Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי שבדואר ישראל, מנפיקים רישיונות רכב, מישהו יודע פרטים כמה עולה וכו'?

ברישיומט אני לא יודע אם אני יכול להוציא, יש לי ויזה נטענת על שמי מבנק הפועלים, UP CARD אפשר להוציא איתו?

תודה.

פורסם

אם הרכב רשום על שמך תגש לסניף דואר הקרוב לביתך ותנפיק חדש(אני ניסיתי להנפיק גם במכונה של סופרפארם אבל שם לא הצלחתי)

פורסם

אני אף פעם לא מחכה שיגיע הרישיון עם בקשת החידוש בדואר.

אני משלם את האגרה באתר של משרד התחבורה: https://ecom.gov.il/voucherspa/input/260

מדפיס את אישור התשלום באתר ומגיע איתו למכון הטסים, בצירוף רישיון הרכב (שעומד לפוג) וביטוח חובה בתוקף.

 

נ.ב

המכון בכל מקרה בסיום הטסט, יפיק לך במקום רישיון חדש בתוקף אז אין מה לדאוג..

פורסם (נערך)
אני אף פעם לא מחכה שיגיע הרישיון עם בקשת החידוש בדואר.

אני משלם את האגרה באתר של משרד התחבורה: https://ecom.gov.il/voucherspa/input/260

מדפיס את אישור התשלום באתר ומגיע איתו למכון הטסים, בצירוף רישיון הרכב (שעומד לפוג) וביטוח חובה בתוקף.

 

נ.ב

המכון בכל מקרה בסיום הטסט, יפיק לך במקום רישיון חדש בתוקף אז אין מה לדאוג..

עצה גרועה מאד!

אני מכיר רק מכון רישוי אחד אשר יש בצמוד אליו רישיומט, אשר ניתן לנפק בו רישיון רכב.

חובה להגיע עם רישיון הרכב החדש למבחן התקופתי. לא ניתן להתחיל את המבחן בלעדיו.

מכון רישוי אשר פועל כפי שתארת, עושה זאת בניגוד לנהלים.

הבנתי שבדואר ישראל, מנפיקים רישיונות רכב, מישהו יודע פרטים כמה עולה וכו'?

ברישיומט אני לא יודע אם אני יכול להוציא, יש לי ויזה נטענת על שמי מבנק הפועלים, UP CARD אפשר להוציא איתו?

תודה.

מדוע לא הגיעה האגרה החדשה?

האם כתובתך מעודכנת?

האם הרכב קבל הורדה מהכביש ע"י שוטר/פקח של משרד התחבורה?

האם לרכבך ריקול מסוכן שלא בוצע?

עריכה אחרונה על ידי kompy

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עצה גרועה מאד!

אני מכיר רק מכון רישוי אחד אשר יש בצמוד אליו רישיומט, אשר ניתן לנפק בו רישיון רכב.

חובה להגיע עם רישיון הרכב החדש למבחן התקופתי. לא ניתן להתחיל את המבחן בלעדיו.

מכון רישוי אשר פועל כפי שתארת, עושה זאת בניגוד לנהלים.

 

אתה צודק.

שכחתי לציין שאני מגיע עם הרישיון הלא משולם, בצירוף אישור התשלום שבוצע באמצעות האתר.

פורסם

אתה צודק.

שכחתי לציין שאני מגיע עם הרישיון הלא משולם, בצירוף אישור התשלום שבוצע באמצעות האתר.

אגב, את אישור התשלום אין כל צורך בו.

פקיד הרישוי במכון רואה ע"ג המסך אם בוצע תשלום.

את האישור צריך רק כאשר יש חוסר תקשורת בין המכון למשרד הרישוי.

במקרים של חוסר תקשורת, ניתן לקבל רק אגרות אשר מודפס עליהן שולם או יש עליהן חותמת דאר.

יש המקלים ויקבלו גם אגרות עם אישור תשלום מודפס(בעקרון אסור).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מדוע לא הגיעה האגרה החדשה? הדואר עובד לאט גם תשלומים מגיעים אחרי התאריך.



האם כתובתך מעודכנת? כן.

האם הרכב קבל הורדה מהכביש ע"י שוטר/פקח של משרד התחבורה? לא.

האם לרכבך ריקול מסוכן שלא בוצע? לא.

 

אז אפשר להוציא בדואר? אני יוציא ויעבור לטסט.

 

פורסם

עדיין לא הבנתי למה אינך יכול פשוט לגשת לסניף הסופר פארם (עם עמדה..) הקרוב לביתך, לשלם במקום ולקבל רשיון מודפס וחתום לביצוע הטסט?

 

כל כרטיס על שמך צריך לתפוס.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

(מניסיון) הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להוציא רישיון רכב (במיוחד למי שאין כרטיס אשראי או רישיומט קרוב) היא בכל סניף של דואר ישראל.

 

מגיעים עם ת.ז., אומרים לפקיד את מס' הרישוי, משלמים את אגרת הרישוי בכל אמצעי קביל, ו...זהו.

 

למי שרוצה לחסוך את העמידה בתור יכול להזמין תור מראש בקישור הבא.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שילמתי את רשיון הרכב ב-10.1.19, הרשיון המשולם הגיע היום. אם נביא בחשבון שהדואר מגיע אלי פעם בשבו אם זה שבוע טוב הלו"ז לא רע.

 

אני מקדים לשלם, מועד פקיעת הרשיון הוא במרס.

 

קוריוז: הודעת התשלום טרם הגיעה (עד כה בדרך כלל הגיעה יחד עם המשולם).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...