Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

להורים שלי רכב חדש, ובמקרה שכחנו לכבות את האורות,

לאחר שבוע גילינו שהמצבר מת, אין אורות בלוח מכוונים ואין כלום.

רצינו להניע עם בוסטר אך בטעות שמנו את הכבלים הפוך (+ל- ו- -ל+)

והנענו את האוטו.

הבוסטר קפץ, התחיל להתחמם ולהתנפח, ישר הבנו שעשינו טעות.

השאלה היא, עד כמה הבוסטר הזה חזק שהשימוש השגוי גרם לקצרים, שריפת פיוזים וכו.

או שאפשר לנסות להניע עם כבלים רגילים.

פורסם (נערך)
היי

 

להורים שלי רכב חדש, ובמקרה שכחנו לכבות את האורות,

לאחר שבוע גילינו שהמצבר מת, אין אורות בלוח מכוונים ואין כלום.

רצינו להניע עם בוסטר אך בטעות שמנו את הכבלים הפוך (+ל- ו- -ל+)

והנענו את האוטו.

הבוסטר קפץ, התחיל להתחמם ולהתנפח, ישר הבנו שעשינו טעות.

השאלה היא, עד כמה הבוסטר הזה חזק שהשימוש השגוי גרם לקצרים, שריפת פיוזים וכו.

או שאפשר לנסות להניע עם כבלים רגילים.

תנסו להניע עם כבלים רגילים ולבדוק שכול מערכות החשמל עובדות ברכב.

 

לא בכול מקרה או בכול רכב נגרם נזק למערכות החשמל.

 

בכול מקרה אם הבוסטר התנפח לזרוק אותו לפח מיחזור.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

להבא תרכוש בוסטר שיודע לנטר קוטביות הפוכה ולא מאפשר שימוש בצורה כזו. עיין ערך NOCO

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
להבא תרכוש בוסטר שיודע לנטר קוטביות הפוכה ולא מאפשר שימוש בצורה כזו. עיין ערך NOCO

 

אלעד

 

 

מחזק !!

 

תקנה לעצמך בוסטר איכותי כמו NOCO למשל

 

לא שווה לקנות בוסטר סיני תשקיע קצת וקח לך משהו הרבה יותר איכותי

×
×
  • תוכן חדש...