Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלות מוזרות בפגו 3008


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה חושב שמחרטטים אותך אבל ככה זה באמת עובד.

 

למוסך יש X דקות לחקור ולאתר את התקלה, מעבר לזה הכל עובר דרך מרכז הבקרה של היצרן באנגליה.

משם ואילך זה רק ההוראות שהם נותנים ואתה בתור מוסך לא מחליט על כלום.

צר לי (בשבילך) שזה לא מנחם אותך, אבל לומר באופן כ"כ החלטי שמחרטטים אותך - זה, לדעתי, לא נכון.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מצטער איציק לדעתי נתתי להם מספיק זמן אם היה להם איקס דקות לבחון את התקלה אז מדוע שבוע הרכב יושב במוסך והיום החליטו שהוא ישאר שם עוד ? דעתי האישית היא שמסבנים אותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה להגיע למנכ"ל לובינסקי......הוא חייב לטפל בנושא. נשמע לי שערוריה איך שמתנהלים כך עם לקוח ששילם ממיטב כספו. נראה לי שהשירשור הזה עושה להם נזק למרות שהם מאוד מתאמצים לאחרונה לשפר את המוניטין.

לובינסק, תעוררו....חבל שכך זה נראה. אם התמונה אינה כפי שמתקפת, כדאי שתגיבו ותסבירו. לשיקולכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תעשה מעשה אחר.

תתייעץ עם מוסך אחר שלא שייך לרשת. שיכול להכנס לדיאגנוסטיקה נקי מרעשים.

אני הייתי מתקשר למוסך גבע, מבקש לדבר עם יוסי שראה תקלה או שתיים במכוניות צרפתיות ומכיר את ה"ראש" של הצרפתים. תסביר לו על תופעת ההתחממות, על המים במיכל, על המאווררים ואולי הוא יתן לך כיוון.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם במחיר של 300 שח (פלוס מינוס) הייתי קופץ ליוסי ומבקש לקבל דיאגנוזה .

אם הרכב שלך עם מנוע 1200 טורבו אז אני משער שכבר עשרות כאלה עברו אצלו במוסך כי הם בארץ משנת 2014 אם אני זוכר נכון ויש הרבה שכבר מחוץ לאחריות ובטח מטופלים אצלו .

אפשרות אחרת כמו שהציעו לך, לנסוע למודיעין .

אני לפני המון שנים עם בעיית הזעה בטורבו הגעתי ל 3 מוסכי יבואן של צמפיון .

אחרי שגילגלו אותי ממקום למקום עם תשובות מעליבות הרמתי ידיים ושילמתי לרון 150 על אבחנה . במחיר הזה גם נכנס תיקון שלקח 5 דק עבודה . הוחלף אטם קרוע ומאז 4 שנים אחרי הרכב נסע והתקלה לא חזרה עד שנמכר . אגב, זה גם היה בתקופת האחריות ובכל זאת העדפתי לשלם למומחה מה שבדיעבד הוכיח את עצמו .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור מתסכל, צר לי בשבילך.

לצערי, מקרים כאלה ברכבים חדשים קורים, גם ברכבים עם מוניטין אמינות מהחלל.

אכן, התנהלות מעצבנת והצדק עימך, אני הייתי לוחץ על קבלת רכב חדש במקום הנל ושהיבואן יספוג את העניין.

להגנת היצרן רק אציין שממש לאחרונה החליפו מנוע חדש מהניילון מחוץ לאחריות לרכב שטופל באדיקות אך בעל צריכת שמן גבוהה ללא סיבה טכנית נראית לעין וזאת תוך ממש מעט זמן. ההתנהלות הייתה מצויינת ומפתיעה לטובה.

מחזיק לך אצבעות ומקווה שהעניין יסגר במהירה ועל הצד הטוב ביותר.

