Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים

הייתי שמח להיעזר בכם בשלב מקדים יחסית כאן בנוגע לטבעת אירוסין.

אני מעריך שהתקציב שלי הוא באיזור 8000-9000 ש"ח לטבעת כולל הכל והכיוון ללכת על טבעת סוליטר זהב לבן עם יהלומי צד.

איך הגעתי לתקציב זה? מחיר ממוצע של יהלום חצי קראט מאושר GIA לא כולל הטבעת עצמה.

וזהו סכום שעדיין אני יכול לעמוד בו.

 

אף על פי כן, יש לי מספר שאלות ואשמח לעזרה ככל האפשר:

 

 

1-אני נמצא בהתלבטות חזקה מאד: האם כדאי להשקיע עבור היהלום המרכזי, תעודת GIA ? מה שמייקר רבות את מחיר היהלום לעומת

יהלומים שנושאי תעודת EGL וכדומה? האם לרוב הם 'מנצנצים ולבנים יותר'? האם הפער נראה לעין ללא מכשירים?

 

 

2- הבנתי את כל נושא ארבעת הC, אך האם אישה באופן כללי תאהב או תעריך יהלום יותר על פי

גודלו (הקרט) או באיכות שלו (צבע וניקיון)?

 

 

אני מתלבט האם להשקיע יותר לכיוון גודל או לכיוון צבע\ניקיון.

נניח 0.7 קראט נקי פחות עולה כמו 0.5 קראט בעל צבע\ניקיון עדיפים -> האם הייתם הולכים על גדול יותר או על שקוף יותר?

האם הייתם הולכים על יהלום GIA קטן יותר, או על יהלום EGL גדול יותר?

אני שואל על פי ניסיונכם, מה אישה ממוצעת תעריך או תתלהב יותר? מיהלום שקוף יותר או גדול יותר?

 

 

3- יש לי בעיה רצינית לגבי השגת המידה שלה, היא עונדת רק 2 טבעות ובאופן קבוע

רק טבעת אחת יושבת על הקמיצה שלה (אך ביד ימין), ודווקא חישוק טבעת זו 'מעוות' ולא יוצר עיגול מושלם

וכך גם קשה לי מאד למדוד.

רעיונות נוספים איך אוכל להעריך את מידת הטבעת שהיא תצטרך?

 

 

4- בעקבות תחקירים שעשיתי עם מספר אנשים וגם פה בפורום, התרשמתי מאד

מ "שפר", "שחיבר" ו- "רוגל" מבחינת איכות היהלומים שהם מציעים ועיצובי הטבעות.

חנויות כמו ג'קסון מזכירות לי 'שוק' וקראתי לא אחת, שיהלומי צד נופלים להם מהטבעת לאחר מספר שבועות.

למרות זאת - הייתי שמח להמלצות נוספות בנוגע לחנויות מומלצות?

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לשאלה השניה שלך - אני בחרתי באבן מעט יותר גדולה ומעט פחות נקיה. אלה במילא פגמים שלא רואים בעין, ואילו את האבן הגדולה יותר היא תראה כל יום.

אל תהיה מוטרד מעניין קוטר הטבעת שאינך יודע אותו, חנות טובה תתאים לך אותה אח"כ בחינם (או רק בעלות החומר שיתווסף אם יהיה פער משמעותי במידות, והחומר כאן הוא זול ביחס לכלל הטבעת).

אני כבר לא זוכר מספיק את עניין התעודות השונות (רכשתי טבעת כזו לפני 7 שנים), אבל נשמע לי שאתה צריך חנות שאתה מאמין לה שתדריך אותך בהגינות. אם תרצה, כתוב לי בפרטי ואתן לך את שם החנות בתל אביב ששירתה אותי ושירתי את אבי בתכשיטים אחרים במשך שנים אחרות.

פורסם

תקשיב. אני ממליץ לך בחום לקרוא פחות וללכת לראות יותר.

 

תחליט אחר כך אם שווה לך לקנות יהלום עם תעודה מדופלמת במחיר מנופח.

או יהלום בלי תעודה עם נתונים מנופחים.

