Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה שלום.

יום שבת זה אני כידוע לכמה ממכם מביא מגבר "סופר סאונד" 4 ערוצים בהספק כולל של 720 וואט.

[הוא אמור להרים סאב 150RMS בגישור ל2 ערוצים ,וב2 ערוצים הנותרים עוד 2 רמקולים 6 על 9 בהספק של 50וואט ליחידה] עכשיו אני לפני קנייה של ערכת התקנה זולה [הכוללת כבלים הזנת מתח למגבר כולל בית פיוז +חוט 5 מטר RCA פשוט] עכשיו אני קונה את הערכה ב60 שח אבל הכבל של הערכה ערכו הוא 10G .השאלה אם זה סביר ולא קריטי לצרכנים ברכב ולא יהווה בעיית עומס מיוחדת ..סה"כ מדובר במגבר 720 וואט שיחובר לצרכנים לא רציניים בהספקם [המצבר הוא שנפ 55A]

מה דעתכם? ,10G יהיה בסדר ללא בעיות מיוחדות ? ,או שאני חייב 8G ..אשמח לקבל חוות דעת מקצועית שתבחן את המצב הספציפי שלי .

תודה מראש אסף.

חג שמח.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

המגבר הוא "סופר סאונד" 180*4

בערך כ42RMS לערוץ* 4= 168RMS שזה בין כבל 8G ל10G ..אז עדין אם אני יקח את ה10G בערכה זה יהיה סביר?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אוקיי תודה לקחתי ..אני קונה תערכה יום ראשון הזה ..את כל העסק נרכיב סוף שבוע הבא..

אגב איך המחיר של הערכה[60 שקלות] מחיר טוב?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
חברה שלום.

יום שבת זה אני כידוע לכמה ממכם מביא מגבר "סופר סאונד" 4 ערוצים בהספק כולל של 720 וואט.

[הוא אמור להרים סאב 150RMS בגישור ל2 ערוצים ,וב2 ערוצים הנותרים עוד 2 רמקולים 6 על 9 בהספק של 50וואט ליחידה] עכשיו אני לפני קנייה של ערכת התקנה זולה [הכוללת כבלים הזנת מתח למגבר כולל בית פיוז +חוט 5 מטר RCA פשוט] עכשיו אני קונה את הערכה ב60 שח אבל הכבל של הערכה ערכו הוא 10G .השאלה אם זה סביר ולא קריטי לצרכנים ברכב ולא יהווה בעיית עומס מיוחדת ..סה"כ מדובר במגבר 720 וואט שיחובר לצרכנים לא רציניים בהספקם [המצבר הוא שנפ 55A]

מה דעתכם? ,10G יהיה בסדר ללא בעיות מיוחדות ? ,או שאני חייב 8G ..אשמח לקבל חוות דעת מקצועית שתבחן את המצב הספציפי שלי .

תודה מראש אסף.

חג שמח.

עדיף שתשתמש ב- 8G.

פורסם

אם זה די קריטי השימוש ב8G אתה יכול לפרט בבקשה מדוע?..באופן כללי ?

אשמח לשמוע .

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אייל המגבר הוא של מותג מדבקה[ספור סאונד] בעל 4 ערוצים של 180 וואט לערוץ הנחה שלי ובעיקר מניסיון של [תמיר א] מהפורום המבגב בהערכה משוערת מוציא בקירוב 40-45RMS לערוץ..הבנתי שנגיד מעל 200RMS כללי למגבר זה מצריך שימוש ב8G אבל היות ואצלי ההספק הכללי יסתפק בנגיד כ165RMS מה יהיה במצב הזה.? והאם יהיה משמעותי ההבדל בין 10 ל8G במצב שלי?

אשמח לתשובות.

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כנראה ש10G יספק ואם זה קיט אז הוא גם יבוא עם פיוז מתאים ככה שלא תהיה שום סכנה חוץ מזו שאולי המגבר שלך יצרוך זרם גבוה יותר ואז תצטרך להחליף ל8G, סביר להניח שלא תצטרך אבל אולי כדאי ללכת על בטוח.

פורסם

אני די מסכים איתך בעיקר שדיברתי אם תמיר והוא הסביר לי ש2 ערוצים שאני אגשר לסאב, כל ערוץ יצא 2 אוהם וביחד בגישור ..שוב יהיה 4 אוהב אבל ההספקים של כל ערוץ יהיו לפי 2 אוהם זה פי 2 ובגישור זה יצא פי 4. זאת אומרת 130 בערך לסאב ו44 *2 לאחוריים סה"כ עובר את ה200 אר אמ אס ..שזה לפי הטבלה מצריך 8G כבל..אני אנסה להשיג אחד כזה..

אגב במידה ואני אתקין 10 G שבפועל יש עליי להתקין 8G ..מה יקרה בפועל? איך זה ישפיע בפועל על פעולת המגבר והרכיבים אליו הוא מחובר?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...