Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

רציתי לשתף אתכם בחוות דעתי על הרכב. ( חוות דעתי הלא "מלומדת ")

 

דבר ראשון איך קניתי

 

רכשתי את הרכב בצורה דיי מקורית.

נכנסתי ליד 2 והכנסתי " בסינון " רק רכבים 2018

מצאתי כמה רכבים. אחד מהם היה יונדאי קונה 2018 פרימיום שמפורסמת ב 114,000 ש"ח.

בקיצור לאחר שיחה, בדיקת הרכב במוסך, הרכב יצא חדש לחלוטיין.

 

 

המוכר, מכר את הרכב בגלל מעבר לרכב ליסינג.

קניתי אותו עם 2000 ק"מ. עלייה לכביש בחודש מאי 18, רכשתי את הרכב באוקטובר.

 

התלבטתי אם לרכוש חדש, חייגתי לסוכנות היה בידיוק שבוע מכירות. אמרו לי בסוכנות שיש הנחה 4000 ש"ח , אם אינני טועה.

אחרי שמוסיפים את הרישוי והאיתוראן המחיר חוזר ל 134,000 ש"ח.

הגעתי למסקנה שלא שווה להוסיף כמעט 30,000 ש"ח בשביל צבע אחר + יד 00.

 

החלטתי שאני הולך על הקונה יד 2.

בסופו של דבר הרכב נרכש ב 107,500 ש"ח. אני מזכיר לכם רכב עם 2000 ומשהו ק"מ. שעלותו כחדש 134,000 ש"ח.

פעם ראשונה בחיי שעשיתי עסקה טובה ברכישת רכב.

אני אתן את הצעתי שמי שלא תלוי במימונים או לוקח הלוואה מהבנק ללא שעבוד הרכב, בריבית טובה.

כדי לו לחפש עסקאות כאלה. יש נפילות, אבל יש גם הרבה מציעות !

 

טוב עכשיו לחוות דעת על הרכב.

 

מנוע - הרכב עוצמתי מאוד בעיקר ששמים מצב ספורט. הדוושה מאוד רגישה והרכב מאייץ מאוד יפה. ( היה לי לפני שנה וקצת, פיגו 208 GTI , חייב להודות שמרגיש לי אותו הדבר מבחינת כוח )

לדעתי זה הבונוס הגדול ברכב המנוע פשוט טוב מאוד.

אני לא חסיד של גירים רובוטיים ובהתחלה חששתי קצת, אבל מאוד אוהב את העברת הילוכים המהירה שיש בגיר הרכב הזה.

עובר חלק.

 

איבזור בטיחותי.

סך הכל יש כמעט את כל האיבזור .

נורת אזהרה + צפצוף לשטח מת, זה הכי עוזר לי בנהיגה.

 

התיקון סטייה מנתיב ביטלתי, בגלל שההגה מרגיש לא נעים שמתקרבים לשולי הנתיב ( מתקשה כזה ) לא אוהב את זה. מה שבטוח שאם אני עייף או בנסיעה ארוכה אדליק את המערכת בכל מקרה.

אבל צרייך לציין שברגע שהמערכת מחוברת ( בלחיצת כפתור ) היא עובדת מצויין.

 

בלימה אוטומטית - זה בחיים לא עבד לי. ( גם שניסיתי , בצורה זהירה ) להבנתי יש בדגם הפרימיום את המערכת הזאת. אבל פשוט לא עובד. )

בעבר עבדתי בחברת רכבים שגם שם המערכת פשוט לא עבדה. ( גם שהיה מצב סכנה אמיתי )

בקיצור לא עובד.

למישהו פעם המערכת הזאת עבדה בקונה ? או ברכבים עממיים.

 

 

 

מבחינת איבזור : יש לדעתי את רוב הדברים שצריך. בדגם שאני קניתי אין כפתור התנעה וכניסה חכמה לרכב וזה הדבר היחידי שחסר לי.

 

 

עכשיו לנקודה הכי חלשה\מעצבת ברכב שאיני יודע, אם זה כך או תקלה.

הוסיפו לרכב מערכת וייז.

עכשיו מערכת " האנדרואיד או מה שזה לא יהיה . מתחברת ישר שמניעים את המולטימדיה כברירת מחדל. היא לא נותנת למולטידיה לעבוד רגיל. זה פשוט נורא.

