Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

או לחלופין , לא החלפתם אצל כולם רצועה, מקובל. אבל אחר כך, כשמגיע לקוח עם אותו מנוע גמור, אל תשאלו אותו:  "רגע לא פספסת אצלנו טיפול ?" זה מריח התחמקות ודחיית הקץ בתקווה שהלקוח ירדם בשמירה וישלם מכיסו.

 

וזה לא הלקוח שפספס פרט חשוב בטיפול .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 4 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

אני די חולק על הקביעה הגורפת הזו.

מסכים איתך שההתנהלות שלהם - בוודאי בעידן הרשתות החברתיות - היתה יכולה להיות ברורה ושקופה יותר.

יחד עם זאת, הם כן השקיעו הרבה במתן פיתרון בצורת הזמנה לריקול (למרות שלא כל מי שהגיע קיבל החלפת רצועה, חלק יצאו רק עם "עידכון תוכנה" שכמובן לא פתר את הנושא שלשמו באו) - ואם תשווה ההתנהגות של לובינסקי לזו של קרסו ורנו בנושא מנועי ה-1.2 המתפרקים שלהם, זה עולם אחר לגמרי.

 

שמתי לב שההתיחסות לריקול בלובינסקי די תלוייה במוסכים, וחוסר האחידות הזה גורם כנראה לתחושתך.

מקווה שמישהו בהנהלת שירות הלקוחות של לובינסקי יבחר להרים את הכפפה - וזה בהחלט לא מאוחר.

 

שכחת את התגובה של לובינסקי בשרשרור הזה ? במילה אחת: "דיסאינפורמציה"  🤐

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

הם כן השקיעו הרבה במתן פיתרון בצורת הזמנה לריקול

הם בסך הכל מילאו אחר הנחיית היצרן אשר פרסם ריקול בגלל סיבה אחת בלבד - אחת מתופעות הלוואי של התפוררות הרצועה, היא פגיעה במשאבת וואקום שקשורה קשר ישיר למערכת הבלימה. מכאן בעייה בטיחותית שמחייבת ריקול. הם לא עשו דבר מעבר לחובה בסיסית זאת. 

 

האחראי לטיפול הכושל (מבחינת הצרכנים) במנוע הבעייתי הזה הוא היצרן - היבואן לא יכול לממן מכיסו פעולות שלא לפי הנחיית היצרן אותו הוא מייצג (היבואן הוא עסק למטרות רווח ולא גוף פילנתרופי). מנסיוני, ללובינסקי שרות טוב בד״כ. הבעיה היא ביצרן ומדיניותו בכל הקשור בניהול כשלים טכניים במוצריו (שלצערו ו/או צער הצרכנים, קרו יותר מדי פעמים בעשור וחצי האחרונים). 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירות טוב של לובינסקי היה המלצה ללקוח בעל פה להחליף מיד את הרצועה בתשלום כטיפול מונע. ₪1500.  שיתן רמז עבה ללקוח . זה לא יעלה ליבואן שקל. אם הלקוח יבין את ההשלכות יש סיכוי שיחליף בתשלום או יתבע את היבואן בתשלום או יתעלם. 

 

רופא שיניים טוב לא רק קודח, הוא גם מסביר מה כדאי ומומלץ לעשות ולמה וכמה. גם אם רק הגעת לניקוי.  אז לקבוע לך תור לעקירה?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם היו ממליצים ללקוחות להחליף שמן כל 7500 ק"מ ו/או להחליף רצועה בתדירות גבוהה,  הם היו מבריחים לקוחות  -  מה שהם לא יעשו,  הם יצאו לא טוב. Catch 22.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנצל את השרשור, מישהו מכיר את מוסך המוביל - פוספלד בכפר סבא? מורשה סיטרואן. צריך בקרוב לעשות טיפול לקקטוס ומתכוון להחליף שמן בכל מקרה (הרכב עם 10K סה״כ) ולבדוק את הרצועה, אני רוצה לוודא שהם מכירים ומבינים את הבעיות המתוארות פה, ושישתמשו בשמן המומלץ החדש. אם לא, יש המלצה על מוסך מורשה אחר באיזור השרון? תודה. יודע שיש את גבע וכו אבל לא נמצא באיזור ת״א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, menir1 כתב:

אם הם היו ממליצים ללקוחות להחליף שמן כל 7500 ק"מ ו/או להחליף רצועה בתדירות גבוהה,  הם היו מבריחים לקוחות  -  מה שהם לא יעשו,  הם יצאו לא טוב. Catch 22.

