Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

בנוסף, לפי המלצת אורן שירותי רכב, החלפת רצועה כול 4 שנים או 60 אלף תעזור להקטין את הסיכוי להתפוררות ולסתימת משאבת השמן.

 

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז כנראה שגם אני נכנסתי לסטטיסטיקה..

 

 

הרכב עבר טיפול אצל גבע לפני 6500 קמ..

בדקתי מדיד מראה בערך על חצי+-

מה עכשיו להוסיף ולהמשיך רגיל?

להקדים טיפול ולבדוק מצב רצועה?(הוחלפה ע״י הבעלים הקודמים  לפני הריקול)

 

יש איך להיפטר מהרכב או שכבר מאוחר מידי ואכלתי אותה?

 

 

 

5C6D1C07-DA7B-436C-BEA6-A8BB139D23B6.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.8.2022 בשעה 06:43, Doron_Z כתב:

יכול להיות שקנה מליסינג 0 ק״מ ולכן האחריות שלו עומדת על 3 שנים.

 

מה שקובע זו תעודת האחריות שהוא מחזיק ביד. אם התעודה לא תוקנה באופן ברור ומוסכם ומופיעה בה אחריות של 5 שנים, אז זו האחריות והתעודה היא ההסכם הקובע.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Omer1903 כתב:

אז כנראה שגם אני נכנסתי לסטטיסטיקה..

 

 

הרכב עבר טיפול אצל גבע לפני 6500 קמ..

בדקתי מדיד מראה בערך על חצי+-

מה עכשיו להוסיף ולהמשיך רגיל?

להקדים טיפול ולבדוק מצב רצועה?(הוחלפה ע״י הבעלים הקודמים  לפני הריקול)

 

יש איך להיפטר מהרכב או שכבר מאוחר מידי ואכלתי אותה?

 

 

 

5C6D1C07-DA7B-436C-BEA6-A8BB139D23B6.jpeg

באיזה ק"מ הוחלף טיימינג אצל הבעלים הראשון?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Omer1903 כתב:

אז כנראה שגם אני נכנסתי לסטטיסטיקה..

 

 

הרכב עבר טיפול אצל גבע לפני 6500 קמ..

בדקתי מדיד מראה בערך על חצי+-

מה עכשיו להוסיף ולהמשיך רגיל?

להקדים טיפול ולבדוק מצב רצועה?(הוחלפה ע״י הבעלים הקודמים  לפני הריקול)

 

יש איך להיפטר מהרכב או שכבר מאוחר מידי ואכלתי אותה?

 

 

 

5C6D1C07-DA7B-436C-BEA6-A8BB139D23B6.jpeg

 

 

אין טעם להיכנס לפניקה - רונן מגבע אומר שהמכוניות האלו צורכות שמן מיום יציאתן מהמפעל.
צריכה של חצי ליטר ל6.5K ק"מ זה ממש לא נורא, תמשיך מעקב ומדי פעם זרוק מבט לראות שאין שמן במיכל מים - כלומר שהשמן באמת נשרף ולא בטעות מתערבב עם נוזל קירור( קרה אצלי).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את שמעלי (חלקית).. לא בטוח שהמנועים הללו  "צורכים שמן מיום יציאתן" ואצלי ( לרכב 34,000 ק"מ) אין הוספה מטיפול לטיפול (כל 8-9K) אבל מספיק שבטיפול האחרון המכונאי לא מילא אצל OMER עד הסוף והחסיר 200-500 סמ"ק שמן כדי שהיום ברכב עם מעל 100,000 ק"מ המדיד יראה חצי... בכל מקרה זה נראה רחוק מאד מקטסטרופה וגם אם יש צריכה של כליטר ל-7000 ק"מ במנוע טורבו, זה לא סוף הדרך, VAG למשל טוענים שליטר ל-1,000 ק"מ ה-TSI שלהם זה "נורמלי"...

צריך לעקוב ולבדוק כמובן.

  • רעיון טוב! 1

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי גם אין צריכת שמן.

ומכיר עוד בעלים ללא צריכה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תלוי המון בתוואי הנסיעה של הרכב ביום יום, אופן הנסיעה על הרכב ועוד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי אין, גם בשנים שנסענו 15 אלף בשנה לא היה חסר שמן.

ובטח עכשיו שאשתי נוסעת 5 אלף שנתי...

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש טענה מלומדת שנשמעת די הגיונית שאם היד הראשונה ביצע הרצה תקנית לרכב מאז שעלה לכביש (דבר שאינו מחוייב לפי הוראות היצרן) הרי הרכב לא יצרוך (כמעט) שמן בעתיד. כלומר, אם הבעל הראשון נהג במתינות רבה ב- 2,000 ק"מ הראשונים ולא אימץ את המנוע ולא עלה לסל"דים גבוהים הרי הוא ירוויח בעתיד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי טוען ?

כל מה שקראתי מדבר על התפרקות הרצועה בגלל דלק בשמן ואז צריכת שמן בגלל שינויים שמתרחשים בגלל התרחבות הרצועה.

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק חזרתי מהמוסך, עם הסי 3 שלנו (סוגרת 5 ממש עכשיו עם 53,000 קילומטר).

בוצע:

* טיפול 75,000

* החלפת טיימינג (הקדמתי בשנה למרות הקילומטראג הנמוך)

* הכנה + ביצוע טסט. 

 

המוסך המבצע - כמו תמיד, מבצע במוסך מורשה יבואן סיטרואן באשדוד (אוטו חווה גל), שירות תמיד מעולה במיוחד של גל בעל הבית, מחירים הוגנים מאוד ושירות יעיל.

 

על הטיפול+טיימינג+ העמדה לטסט נגבו 3100 שקלים חדשים (כולל הכל).

 

אגב לדברי גל - הרצועה "לא הייתה במיטבה", טוב שהוחלפה.

 

ממליץ לכל מי שגר באשדוד והאזור על המוסך המדובר.

עריכה אחרונה על ידי yuvalganim
  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...