Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלות מוזרות בפגו 3008


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זו התרבות של נותני השירות בארץ, רק תתן להם תירוץ והם יתנערו ממך כמו כלב עם קרציות.

 

והכי קלאסי זה כשיש שני גופים שכביכול יכולים להיות אחראיים על בעיה מסויימת, אני שנים מתנהל עם נותני שירות בארץ ואני לא זוכר בעיה שהיתה קשורה לשני גופים שבה הם לא השליכו אחריות אחד כלפי השני ואני כמובן כמו פינג פונג צריך לשחק איתם טלפון שבור (סתם דוגמא, תקלת אינטרנט רצינית, אוטומטית התשתית יגידו שזה הספק והספק יגיד להתקשר לתשתית), אין מה לעשות כולם ראש קטן בארץ ותמיד ישמחו להתנער מאחריות אם יש להם אפשרות/תירוץ (לכן גם לא מומלץ לעשות טיפולים למשל במוסך שהוא לא מורשה יבואן בתקופת האחריות וזה לא משנה מה החוק היבש אומר הוא שווה כקליפת השום ברגע האמת שתהיה בעיה יקרה), וצריך להתרגל לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני שאתה רץ לחתוך חוטים ברכב בדוק היטב את מצב המצבר, ייתכן והוא לא תקין וזה משפיע ישירות על המערכות האלקטרוניות ברכב.

 

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בוקר טוב ושבוע טוב

הרכב נכנס ב9 בבוקר למוסך המרכזי בשורק בנוסף לתקלות במחשב התלוננתי גם על רעש מהברקסים האחוריים ושטיחים שלא מתאימים לרכב. בדקו ואמרו לי שמחליפים ברקסים אחוריים ומזמינים שטיחים לטענתם יש מחסור וכולם מקבלים שטיחים כאלה . ע"פ דעתי זה מסוכן כי השטיח לא מקובע ומחליק לכיוון הדוושה . לגבי התקלות מחשב ישר חיפשו התקנות מקומיות אבל ראו שזה אינו קשור וכרגע מחכה לקביעה שלהם . להזכירם הרכב עם פחות מ1000 ק"מ . אין לי מושג איך ברכבים בסדר גודל של כמעט 200 אלף ש"ח לא עושים בדיקה נורמלית לפני מסירה . אקווה שיסדרו הכל וניפגש אך ורק בטיפולים התקופתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם שמו לך שטיחים שלא מתאימים לרכב ומחליקים מתחת לדוושות ועלולים עקב כך גם לגרום לאסון אתה עוד מצפה שייבדקו לך את הרכב לפני מסירה? לא חושב שאתה מגזים?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם שמו לך שטיחים שלא מתאימים לרכב , המחליקים מתחת לדוושות ועלולים עקב כך גם לגרום לאסון

ו.. - אתה עוד מצפה :lol: שייבדקו לך את הרכב לפני מסירה? לא חושב שאתה מגזים?!

 

לא ברור כי אתה כתב בציניות כואבת.. :wink: סידרתי

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור כי אתה כתב בציניות כואבת.. :wink: סידרתי

 

 

 

אייל.

ברצינות...נשמע הגיוני לקבל רכב עם שטיחים שמטיילים להם מתחת לדוושות? מישהו שם מודע לסיכון שכזה??

ועוד בטענה שזה מה יש וזה מה שכולם מקבלים...?

ממליץ מאוד לפותח השירשור להסיר שטיחים אלה עד אשר יגיעו המתאימים.

עריכה אחרונה על ידי מאור30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוחלפו היום אחרי שהרמתי קצת את הקול . אני כל פעם מתפלא מרמת השירות הנמוכה של יבואני הרכב בארץ שכל פעם מזעזעת ושוברת שיאים מחדש .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט עצוב ומביך שלקוח צריך להרים את הקול כדי שהיבואן יסדר לו ליקוי בטיחותי שהוא יצר.

 

אם לנו הנהגים עושים את המוות בטסטים על ליקויים מגוחכים כמו פח אשפה אז צריך שיהיה מישהו שיעשה גם ליבואנים בקרת איכות בסיסית שלא יתנו שטיחים (או כל דבר אחר) שמהווה סיכון בטיחותי.

