Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, נראה שיש דליפה של אויר מצינורית העודפים שחוזרת למיכל, זו עם הסוגר הירוק בצד השמאלי.

מניח שזו רק החלפה של גומיה.

 

האם יש צורך בגומיה יעודית או משהו מורכב יותר?

האם גומיה של מערכת מיזוג אוויר (יש לי סט שלם מהפרוייקט הקודם) תעשה את העבודה?

 

תודה

 

Fuel.jpg

abcde

פורסם

זה לא עניין של גומיה.

ב 99.99% התפתח סדק מתחת לתושבת הצינור ומשם דולף דלק.

 

יש צורך בהחלפת מכלול משאבת הדלק.

 

אם זו משאבה כמו של C4 מודל 2007 מנוע RFJ (לפי התמונה, נראה שכן) - אז אני קניתי לפני שנה ממוכר ב EBAY משאבת מושלמת של MARRELI בכלום כסף (משהו כמו 300 שח כולל המשלוח).

 

הנה לינק:

https://www.ebay.com/itm/Fuel-Pump-Module-Assembly-Fits-CITROEN-C4-PEUGEOT-307-Cabrio-1-4-2-0L-2004-/143033824101?vxp=mtr&hash=item214d7af365

 

דגשים חשובים -

1. וודא שהמקט מתאים לך טרם ההזמנה.

2. [המלצה שלי] אם קנית, לפני שאתה מרכיב - יש צורך לבצע חיזוק מכאני נוסף לווסת לחץ דלק. אל תרכיב לפני שיצרת עימי קשר ע"מ שאסביר לך מה לעשות.

3. תזמין גם אטם גומי שנמצא מתחת לחישוק.

4. לייתר בטחון כדאי לקנות גם את החישוק פלסטיק השחור (לא יקר).

5. הכנסת המשאבה הספציפית (הזו) למיכל הדלק דורשת תשומת לב מסויימת - לכן, שוב, אל תרכיב לפני שיצרת עימי קשר.

 

כמו בצבא, דגשים אלו נכתבו בדם :-P

לכן אם אתה רוצה לבצע עבודה פעם אחת כמו שצריך, אל תרכיב סתם על דעת עצמך, אחרת תמצא עצמך מפרק ומרכיב עוד הרבה פעמים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק תודה !

 

מדובר ב-C5 האם זה עדיין אותו מכלול או משהו שונה? (לפי הקישור לאיביי אני חושב שזה מתאים ל-C4)

abcde

פורסם (נערך)

משאבה - 1611118380

חישוק פלסטיק - 153130

אטם למשאבה - 153129

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...