 

לדעתי ביהלומים של חצי קאראט - אין משמעות אמיתית לתעודה. היה פה לא מעט שרשורים על זה.

פורסם (נערך)

לדעתי ביהלומים מתחת לחצי קרט אפשר להסתפק גם בתעודה פחות נחשבת מה GIA. גם ככה השווי שלהם לא מי יודע מה.

המחיר שציינת גבוה מאד והוא מתאים למחיר של טבעת ברשתות המוכרות, שם אתה משלם עבור העיצוב (שהוא הרבה פחןת רלוונטי בטבעת סוליטר שבה כולם מחזיקים מליון עיצובים), השם וגם כמובן יותר אם יש תעודה מה-GIA.

 

ניתן להשיג במחיר נמוך בהרבה (וגם יהלום איכותי יותר) אם תלך לבורסה ותעשה סקר. מחיר הזהב בטבעת כזו הוא זניח אל מול מחיר היהלום.

 

אם הטבעת מזהב לבן, ממליץ לך ללכת על צבעים

D E F

אם צהוב אפשר להתפשר על פחות מזה (למרות שבעתיד ייתכן והיא תרצה להחליף לטבעת לבנה).

 

דרגת ניקיון תיקח לא פחות נקי מ- SI2

ואני ממליץ לך VS.

 

טבעת בנתונים שציינתי תוכל להשיג במחיר זול משמעותית ממה שרשמת בחצי קרט.

עריכה אחרונה על ידי אביב
פורסם
לדעתי ביהלומים מתחת לחצי קרט אפשר להסתפק גם בתעודה פחות נחשבת מה GIA. גם ככה השווי שלהם לא מי יודע מה.

המחיר שציינת גבוה מאד והוא מתאים למחיר של טבעת ברשתות המוכרות, שם אתה משלם עבור העיצוב (שהוא הרבה פחןת רלוונטי בטבעת סוליטר שבה כולם מחזיקים מליון עיצובים), השם וגם כמובן יותר אם יש תעודה מה-GIA.

 

ניתן להשיג במחיר נמוך בהרבה (וגם יהלום איכותי יותר) אם תלך לבורסה ותעשה סקר. מחיר הזהב בטבעת כזו הוא זניח אל מול מחיר היהלום.

 

אם הטבעת מזהב לבן, ממליץ לך ללכת על צבעים

D E F

אם צהוב אפשר להתפשר על פחות מזה (למרות שבעתיד ייתכן והיא תרצה להחליף לטבעת לבנה).

 

דרגת ניקיון תיקח לא פחות נקי מ- SI2

ואני ממליץ לך VS.

 

טבעת בנתונים שציינתי תוכל להשיג במחיר זול משמעותית ממה שרשמת בחצי קרט.

 

אביב

בדקתי ב-3 חנויות במתחם הבורסא- שפר, רוגל, ו- שחיבר

בכולן, מחיר יהלום חצי קראט GIA, נניח צבע F או G וניקיון SI1 - עולה כ-9000 שקל.

נניח ואני יורד לניקיון של SI2 המחיר 7000 שקל ליהלום בלבד.

לכן רשמתי 8000 באמצע (למרות שהמחיר הוא רק ליהלום).

 

https://www.rogeldiamonds.co.il/0-50-gia

פורסם
תקשיב. אני ממליץ לך בחום לקרוא פחות וללכת לראות יותר.

 

תחליט אחר כך אם שווה לך לקנות יהלום עם תעודה מדופלמת במחיר מנופח.

או יהלום בלי תעודה עם נתונים מנופחים.

 

לדעתי ביהלומים של חצי קאראט - אין משמעות אמיתית לתעודה. היה פה לא מעט שרשורים על זה.

 

 

לאו דווקא ה'נייר' עושה לי את זה (הרי אני לא אלך למכור את היהלום ואהיה מודאג כמה יהיה שווה בעוד כמה שנים).

אלא דווקא בגלל שאם היהלום הוא GIA, הזי הנתונים 'אמיתיים'

בעוד שיהלום EGL יהיה בהכרח עם נתונים לא אמיתיים ב-2-3 אמות מידה מה GIA.

