שלום לכולם,
הוצאתי לאחרונה רישיון נהיגה, ואני מחפש לקנות רכב (משומש) שישמש אותי לתקופת הלימודים, תקציב 20-35K.
רכב קטן מיני/סופר מיני.
אמינות, מאוד חשוב לי, רוצה להתעסק עם ההחזקה ותקלות ברכב כמה שפחות .
חסכוני.
נוחות בנסיעה בינעירונית (עיקר השימוש יהיה ללימודים שמדובר בנסיעה בינעירונית כל 30km כל צד, מס' פעמים בשבוע).
מכיון שברכב עשויים להשתמש גם משפחה שלי, אז נאלץ לקנות רכב אוטומט/רובוטית (לא ידנית).
חשבתי על טויוטה יאריס, או יונדאי i10.
שמעתי הרבה דברים טובים על היאריס, אבל בתקציב שלי זה נותן שנתונים 2007-2010, עם ~150 אלף קילומטר, זה לא ישן מידי עם קילומטרז גבוה מידי?
יונדאי i10 גם עשויה להתאים, אבל הבנתי שבגרסה האוטומטית היא צורכת הרבה דלק..
מה אתם אומרים?
אני פתוח גם לרכבים נוספים/הערות והארות
תודה רבה מראש לכולם.