Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חחח. הרכב האמור הוא 4X4, הרעש נובע ממערכת ההנעה הכפולה שמאחורה אין לה כנראה מספיק בידוד. המנוע העוצמתי דווקא שקט.

 

אה, אוקי.

 

עכשיו, אמרת "הקונות הראשונות". זה אומר שעכשיו המדף מגיע כסטנדרט?

 

אבל האמת, לא שזה כזה קריטי, אם זו נקודת התורפה היחידה של הרכב מבחינת בידוד רעשים. להוסיף בידוד אפטרמרקט רק לתא המטען לא נשמע לי כמו כזה סיפור.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

האמת בהתחלה לא ממש התחברתי לעיצוב, היה נראה לי מוזר מדי. אבל היום אני די אוהב אותו.

לא רכב שהייתי קונה לעצמי אבל בהחלט רכב שהייתי רוצה לנהוג ולבדוק אותו, 177 כ"ס נשמע די מעניין.

תתחדש ואחלה עסקה עשית!

פורסם
עשיתי משהו שצריך להמנע ממנו.

העברתי למצב ספורט ושמתי גז

היה רכב לפני שהחליט ללחוץ ברקס

מאז למדתי להזהר עם הספורט, הרכב ממש חזק.

קצת הגזמה. הרכב זריז יחסית אבל רחוק מאוד מלהיות חזק ברמה כזו שאתה צריך להיזכר ממצב ספורט...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
קצת הגזמה. הרכב זריז יחסית אבל רחוק מאוד מלהיות חזק ברמה כזו שאתה צריך להיזכר ממצב ספורט...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

טוב ברור שזה שונה מנהג לנהג.

יש לך את הרכב ?

פורסם
עכשיו לנקודה הכי חלשה\מעצבת ברכב שאיני יודע, אם זה כך או תקלה.

הוסיפו לרכב מערכת וייז.

עכשיו מערכת " האנדרואיד או מה שזה לא יהיה . מתחברת ישר שמניעים את המולטימדיה כברירת מחדל. היא לא נותנת למולטידיה לעבוד רגיל. זה פשוט נורא.

יש חייגן במערכת. אני לא מצליח לעלות שירים מהבלוטוס לרכב, דרך מערכת האנדרואיד.

 

עכשיו שתבינו האופצייה היחידה להוריד את " המערכת " הזאת. זה לחבר את הפלאפון עם חיבור USB לרכב. בלי החיבור המערכת לא יורדת.

זאת גם הדרך היחידה לשמוע שירים מהיוטיוב.

איכות השמע עם הכבל נוראית. כל רגע השיר נתקע.

 

"שהמערכת מתלבשת " על המולטימדיה אי אפשור לשמוע שירים מהבלוטוס. ( לפחות לא הצלחתי )

בקיצור לסיכום העניין , אני לא יודע אם יש תקלה במערכת, אבל ההתקנה המקומית הזאת נוראית !!

אם מישהו יודע אם אפשר לבטל את ההתקנה או איך לעלות שירים מהבלוטוס " שהמערכת " מתלבשת . אשמח שיסביר לי.

או בכלל יש תקלה עם המערכת....

 

זה הדבר היחידי שמפריע לי ברכב.

 

לי הייתה פחות או יותר את אותה הבעיה באקליפס קרוס. סוכן השירות במוסך היבואן פשוט ניתק את החשמל למערכת המולבשת וזהו, השיקוץ הזה של כלמוביל כבר לא עובד ומאז אני משתמש רק באנדרואיד אוטו. עובד מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...