פורסם
לאו דווקא ה'נייר' עושה לי את זה (הרי אני לא אלך למכור את היהלום ואהיה מודאג כמה יהיה שווה בעוד כמה שנים).

אלא דווקא בגלל שאם היהלום הוא GIA, הזי הנתונים 'אמיתיים'

בעוד שיהלום EGL יהיה בהכרח עם נתונים לא אמיתיים ב-2-3 אמות מידה מה GIA.

אם לאישה לא מעניין איזה סמל יש על ההגה, גם לא מעניין אותה איזה נייר אתה מביא איתה עם היהלום. מבחינתה שיהיה נוצץ ובעיצוב לטעמה.

פורסם

כאחד שלא קנה מעולם טבעת נישואין, אני לבטח לא האושיה ליעץ.

אך הפליא אותי האופן שבו הגעת לתקציב הקנייה וזה על ידי חישוב לפי ערך יהלום מוגדר.

אני לתומי חושב שהקונים על פי משכורת, סכום כסף זמין שיש בבנק וכדומה.

להוציא משכורת ממומצעת (מה שאומר שלמעשה בפועל רוב אזרחי ישראל לא מרוויחים משכורת כזאת) חודשית שלמה על קניית טבעת נראה לי "קצת" יותר מדיי. לא חושב שעל פי זה רעייתך לעתיד ולבטח חברותיה צריכים לשפוט אותך.

פורסם

מה שמייקר במקרה הזה את המחיר שאתה מתאר זה התעודה של ה- GIA. דובר על זה רבות גם בפורום וגם ברשת. לשיקול דעתך. יהלום של חצי קרט ממילא זו לא כזו השקעה שאתה בונה עליה כך שכל אחד יעשה את השיקול שלו.

 

אגב אם נושא שמירת הערך לא מעניין אותך אתה יכול לשקול לקנות יהלום CVD (סינתטי). סביר להניח שבעוד כמה שנים ערכו יהיה שווה כלום אבל כבר עכשיו הוא עולה חצי...

פורסם

רק לי נראה מוזר שקונים טבעת "להשקעה"?

מה, הציפייה היא למכור את הטבעת בעוד כמה שנים ברווח?

מה נסגר עם אנשים?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

טבעת עם יהלום קטן זו בהחלט לא השקעה אבל כשאנשים משקעים סכומי כסף גדולים במונחים שלהם הם מצפים שהדבר לפחות יישמור על ערכו. לדעתי גם זה קצת לא פרופורציונאלי כי ברכב משקעים סדר גודל יותר ולא מצפים שהוא ישמור על ערכו. בסופו של דבר המטרה שהאישה תרגיש טוב עם עצמה ופסיכולוגית קל לנו יותר להוציא סכומים גדולים כאשר אנחנו מספרים לעצמנו שהערך נשמר. לכן העלתי את האופציה של CVD.

 

אגב יש גמלוגים בקהל?

עריכה אחרונה על ידי אביב
פורסם

מצטער לקלקל את החגיגה,

ובטח לא נכנס לך לכיס,

אבל לשלם פאקינג 8000-9000 שח על טבעת אירוסין? אתה הבן של לבייב (אני יודע שלא, אם היית הבן של לבייב היית מסודר בעניין של היהלומים)?

כמובן שאם אתה מרוויח בקלות את הסכום הזה - אז בכיף. אבל אם אתה לא מהמאיון העליון, אז כנראה שזה לא בא בקלות.

כולה טבעת אירוסין.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בעוד כמה שנים, תסתכל על השירשור הזה ותבין שהבעיה הכי קטנה שלך בחיים עם האישה זו הטבעת :roflmao::lol::lol::lol:

שחרר גבר, אל תרגיל אותה מעכשיו לדברים כאלה.... ;-)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היום הוא מתחנן לעזרה עם הטבעת, חותם לך שבעוד כמה חודשים\שנים הוא חוזר להתחנן שוב... אבל לא על טבעת :mm_tongue

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...