Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הוצאתי לאחרונה רישיון נהיגה, ואני מחפש לקנות רכב (משומש) שישמש אותי לתקופת הלימודים, תקציב 20-35K.

  • רכב קטן מיני/סופר מיני.
  • אמינות, מאוד חשוב לי, רוצה להתעסק עם ההחזקה ותקלות ברכב כמה שפחות :).
  • חסכוני.
  • נוחות בנסיעה בינעירונית (עיקר השימוש יהיה ללימודים שמדובר בנסיעה בינעירונית כל 30km כל צד, מס' פעמים בשבוע).
  • מכיון שברכב עשויים להשתמש גם משפחה שלי, אז נאלץ לקנות רכב אוטומט/רובוטית (לא ידנית).

 

חשבתי על טויוטה יאריס, או יונדאי i10.

שמעתי הרבה דברים טובים על היאריס, אבל בתקציב שלי זה נותן שנתונים 2007-2010, עם ~150 אלף קילומטר, זה לא ישן מידי עם קילומטרז גבוה מידי?

יונדאי i10 גם עשויה להתאים, אבל הבנתי שבגרסה האוטומטית היא צורכת הרבה דלק..

 

מה אתם אומרים?

אני פתוח גם לרכבים נוספים/הערות והארות :)

תודה רבה מראש לכולם.

פורסם
יאריס מ2007-2010 מגיעה עם גיר רובוטי חד מצמדי. סוזוקי ספלאש או דייהטסו סיריון יעשו את העבודה.

תודה רבה על המענה

כדאי לפסול את היאריס רק בגלל ה"גיר רובבוטי חד מצמדי"?

מה לגבי היונדאי i10?

הסוזוקי ספלאש נחשב רכב אמין?

פורסם

גיר רובוטי חד מצמדי דורש התרגלות לפעולה ותחזוקה בדמות החלפת קלאץ' .

הספלאש נחשבת לאמינה ויחסית חסכונית עד כמה שאפשר לקבל בתקציב הזה, וכך גם הסוויפט.

I10 מניסיון לא חסכונית ולא נוחה (בדור הקודם שנכנס בתקציב , הדור החדש שנמכר גם היום מטפל בבעיית הנוחות) אבל אמינה.

אין לצטט הודעה מעליך.

פורסם

הייתי בודק גם את הספייס סטאר שתהיה מאוד חיסכונית בבין עירוני ומסוף 2014 גם מאובזרת מאוד.

הנה לקרוא את הסיכום שלי:

 

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3152/סקירת-גולשים/מסכמים---4-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה לכולם.

אני כרגע מתלבט בין סוזוקי ספלאש למיצובישי ספייס סטאר, עם נטיה לספלאש.

אחליט כנראה לפי מה שיהיה זמין לקנייה.

פורסם

הפיאסטה עם מנוע 1.4 לא משמעותי פחות חיסכונית מהספייס סטאר למשל אבל נעימה יותר, איכות חומרים עדיפה, שקטה יותר עם מןשבים נוחים יותר.

 

מתיחת הפנים לפיאסטה הגיע ב2013 עם מנוע 1.6 חזק יותר וגיר רובוטי כפול מצמדים שאמינות זאת לא הנקודה החזקה שלו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...