Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צעצוע חדש בבית - Acura NSX - הגשמת חלום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לדיון הזה https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?664680-%D7%97%D7%A6%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A4%D7%90%D7%9F-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%94-quot-%D7%91-%D7%A0%D7%A7%D7%A0%D7%AA%D7%94-NSX

 

הצלחתי להפתיע את עצמי וקניתי NSX 2017 מאובזרת מלא ($199K כשהיתה חדשה).

לישורת האחרונה הגיעו כמה כלי רכב.

TTRS שעולה 64 אלף דולר לשנת 2018

אלפא רומיאו ג'וליה עם המנוע של פרארי. שעולה 68 אלף ל 2018

וכמובן ה R8 V10 (לא פלוס). שעולה 150-160 אלף לגג נפתח שנת 2017 וכ 135 אלף ללא הגג הנפתח שנת 2017.

ה ACURA עלתה 116 אלף.

כל המחירים הם לפני מעמ וקישקושים (תוסיפו בערך 10% בכדי לקבל מחיר סופי),שני הראשונות מאד זולות ומהנות אבל לא מיוחדות ובהחלט לא נחשבות לסופר קאר או היפר קאר.

ה R8 וה NSX כן מיוחדות (כל אחת בדרך אחרת).

אני יכול לספר הרבה סיפורים למה בחרתי את ה NSX, אבל בשורה התחתונה, האוטו נוח מאד..מהיר וזריז מאד...שימושי עבורי ליום יום.

עלויות מסביב הרבה יותר נמוכות (כמעט 40% הפרש בעלות ביטוח) ומרגיש כמו בבית.

יש לNSX את המערכת סאונד הכי טובה שאני מכיר אבל מצאתי את עצמי היום סוגר את הסאונד רק בכדי להקשיב למנוע (דבר שלא עשיתי אפילו עם הקאדילק).

האודי פשוט הרגישה ענקית (רחבה) ראות מזעזעת ומאד איטית (באופן יחסי) בסלד נמוך.

לו הייתי מוצא R8 גג נפתח ב ~120 אלף זה סיפור אחר.

 

אם אתם באים לבקר באזור סאן פרסיסקו, תנו קריאה ונעשה סיבוב.

 

IMG_0360.jpgIMG_0357.jpgIMG_0356.jpgIMG_0356.jpg56858615191__050D8157-5C8A-491C-AECE-0D9C1566C51A.jpg56858554877__9A95B6B7-CA6C-4F58-8E57-335FF1675487.jpg

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

וואוו איזה יופי!

 

באשר לעלויות אחזקה, אין ספק ש40% פחות זה לא מעט, זה המון.

 

וזה רכב לשימוש יומיומי :)

 

 

מה נותר להגיד?

 

תתחדש ובטח תהנה!

פורסם

אמריקה...

תתחדש ואל תשכח שרשור סיכום שנה

 

Sent from my DynaTAC 8000X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לא יודע אם אפשר לקבל דיילי ריידר ביותר וואו מזה.

 

מדהים, הרכב, המחיר, חוזק המטבע, התמורה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
נראה רכב מדהים, אגב היא הנעה כפולה? אין לי מושג על נתוני הרכבים האלה ושואל בשביל לדעת...משקל? הנעה? כוח?

 

יש ברכב 4 מנועים. 3 חשמליים (שניים בסרן הקידמי ואחד מוצמד לתיבת ההילוכים).

בדומה לפרארי להפרארי כל מערכת החשמל נועדה לעזור למנוע הבנזין (3.5 ליטר 500 כס).

רוב הזמן בנסיעה אתה עובד על הבנזין נטו. במהירות נמוכה אפשר לעבוד על חשמלי בלבד.

בתאוצות,סיבובים (בעיקר ביציאה מפנייה) מערכת החשמל נכנסת לפעולה (סהכ 73 כס חשמליים).

סהכ 573 כס.

משקל יחסית גבוה 1700 קג אבל כולו יושב בין הסרנים

הגעתי אתמול למשרד וחניתי בצד, שיצאתי לצהריים היו אנשים שהצטלמו סלפי עם הרכב (ממשרד שכן).

דווקא צומת לב כזאת לא חיפשתי.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

×
×
  • תוכן חדש...