הונדה עשו משהו קרוב לזה. גם להם יש את מהילת השמן.  זה אמנם הגיע מהיצרן . כן, איבדו קצת מיוקרתם, חטפו קיטונות, אבל שמרו את רוב הלקוחות אצלהם.

 

לגבי מוסך פוספלד: מוסך טוב לדעתי. בטוח שהם מכירים השאלה אם תהיה להם מוטבציה באותו יום. לגבי סוג השמן: זה כמעט לא משנה עם איזה שמן תשתמש: תקן ישן או תקן חדש או תקן משופר .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו צריכים לתת שירות ייעודי לזה, נהג בא לקחת את המכונית רק לטיפול שמן והמחיר או חינם או חצי מעלות החלפים ליבואן.

 

לא רק שלקוחות היו נשארים, עוד היו באים.

 

שירות זה לא מילה גסה.

 

נ.ב-

האמת שיש באמת אלפי מכוניות עם המנוע הזה, אם לכולם היה הולך המנוע, המוסכים של פיג'ו היו צריכים עוד מכונאים, לא ?

היו צריכים לנהל את זה אחרת לגמרי.

 

נ.ב 2-

שלא לדבר בכלל על סיטואציה שהם מחליפים את רצועת הגומי בשרשרת מברזל.

והפיגו הופכים לרכב אמין מאוד.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Lior_Django
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, save כתב:

הונדה עשו משהו קרוב לזה.

אצל הונדה,  היצרן התקין חיישן שמודד את רמת החומציות בשמן ומתריע לנהג להחליף שמן -  זה הכי חכם.  אבל פיג'ו חושבים שהם חכמים יותר -  שיאכלו תחת. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת רצוע. גומי בשרשרת אי אפשר.

כמו בכול בעיה, לא לכולם הלך מנוע ולא לכולם צורך שמן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 18 שעות, מרטין מקפליי כתב:

 

שכחת את התגובה של לובינסקי בשרשרור הזה ? במילה אחת: "דיסאינפורמציה"  🤐

 

 

כמובן שלא שכחתי, ההתחלה ממש לא נראתה טוב ב-2019, אבל לאור ההתעשתות של היצרן ולובינסקי, זה בחזקת "מודה ועוזב - ירוחם" לעומת קרסו.

אין לי מניות בלובינסקי, הם ממש לא מושלמים, אבל צריך לתת קרדיט כלשהו לטיפול כיום.

מציע, שוב, לכל מי שחושב שנפגע מהתנהלותם לפנות לשרות הלקוחות דרך מוסך מורשה יבואן, או בעצמו. אין מה להפסיד - מקסימום תצליח.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היות וכל חכמי פיורטק מצויים כבר בשרשור הזה... אני מעוניין להחליף שמן+פילטר שמן בין טיפולים (אחרי חצי שנה ו-5-6k) כדי לשמור על הרצועה היקרה שלי 4 שנים. מה עלות סבירה לפרוצדורה במוסך יבואן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין הטיפולים, אתה לא מחוייב ללובינסקי.

כנס למוסך שאתה סומך/מכיר ותחליף

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 56 דקות, Renaultrap כתב:

היות וכל חכמי פיורטק מצויים כבר בשרשור הזה... אני מעוניין להחליף שמן+פילטר שמן בין טיפולים (אחרי חצי שנה ו-5-6k) כדי לשמור על הרצועה היקרה שלי 4 שנים. מה עלות סבירה לפרוצדורה במוסך יבואן?

מניח שמישהו כמו גבע או אורן יגבו סדר גודל של 500 ש"ח עבור שמן+מסנן.  נא להקפיד על השמן הנכון, בתקן  B71 2297 של PSA, בדוק שהמוסך משתמש ב-TOTAL שמומלץ ע"י היצרן, או מוביל-1.

 

  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, מלטבשי כתב:

בין הטיפולים, אתה לא מחוייב ללובינסקי.

כנס למוסך שאתה סומך/מכיר ותחליף

תכל'ס, אני לא מחוייב אף פעם ללובינסקי. לפי מה שהלוחש כתב הנזק יהיה דומה למה שמציעים בגבע. היות ומוסך היבואן "שלי" הוא מתחת לאף החיפאי שלי זה עדיף לי על נסיעה לת"א. בנוסף, ביום הדין כשהמסך יודיע לי שאני צריך לעדכן את השרשור בעוד מנוע ואזדקק לחסדי מוסך היבואן ורצונו הטוב לא יזיק (לא בטוח שיועיל...) שאנופף ביחס המפנק שנתתי אצלם לרצועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...