אני יודע שיש פה נציגים של לובינסקי בפורום, אז תראו איזה תעודת עניות לחברה שלכם! פשוט שירות מביך! היבואן צריך להתבייש על שירות כזה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עידכון :

עברו שבועיים בערך מאז שהייתי במוסך ואתמול בלילה לאחר נסיעה של 3 קמ נדלקה מנורת חום מנוע . למזלי הייתי בכניסה לחניון של ביתי , חניתי כיביתי את הרכב הוונטות עבדו במרץ. היום בבוקר הרכב נגרר אחר כבוד למוסך היבואן באשדוד . כרגע בודקים את התקלה שאין לה זכר במחשב הרכב ( למזלי צילמתי) כאמור הרכב עם 1580 קמ על השעון . אני פשוט מאוכז מהכמות תקלות ברכב הזה וממש מתגעגע לספורטאז שהייתה לי שראתה מוסך לצורך טיפןלים שוטפים בלבד . כבר הפסדתי 3 ימי עבודה הם לא מוצאים את התקלות ובגלל שהם משחררים תרכב לאחר יום לא מגיע לי חלופי . בקיצור ממש לא ממליץ על רכישה חשבתי שהבעיות של הצרפתים חלפו מהעולם אבל התבדתי . אחזור לעדכן בבעיה הבאה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבאס מאוד, בזמן האחרון אני רואה פה יותר מדי נושאים בשרשור הטכני סביב רכבים חדשים למדי של פיג׳ו וסיטרואן, כבר פה בעמוד הראשון יש נושא גם על C3 חדשה עם בעיות וגם על ה 3008. זה באמת קצת מרתיע אני לא יכול לשקר.

 

מבין שזה יכול להיות גם חוסר מזל ועדיין זה לא בסדר ולא נעים בכלל והיבואן צריך לעדות שמינות באוויר בשביל שלקוחות כאלו יצאו מרוצים.

 

אני מקווה שהכל יסתדר לך, תמשיך לעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי הרב שוב לא מצאו את התקלה .

יאמר לזכות המוסך שהוא עשה בדיקות מעמיקות בדיקות לחץ והחליף לנוזל קירור חדש .

לטענתם הם לא נתקלו בתקלות האלה ואין לזה תיעודד במחשב הרכב למרות הצילומים שלי אין להם מה לעשות .

הם עשו נסיעה על הרכב עם המחשב מחובר של המוסך מחובר אליו ושיחררו אותי לדרכי .

לעניות דעתי כל התקלות האלה נובעות מקצר או תקלה במחשב ששולח פקודות שגויות או מקפיץ תקלות רנדומיליות ללא הבחנה .

הטיפול כרגע במחלקה הטכנית של היבואן . אני מקווה מאוד שהקלה לא תחזור כי פעם הבאה שזה יקרה אני כבר אנקוט בצעדים הרבה יותר דרסטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשמע שהם עשו משהו שאמור למנוע מזה לקרות שוב (לא באשמתם, הם בודקים לעומק ככל האפשר) אז מה הסיכוי שזה נפתר?

 

הלוואי וזה לא יחזור איכשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן כאשר

התלוננתי על ה301 שהיתה לי האשימו אותי שקניתי רכב עולם שלישי :shock:

וכאשר התלוננתי על ה208 שהיתה לי האשימו אותי בקניית חתול בשק.

 

אפילו היום אני נתקל בכמה בעיות ב206 של אחי, אך כאן אי אפשר להאשים את הרכב ששרת אותנו כבר יותר מ5 שנים עם יותר מ200K ק"מ באמינות סבירה.

 

לא אשקר, אחרי שעברתי למאזדה 3, אני גם מאשים את עצמי, אך האשמה היא על הרגע הדבילי שבו החלטתי לקנות פיג'ו פעמיים, ולא את ה3 מלכתחילה,

כרגע אני מרוצה ולא אחזור שוב על התקלה what so ever, נכון שפיג'ו משתפרים ויש לא מעט חברי פורום שלא נתקלו אפילו בחצי תקלה, אך לצערי הניסיון שלי היה בדיוק ההפך,

בכל מקרה, פות"ש מאחל לך שתפטר מהתקלות כמה שיותר מהר ותהנה מהרכב, כי תכלס, ה3008 הזו די מעניינת, והיא לא חסינה מתקלות, ומאחל לך שלא תטעם השבתת רכב חדש יותר מ10 פעמים בשנתיים הראשונות שלי על הכביש, למרות הניסיון שלי וכנראה גם שלך עם היצרן הזה, ממליץ לך להיות אופטימי וסבלני, אולי באמת הרכב הזה אמין יותר מהקודמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאתה צודק ושכר הלימוד שלי במקרה הנ"ל עלה לי המון כסף .

אני מתכוון לחזור כמה שיותר מהר לרכבים שהאמינות שלהם מוכחת .

קניתי את הרכב אחרי אין ספור ביקורות טובות אבל ביקורות לחוד ומציאות לחוד .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...