Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לפחות 5 מודעות על 307 ידניות

תודה רבה לכם חברים עזרתם מאוד

 

כנראה אצמצם את האפשרויות שלי ל206+

307

והקליאו דור 3 למרות שהיא חורגת מהתקציב שלי

 

 

אשמח לשמוע עוד דברים על הפיגו

פורסם

לדעתי, ברמת התקציב הזו חשוב יותר למצוא רכב שמור ומטופל מאשר סוג הרכב.

רכב לא מטופל יכול לגרום לתקלה שעלות התיקון שלה יהיה שליש עד חצי ממחיר הרכב.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

הרכב די בסיסי וממוצע לקטגוריה, לא יודע איזה תיקונים יקרים יש שם, אבל בסכום כזה הייתי הולך דווקא על אלטו.

פורסם

הבנתי.

אל תחשוב על מיני, לפחות סופר מיני ועדיף משפחתית

וגם לא משהו מהמזרח, תנסה אולי סי 4 ידנית כפי שהמלצתי.

פורסם

למה לא פונטו גרנדה או אחיותיה?

ידני חסכוני אמין מאוד.

יש לי אחד מ 2008 עם 205 אלף קמ ללא כל הוצאות למעט טיפולים שוטפים.

פורסם
אגב חברים, יש לכם דעות על שברולט ספארק? אוטו חזק,זריז? הבנתי טיפולים של שברולט יקרים, כמה הרכב אמין?

 

מניסיוני בלבד - חסכוני ואמין. הביקורים במוסך הם רק לטיפולים שוטפים, ויוצאים לי זולים יחסית.

גרסת ה 1200 חזקה יותר מרוב האלטרנטיבות הידניות, אם אתה לא מפחד מהרעש ומושך סל"ד.

 

האוטו לא בין הנוחים מבחינת מושבים ומתלים. הקלאץ' והגיר הם הכי לא נוחים ולא סלחניים שיצא לי לפגוש. מצד שני, זה מעודד אותך להעביר הילוכים בצורה טובה ומהירה, וגז ביניים בהורדות הילוכים :-D.

הרכב נכנס לך בתקציב בקלות, במיוחד שיש לו שוק חלש וניתן להתמקח.

 

לגבי אלטו, נהיגה קצרה עליה גרמה לספארק להרגיש כמו מרצדס...

פורסם
מניסיוני בלבד - חסכוני ואמין. הביקורים במוסך הם רק לטיפולים שוטפים, ויוצאים לי זולים יחסית.

גרסת ה 1200 חזקה יותר מרוב האלטרנטיבות הידניות, אם אתה לא מפחד מהרעש ומושך סל"ד.

 

האוטו לא בין הנוחים מבחינת מושבים ומתלים. הקלאץ' והגיר הם הכי לא נוחים ולא סלחניים שיצא לי לפגוש. מצד שני, זה מעודד אותך להעביר הילוכים בצורה טובה ומהירה, וגז ביניים בהורדות הילוכים :-D.

הרכב נכנס לך בתקציב בקלות, במיוחד שיש לו שוק חלש וניתן להתמקח.

 

לגבי אלטו, נהיגה קצרה עליה גרמה לספארק להרגיש כמו מרצדס...

 

אתה מתכוון שהאוטו לא מבודד מבחינת רעשים של המנוע? שומעים אותו חזק במהלך הנסיעה?

ומה זאת אומרת גיר וקלאץ' לא נוחים? יעני קשים ללחיצה או העברה? זה לא משהו שנתן לפתור או שזו פשוט המחלה של האוטו

 

תודה על העזרה אחי

פורסם
אתה מתכוון שהאוטו לא מבודד מבחינת רעשים של המנוע? שומעים אותו חזק במהלך הנסיעה?

ומה זאת אומרת גיר וקלאץ' לא נוחים? יעני קשים ללחיצה או העברה? זה לא משהו שנתן לפתור או שזו פשוט המחלה של האוטו

 

תודה על העזרה אחי

 

1. כן

2. פשוט באופן כללי יש יותר רעשי מנוע וכביש יחסית לרכבים אחרים שנהגתי עליהם. לא דיל ברייקר.

3. קלאץ' חסר תחושה, ידית הילוכים קשה ועם מהלך ארוך, בשילוב עם המנוע הקטן קל מאוד לכבות מנוע בתחילת נסיעה או לנדנד את האוטו בשילוב הילוך לא טוב.

4. אצלי באוטו הקלאץ' היה קשה מאוד עד שהחלפתי אותו בחדש, מעבר לזה מתרגלים די מהר לשאר הדברים...

 

סה"כ במגבלות שציינתי הרכב נותן תמורה מעולה למחיר, סוחב יפה עליות ולא משאיר אותך תקוע בצד הדרך.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם
1. כן

2. פשוט באופן כללי יש יותר רעשי מנוע וכביש יחסית לרכבים אחרים שנהגתי עליהם. לא דיל ברייקר.

3. קלאץ' חסר תחושה, ידית הילוכים קשה ועם מהלך ארוך, בשילוב עם המנוע הקטן קל מאוד לכבות מנוע בתחילת נסיעה או לנדנד את האוטו בשילוב הילוך לא טוב.

4. אצלי באוטו הקלאץ' היה קשה מאוד עד שהחלפתי אותו בחדש, מעבר לזה מתרגלים די מהר לשאר הדברים...

 

סה"כ במגבלות שציינתי הרכב נותן תמורה מעולה למחיר, סוחב יפה עליות ולא משאיר אותך תקוע בצד הדרך.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

 

כמה זמן אתה מחזיק ברכב?

מהי עלות הטיפולים הממוצעת ברכב?

פורסם
כמה זמן אתה מחזיק ברכב?

מהי עלות הטיפולים הממוצעת ברכב?

 

ב 3 שנים שאני מחזיק אותו, באיזור ה 1000 בשנה על טיפולים שוטפים. משתדל לשים רק חלקים מקוריים או טובים יותר מהמקוריים..

פורסם

ממליץ על פיג׳ו 206 ידנית.

עדיף 1.6, אך גם ה 1.4 בסדר גמור.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

בתקציב שלו ניתן לרכוש רכב חדש יותר בכמה שנים טובות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...