשינג (אתה בטוח שביצעו?)

קובי

:-)

פורסם

אם ביצעו פלאשינג ולא פירקו וינקו היטב את האגן, הרשתית או את מכסה השסתומים לניקוי יסודי - יש מצב גדול מאוד שהשמן החדש יספח אליו את כל השאריות והוא עושה עבודתו נאמנה. לרוב לאחר ביצוע פלאשינג יש לעשות טיפול שמנים שוב לאחר 5 אלף ק"מ ולא סתם.

הזול עולה ביוקר

פורסם

אם באמת השמן כבר שחור, לא כדאי להחליפו כעת שוב + פילטר שמן ?

אין סיכון להמשיך ליסוע ככה ?

(אני חושב שזה מה שאני הייתי עושה לפחות)

alfa 156 2.5.

פורסם
אין תיעוד.

נאמר לי מהמוכר שטיפולים בוצעו בזמן. כמובן שאין לי דרך לאמת את דבריו

 

 

את הנעשה אי אפשר להשיב. אבל להבא, תשתדל לרכוש רק רכב עם היסטוריית טיפולים מתועדת, לפחות שיהיו קבלות על חלקים ותאריכים, שתדע גם שלא שיחקו עם הק"מ.

לענייננו: אני לא רואה את זה כמצב תקין. השמן אמור להשחיר וזה אומר שהוא עושה את העבודה, אבל קשה לי לראות שאחרי 500 ק"מ שמן משחיר.

תשים שמן שעומד בתקן ותקנה רק מסנן שמן מקורי.

פורסם

כמה התעסקות זה לפתוח אגן שמן המנועים האלה?

הוא נגיש בקלות? יש לו גומיית אטימה שצריך להחליף? או שצריך למרוח סיליקון?

אני עם 120k בקרוב אבל תוהה אם לעשות את זה בטיפול הקרוב אצל המכונאי שלי או לעשות החלפת שמן ופילטר רגילה.

Kixx זה מצויין, זה השמן שלדעתי שמים במפעל.

פורסם
כמה התעסקות זה לפתוח אגן שמן המנועים האלה?

הוא נגיש בקלות? יש לו גומיית אטימה שצריך להחליף? או שצריך למרוח סיליקון?

אני עם 120k בקרוב אבל תוהה אם לעשות את זה בטיפול הקרוב אצל המכונאי שלי או לעשות החלפת שמן ופילטר רגילה.

Kixx זה מצויין, זה השמן שלדעתי שמים במפעל.

מצטרף לשאלה.

האם מישהו בלי ניסיון קודם יכול לבצע את זה?

הונדה סיוויק ES 2002


×
×
  • תוכן חדש...