יש חייגן במערכת. אני לא מצליח לעלות שירים מהבלוטוס לרכב, דרך מערכת האנדרואיד.

 

עכשיו שתבינו האופצייה היחידה להוריד את " המערכת " הזאת. זה לחבר את הפלאפון עם חיבור USB לרכב. בלי החיבור המערכת לא יורדת.

זאת גם הדרך היחידה לשמוע שירים מהיוטיוב.

איכות השמע עם הכבל נוראית. כל רגע השיר נתקע.

 

"שהמערכת מתלבשת " על המולטימדיה אי אפשור לשמוע שירים מהבלוטוס. ( לפחות לא הצלחתי )

בקיצור לסיכום העניין , אני לא יודע אם יש תקלה במערכת, אבל ההתקנה המקומית הזאת נוראית !!

אם מישהו יודע אם אפשר לבטל את ההתקנה או איך לעלות שירים מהבלוטוס " שהמערכת " מתלבשת . אשמח שיסביר לי.

או בכלל יש תקלה עם המערכת....

 

זה הדבר היחידי שמפריע לי ברכב.

 

 

 

צריכת הדלק במפתיע מאוד סבירה, ביחס למנוע החזק. אני עושה ממוצע של 10-11 ק"מ לליטר.

 

תא המטען סביר + , נכנס לי שם עגלה+אמבטיה ונשאר עוד קצת מקום.

כסא הנהג מאוד נוח לי.

אי אפשר לעלות את כסא הנוסע. זה עלול להפריע קצת.

 

 

 

לסיכום :

הפלוס הכי גדול ברכב הזה זה המנוע. פשוט מנוע נפלא.

מאוד כייף גם לנהוג " ספורטיבי " עם הרכב .

בשילוב המחיר שרכשתי את הרכב, אני מאוד מאוד מרוצה מכל העסקה\חבילה של הרכב.

 

עכשיו " למשבר " גיל ה 30 הקרב.

מת לרכוש מיאטה ND משומשת. אולי יקרה עכשיו, אולי לא.

מה שבטוח שבעתיד ארכוש !!

 

 

 

 

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי or tesler
פורסם

יש לי את הרכב הזה והבלימה האוטומטית עבדה לי פעמיים. פשוט עוד לא היית במצב המתאים.

גם אני נהנה מהשילוב של המנוע העוצמתי הגיר וההיגוי

פורסם
אם היא עבדה לך פעמיים הייתי עושה ביקורת עצמית שלא חלילה יקרה משהו באמת...

נסיעה בטוחה

עשיתי משהו שצריך להמנע ממנו.

העברתי למצב ספורט ושמתי גז

היה רכב לפני שהחליט ללחוץ ברקס

מאז למדתי להזהר עם הספורט, הרכב ממש חזק.

פורסם

הקונות הראשונות הגיעו ללא מדף מתרומם עם פתיחת דלת המטען ואז היה רעש שעבר מאחורה לתא הנוסעים.

למי שרצה היבואן נתן חינם מדף מאחורה דבר שגרר יום עבודה במוסך והוחלפו חלקי פלסטיק.

פורסם

תודה על הביקורת ותתחדש!

 

לגבי המערכת. מהניסיון שלי עם יונדאי i30, מערכת המולטימדיה מעצבנת מאוד. הבסיס טוב אך האפליקציה המקומית "שמתלבשת" על הבסיס המקורי הורסת הכל.

(כתבה: https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/3162/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i30---%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A---%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%91-%D7%91%D7%A7%D7%90%D7%96%D7%90%D7%9F)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אני יחסית סולד מעולם הג'יפונים, אבל אם הייתי צריך לבחור אחד זה היה בהחלט הקונה, בעיקר בגלל הביצועים.

פורסם
ממה נבע הרעש? מחפצים בתא המטען?
חחח. הרכב האמור הוא 4X4, הרעש נובע ממערכת ההנעה הכפולה שמאחורה אין לה כנראה מספיק בידוד. המנוע העוצמתי דווקא שקט.
פורסם
אני יחסית סולד מעולם הג'יפונים, אבל אם הייתי צריך לבחור אחד זה היה בהחלט הקונה, בעיקר בגלל הביצועים.

 

מסכים איתך.

אכן אם הייתי צריך לבחור קרוסאובר ככל הנראה שהייתי בוחר בקונה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...