Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח לדעת ולקבל לינק אם אפשר למקור מידע הכולל אילו רכבים עברו תקינה ומיובאים או יובאו לארץ

 

תודה

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

תרשום בגוגל הוראת רישום משרד התחבורה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

סליחה על הבורות, המאגר הזה כולל רק מה שעבר רישוי בארץ?

נניח איביזה דיזל שקיימת בעולם אך לא יובאה לארץ.

תופיע במאגר? לא תופיע בכלל? תופיע ויצויין שאין לה רישוי לארץ?

 

אני מצטער על הברדק אני פשוט בתחילת עניין מסויים בתחום ולא בקיא כלל.

 

אני רוצה לדעת ביחס לרכבים מסויימים בחול האם הם יובאו בפועל לארץ.

 

לדוגמא יש פאסאט 2.5 ליטר שקיימת במקסיקו. אני יודע שרכב זה לא יובא לארץ כי הפאסאט בארץ שונות.

המאגר הזה יכול לפתור לי את הספקות? ביחס לרכבים שאיני מכיר

פורסם

עשיתי אולי קצת סלט אז אני אבהיר.

אני רוצה לדעת ביחס לרכבים מחול האם הם יובאו בפועל לארץ.

יש לי בד"כ או את מספר ה VIN או תאור במידה כזו או אחרת של שם/כינוי מסחרי של הרכב.

 

לדוגמא: נכנסתי ל https://www.autodna.com/ והקלדתי VIN. הרכב נמצא

 

עכשיו אני רוצה לבדוק כאן: http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/licensing/models

 

אבל אני מתקשה לעשות את הקישור. כי לכל יצרן יש מספר סמלי יצרן... (אאודי סלובקיה/אאודי גרמניה וכו).

אני בטוח שדרך אתר כמו AUTODNA או אולי ישר ממספר ה VIN לעשות את הקישור. אבל אני לא מצליח.

 

אשמח לעזרה

פורסם

אולי עוד דוגמא:

vin: WBA8A7101JK897789

הרכב מופיע ב: https://www.catcar.info/en/

 

מציע כל מיני פרטים טכניים ואביזרים שלא רלונטיים לי.

מציין בפני את הפרטים הבאים שאולי יכולים לסייע לי:

[TABLE=class: table table--auto-info, width: 122]

[TR]

[TH=class: table_, align: left][/TH]

[TD=class: table_][TABLE=class: table table--auto-info, width: 122]

[TR]

[TH=class: table_, align: left]Series[/TH]

[TD=class: table_]F30N[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH=class: table_, align: left]Model[/TH]

[TD=class: table_]330i B48[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH=class: table_, align: left]Body[/TH]

[TD=class: table_]Saloon[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH=class: table_, align: left]Region[/TH]

[TD=class: table_]ECE[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

האם זה מספיק לי כדי למצוא את הרכב ב:

http://rishuy.mot.gov.il/he/vehicle/licensing/models

 

ובעצם להבין האם רכב כזה יובא לארץ בשלב כלשהוא

 

יש כמה סמלי יצרן והקודים לא דומים למה שמצאתי על הרכב

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה. אבל זה לא ממש פותר לי את הבעיה.

אני מבין שזה המקום שעלי לחפש אבל חסר לי ידע לממש את זה....

 

אם תוכל אשמח אם תדגים לי על הרכבים שהצעתי איך אני מוצא אותם

פורסם

בשמחה, אתה נכנס לקישור שפרסמתי. רושם בשורת החיפוש (תוצר) סיאט ולוחץ על חפש. יפתחו לך כל הוראות הרישום של סיאט. תבחר את ההוראות של האיביזה מהשנים שרלוונטיות לדגם שאתה מחפש. כאשר אתה פותח את הוראת הרישום רשום לך בפנים עם איזה דגם של מנוע (וסוג דלק) הרכב מותר לייבוא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...