Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הבעיה הבאה:

בסל"ד נמוך לפעמים הרכב מגמגם לפעמים רוצה להכתבות ולפעמים נכבה כשאני ברמזור או עומד בפפק.

לא קורה כל הזמן. לפעמים.

היום שמתי לב שיש לי כשאני מניע את הרכב כשהמנוע קר יוצא לי טיפות מים מהאגזוז אחרי הממיר הקטליטי.

 

בנסיעה בסל"ד גבוה לא מרגיש בעיה במנוע.

 

כיוון לבעיה?

מה אפשר לבדוק?

פורסם

להתחיל בניקוי מצערת אני מניח שלט נוקתה מעולם ולנקות גם טת מנוע הצעדים כמו שצריך ואת כל תעלות האויר. לגבי מיים מהאגזוז תקין..אחרי הנעת לילה נוצרת לחות עוד מהלילה אז זה הטיפות שאתה רואה. גם שהמנוע חם אם ייצא טיפות זה תקין...חלק מעבודת הממיר.

פורסם

האם בשנתון הזה יש קויל על כל פלאג? אם כן, ובהמשך למה שמאור אמר, אצלי בבלנו בדיוק בעיה כזאת נפתרה בהחלפת הסלילים. האם נדלקת נורת מנוע? אחרי ניקוי מצערת הייתי עובר לבדיקת הסלילים.

 

הסימפטומים מתחילים מגימגום בסרק וכיבוי בעמידה וממשיכים להרגשת נסיעה לא רציפה ולהרס הממיר הקטליטי. כדי לטפל ולא להזניח.

פורסם (נערך)

הייתה לי בעיה ברכב לפני שנתיים של גמגום וכיבוי שהיה בעמידה.

ניקיתי בזמנו את המצערת ומפנה גזים והמנוע צעדים...שלא עזר.

בסוף החלפתי את הקויילים והחוטי הצתה לפני שנתיים. לתחליפי. קויילים מחברה גרמנית , חוטי הצתה מחברה אמריקאית.

 

כיום

נורת אזהרה לא נדלקת.

מצערת גם ניקיתי לפני שנתיים.

פה זה קרה לי השבוע כשירדתי למהירות נמוכה - המנוע גמגם והיה חלש אחרי נתינת גז חזר לעבוד רגיל.

 

לפעמים הרכב מגמגם...כשאני מניע. או כשנוסע רוורס.

 

השאלה אם לא כדאי להחליף פלאגים?

או שיש דרך לבדוק שאכן הבעיה בקויילים או בחוט הצתה? ואיזה? ולא סתם להחליף את הכל?

עריכה אחרונה על ידי b2k2
פורסם (נערך)

היי.

שמתי וידאו של המנוע עובד.

שומעים רעש של קרקור כזה כשהוא עובד בניוטרל.

האם המנוע גמור?

הלך אחד מהצילנדים? הבוכנה?

יש מה לעשות? מה לבדוק?

להחליף רכב? המנוע גמור?

 

[video=youtube;B-0F6KVKFRo]https://www.youtube.com/watch?v=B-0F6KVKFRo

 

מצאתי ביוטיוב מקרה דומה שם הגיבו שהמנוע גוסס בין היתר...וזה צילנדר גמור, או מוט במנוע נשבר זז בחופשיות ועוד...

 

עריכה אחרונה על ידי b2k2
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
הייתה לי בעיה ברכב לפני שנתיים של גמגום וכיבוי שהיה בעמידה.

ניקיתי בזמנו את המצערת ומפנה גזים והמנוע צעדים...שלא עזר.

בסוף החלפתי את הקויילים והחוטי הצתה לפני שנתיים. לתחליפי. קויילים מחברה גרמנית , חוטי הצתה מחברה אמריקאית.

 

כיום

נורת אזהרה לא נדלקת.

מצערת גם ניקיתי לפני שנתיים.

פה זה קרה לי השבוע כשירדתי למהירות נמוכה - המנוע גמגם והיה חלש אחרי נתינת גז חזר לעבוד רגיל.

 

לפעמים הרכב מגמגם...כשאני מניע. או כשנוסע רוורס.

 

השאלה אם לא כדאי להחליף פלאגים?

או שיש דרך לבדוק שאכן הבעיה בקויילים או בחוט הצתה? ואיזה? ולא סתם להחליף את הכל?

 

אפשר לבדוק במידה והחלפתה את הכוילים בחלק מקורי (מהספרות יצרן עבור מודל 2002 מקוה שמתאים גם לך):

 

coil.JPG

 

בדיקה של החוטי הצתה:

cord.JPG

 

חיים, מתוך סקרנות, למה התופעה קורת בעיקר וברווס? הרי אם יש נזילת אויר בצינורות ואקום ההשפעה על הלחץ בסעפת יניקה תהיה גם בנסיעה בהילוך אחר.

פורסם
אפשר לבדוק במידה והחלפתה את הכוילים בחלק מקורי (מהספרות יצרן עבור מודל 2002 מקוה שמתאים גם לך):

 

[ATTACH=CONFIG]516712[/ATTACH]

 

בדיקה של החוטי הצתה:

[ATTACH=CONFIG]516713[/ATTACH]

 

חיים, מתוך סקרנות, למה התופעה קורת בעיקר וברווס? הרי אם יש נזילת אויר בצינורות ואקום ההשפעה על הלחץ בסעפת יניקה תהיה גם בנסיעה בהילוך אחר.

 

במידה ומדובר בצינור ואקום קרוע בנסיעה ברוורס הקריעה תהיה יותר חזקה- והתחושה של הזיוף תהיה חזקה יותר.

כך גם קורה רבות בדגמים של לנטיס - ברוורס מורגש זיוף במידה וצינור בוסטר קרוע ויוצא מ רעידות וקרטועים ואף כיבוי המנוע.

פורסם
במידה ומדובר בצינור ואקום קרוע בנסיעה ברוורס הקריעה תהיה יותר חזקה- והתחושה של הזיוף תהיה חזקה יותר.

 

כן, אבל למה הקריעה חזקה יותר ברוורס?

×
×
  • תוכן חדש...