Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

התחילו לאחרונה לא מעט דיווחים בקבוצת הפייסבוק 3008 על רצועה מתפוררת ברכבי 3008 עם מנוע 1.2 משנתון 2019. רובם ק"מ שנע בין 40-60K.

3 שנים כמו שעון  😄

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, TZR84 כתב:

התחילו לאחרונה לא מעט דיווחים בקבוצת הפייסבוק 3008 על רצועה מתפוררת ברכבי 3008 עם מנוע 1.2 משנתון 2019. רובם ק"מ שנע בין 40-60K.

3 שנים כמו שעון  😄

אין מצב אחי, אין מצב!!(נאמר בציניות יתרה....)

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן דווקא מפרסם.. החמיר את הזברה בארץ ל-10K

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא צריכים לממן את זה אם הם מוכרים מכוניות עם פרוטוקול טיפולים אחד, ואחרי שאדם מחשב הוצאות שוטפות הם מקטינים מרווח טיפולים ואם לא עומדים בהנחיות המעודכנות האחריות לא תהיה בתוקף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, outnex כתב:

כל עשר אלף שמן? זו הנחייה בלובינסקי?

 

לי נאמר כול 15 אלף או שנה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, yulianx כתב:

לי נאמר כול 15 אלף או שנה.

נאמר שם גם לחלק מהלקוחות שמצב רצועת הטיימינג טוב ואין צורך בשום טיפול, נחש מה קרה אחרי 10-20 אלף ק״מ...

 

אין לי שום דבר נגד פיג׳ו או סיטרואן, אבל ספציפית כל מה שקשור בהתנהלות שלהם בנושא ה1.2 פיורטק זה מתחת לכל ביקורת!!

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני שעה, Jeka88 כתב:

אין לי שום דבר נגד פיג׳ו או סיטרואן, אבל ספציפית כל מה שקשור בהתנהלות שלהם בנושא ה1.2 פיורטק זה מתחת לכל ביקורת!!

אני די חולק על הקביעה הגורפת הזו.

מסכים איתך שההתנהלות שלהם - בוודאי בעידן הרשתות החברתיות - היתה יכולה להיות ברורה ושקופה יותר.

יחד עם זאת, הם כן השקיעו הרבה במתן פיתרון בצורת הזמנה לריקול (למרות שלא כל מי שהגיע קיבל החלפת רצועה, חלק יצאו רק עם "עידכון תוכנה" שכמובן לא פתר את הנושא שלשמו באו) - ואם תשווה ההתנהגות של לובינסקי לזו של קרסו ורנו בנושא מנועי ה-1.2 המתפרקים שלהם, זה עולם אחר לגמרי.

 

שמתי לב שההתיחסות לריקול בלובינסקי די תלוייה במוסכים, וחוסר האחידות הזה גורם כנראה לתחושתך.

מקווה שמישהו בהנהלת שירות הלקוחות של לובינסקי יבחר להרים את הכפפה - וזה בהחלט לא מאוחר.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

אני די חולק על הקביעה הגורפת הזו.

מסכים איתך שההתנהלות שלהם - בוודאי בעידן הרשתות החברתיות - היתה יכולה להיות ברורה ושקופה יותר.

יחד עם זאת, הם כן השקיעו הרבה במתן פיתרון בצורת הזמנה לריקול (למרות שלא כל מי שהגיע קיבל החלפת רצועה, חלק יצאו רק עם "עידכון תוכנה" שכמובן לא פתר את הנושא שלשמו באו) - ואם תשווה ההתנהגות של לובינסקי לזו של קרסו ורנו בנושא מנועי ה-1.2 המתפרקים שלהם, זה עולם אחר לגמרי.

 

שמתי לב שההתיחסות לריקול בלובינסקי די תלוייה במוסכים, וחוסר האחידות הזה גורם כנראה לתחושתך.

מקווה שמישהו בהנהלת שירות הלקוחות של לובינסקי יבחר להרים את הכפפה - וזה בהחלט לא מאוחר.

את ההזמנה לריקול בהתחלה הם נתנו לשני דגמים ספציפיים ולא לכל הרכבים עם המנוע הזה, רק אחרי שהם קיבלו תביעה יצוגית הם הרחיבו את היצע הדגמים.

אין לי עניין להשוות את היחס של קרסו מול לובינסקי כי אני בחיים לא התנהלתי מול קרסו.

אותי בתור לקוח לשעבר שלהם פחות מעניין אם חלק ממוסכי היבואן טובים יותר או פחות, אני מצפה שאם אני מגיע אני אקבל את אותו היחס בכל מוסכי הרשת, לא חסרות דוגמאות על רכבים שהגיעו לריקול ופתחו את פתח השמן ודרכו ראו בעין אם צריך להחליף רצועה או לא(תנחש לבד מה הם אמרו לרוב הלקוחות...) ולא בדקו עם הכלי שיש להם בשביל למדוד את רוחב הרצועה או פתחו אגן שמן בשביל לראות אם יש התפוררות או לא, פשוט הסתכלו דרך פתח השמן ולרוב אמרו ״סע אחי...הכול טוב״, אחכ אותם אנשים הגיעו ורשמו פה בפורום שפתאום האוטו התחיל לזלול שמן במקרה הטוב או שהלך להם המנוע במקרה הרע.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 1 דקה, Jeka88 כתב:

לא חסרות דוגמאות על רכבים שהגיעו לריקול ופתחו את פתח השמן ודרכו ראו בעין אם צריך להחליף רצועה או לא

לזה בדיוק התכוונתי - חוסר אחידות בטיפול במוסכים. מסכים לגמרי שזה לא בסדר.

 

ממליץ לכל מי שטרם טיפל בריקול לעמוד על כך שהרצועה תוחלף אם היא עדיין מקורית, וכן לפנות לשירות הלקוחות של לובינסקי במקרה של הוצאות שנגרמו ע"י אי החלפה בזמן.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Jeka88 כתב:

נאמר שם גם לחלק מהלקוחות שמצב רצועת הטיימינג טוב ואין צורך בשום טיפול, נחש מה קרה אחרי 10-20 אלף ק״מ...

 

אין לי שום דבר נגד פיג׳ו או סיטרואן, אבל ספציפית כל מה שקשור בהתנהלות שלהם בנושא ה1.2 פיורטק זה מתחת לכל ביקורת!!

אני מטפל כול 5 אלף ק"מ עקב נסועה נמוכה.

לגבי ההתנהלות, מסכים.

היה צריך לבצע ריקול גם בדגמי 2017 בכול הדגמים ובדיקת רכבים מ2018 לראות איזה דור נמצא שם.

היה צריך להחליף טיימינג באופן גורף לדור הראשון.

ובעיקר? לקצר את זמני ההחלפה  עוד ולהוזיל את העלות של הטיימינג.

  • רעיון טוב! 2

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...