חג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני לא אקח את הרכב למוסכים שונים ומשונים למרות כל הכבוד והערכה אליהם . הרכב לא במצב נסיעה של 100 אחוז ואנע לא אקח את הצאנס שהוא יתקע בדרך ואצטרך גרר בפעם הקודמת נסע אחרי נציג של המוסך כל הדרך לשורק . שחכתי לציין הרכב עם מנוע 1.6 טורבו 180 כס ותיבה בצ 8 הילוכים דגם פרמיום . לגבי החלפה של הרכב לצערי לא הגענו לזה ולדעתי האישית זה גם לא יקרה . לא שמעתי על יבואן שהחליף רכב על תקלה הם במקסימום יחליפו חצי רכב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מקרה דומה עם פורשה 911, לקוח שסבל מאחת עם פגם ייצור מהייסוד, ממש כך, כל מערכת החשמל היתה מתקצרת לו בכל עליה על מהמורות או בור בכביש,

התחיל להפציץ את הרשת בסרטונים המתארים את המקרים ומזהיר מרכישת הרכב, אחרי תקופה פורשה בקשה את הרכב אליה לפתרון התקלות בתמורה הוא מקבל פורשה 911 חדשה אחרת ובתנאי שיוריד את הסרטונים שהעלה, אני יודע שלא בא לך להגיע איתם כל כך רחוק, אך לפעמים שווה לנסות :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חייב תמיד להגיע. לא פעם יוסי ממוסך גבע רק מלשמוע את תיאור התקלה, אמר לי מה הפתרון - וברוב המקרים (אם לא בכולם) צדק.

 

לא עולה הרבה להתקשר היום - להפסיד כבר אין מה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

טוב בערב החג שיחררו את הרכב בטענה שהכל בסדר . אותי לא סיפקה התשובה ונסעתי איתו נסיעות קצרות יחסית . ביום שני התקשר מנהל שירות לקוחות והפציר בי לנסוע עליו בלי לפחד ואם תיהיה בעיה הם כאן . אז נסעתי בחג בערך 800-900 קמ ובאמת שלא היה כלום הרכב נסע כמו שצריך ( רק שהמזגן לא עבד וואו) וזהו .כפיצוי ביקשתי התקנה של וו גרירה שמאוד מאוד מאוד יקר ברכב הזה (באזור ה4000 שח ) בהנחה משמעותית . הם קיבלו את הצעתי ונקווה שעכשיו נהנה מהרכב ושלא נפגוש את המוסך חוץ מבטיפול השנתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו לך מה עשו\החליפו ?

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מהמר על יחידת תרמוסטט תקולה.

ככה, פרוע.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתכם לא החליפו כלום ושום דבר . עפ ההסבר שקיבלתי עשו עידכון גירסא עשו מספר נסיעות עם האוטו וזהו לא החליפו כלום .

מקרה מוזר שקרה לי ביום שישי ולטענתם זה תקין לאחר נסיעה קצרה כיביתי את הרכב והמאווררים המשיכו לעבוד פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שהממיר הקטליטי ביציאה מהמנוע (יש עליו מגן חום) היה אדום ממש כמובן שצילמתי ושלחתי להם לא נדלקה שום נורה או אזהרה ולטענתם זה תקין ואין ממה להיבהל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר נסיעה קצרה כיביתי את הרכב והמאווררים המשיכו לעבוד פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שהממיר הקטליטי ביציאה מהמנוע (יש עליו מגן חום) היה אדום ממש כמובן שצילמתי ושלחתי להם לא נדלקה שום נורה או אזהרה ולטענתם זה תקין ואין ממה להיבהל

 

לדעתי אתה טועה וזה לא היה הממיר הקטליטי אלא הטורבו. הממיר הקטליטי נמצא בתחתית הרכב בדגם הזה.

הטורבו נהיה אדום או בגלל התחממות או בגלל חוסר שימון או, וכבר נתקלתי בזה בעבר באחד מהמכוניות שעבדתי עליהם, שהייתה תקלה והרכב היה במצב חירום.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...