Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב סביב 8-10K, חסכוני, אוטומט, קטן, ואמין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי מכירת ה208 מחפשים רכב שני בבית לנסיעה של כ8ק"מ בכל כיוון לעבודה,

דגש על:

אמינות,

אוטומטי בלבד,

האצ'בק,

וכמה שיותר חסכוני

 

על הכוונת, רכבים משנת 2007-8, פוקוס האצ'בק, סובארו B3 האצ'בק, ניסן נוט, דייהטסו סיריון.

מה הרכב העדיף בעיקר מבחינת אמינות וחיסכון בדלק מהרכבים האלה? אני מהמר על הסיריון, אך מעדיף לשמוע מבעלי ניסיון, וגם אם מדובר ברכב אחר, מעדיף יפני, קוריאני וכו..

פורסם

לכזאת נסועה נמוכה ההבדל בצריכת דלק לרכבים שציינת תהיה השפעה מאוד נמוכה על הוצאות הדלק.

 

לכן בתקציב נמוך הייתי נותן דגש על הרכב השמור יותר שתמצא.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בכל זאת חייב להיות רכב פשוט די אמין ואחד לא,

בעיקרון אשתי פזלה לכיוון הC3 בהתחלה, אך אני אמרתי לה שלא מומלץ, פשוט אחרי שקראתי סקר אמינות ראיתי שלא חסרות להן בעיות חשמל,

כך שחשוב לנו שיהיה רכב הכי אמין שאפשר.

פורסם
אחרי מכירת ה208 מחפשים רכב שני בבית לנסיעה של כ8ק"מ בכל כיוון לעבודה,

דגש על:

אמינות,

אוטומטי בלבד,

האצ'בק,

וכמה שיותר חסכוני

 

על הכוונת, רכבים משנת 2007-8, פוקוס האצ'בק, סובארו B3 האצ'בק, ניסן נוט, דייהטסו סיריון.

מה הרכב העדיף בעיקר מבחינת אמינות וחיסכון בדלק מהרכבים האלה? אני מהמר על הסיריון, אך מעדיף לשמוע מבעלי ניסיון, וגם אם מדובר ברכב אחר, מעדיף יפני, קוריאני וכו..

 

 

קשה למצוא רכב נורמלי שלא יעשה בעיות בתקציב הנמוך הזה אבל תחפש בסבלנות:

פוקוס האצ'בק - אמינה אבל לא משהו מיוחד לא חסכונית

סובארו B3 האצ'בק - אמינה ביותר תוכל למצוא אחת במצב לא רע בתקציב שלך אבל בזבזנית בדלק.

ניסן נוט - כנראה לא תמצא אחת נורמלית בתקציב שלך (ברעיון אחלה רכב).

דייהטסו סיריון - נראת הבחירה ההגיונית לתקציב שלך חסכונית ואמינה אבל תצטרך להתאמץ למצוא אחת במצב טוב בתקציב הזה

פורסם

מה שהמצב מכאני טוב יותר עם היסטוריית טיפולים מלאה טסט ארוך ושכל המכלולים בו עובדים.

התקציב הזה דל מאוד ובתאכלס, בתקציב הזה בדרך כלל תקנה רק צרות של אחרים.

פורסם

תודה רבה, אז אני מתחיל לחפש עם הרבה סבלנות.

פורסם

מחזיק/החזקתי עד לא מזמן פחות או יותר במקביל פוקוס הצ'בק 2007, גטס 2007 וסיריון 2008.

 

הסיריון יחסית חדשה אצלנו.

 

 

במדלים האלו מי שקובע את האמינות של

הרכב זה הבעלים שלו. הנוכחי והקודמים.

 

 

 

 

אם יש שאלות יותר ספציפיות, תשאל.

 

 

פורסם

תודה,

הצעתי לה גטס היא פשוט לא רוצה, לך תבין אותה.

 

לגבי הפוקוס והסיריון, אשמח אם תוכל לפרט לגבי צריכת הדלק, ובעיקר אמינות הפוקוס.

 

היא פשוט רוצה רכב של להניע ולנסוע, ושיראה טוב בשבילה ולא גרוטאה, וממש לא מעניין אותה מודרניות, מבחינתה שיהיה רדיו דיסק פשוט, בדר"כ היא זו שתקח את הילדים לגן כי זה בדרך שלה, חשוב לה שהרכב יהיה אמין מאוד, בטיחות שתהיה סבירה, אך הנסיעות שלה יהיו 99% קצרות בתוך העיר, וחשוב לה גם עליויות זולות, טיפולים צמיגים ברקסים וכו...

פורסם

אם תמצא סיריון בתקציב הזה, עוף על זה.

אני מדבר על הדגם האחרון, סיריון שתכנס פה תהיה משנתון נמוך יחסית, לעומת זאת תוכל לקנות גטס 2008.

פורסם

8-10 אלף זה תקציב גבולי מאוד לסיריון טובה, אני מדבר כמובן על הדור השני ולא הראשון 2005 ומטה.

 

 

פורסם

אני אתחיל לחפש אחרי החגים, כי נראה שעכשיו רוב המוכרים די עסוקים,

בגדול רואה בלוח כמה סיריון בתקציב הזה, אצטרך לבדוק מה מצב השחיקות שלהם, אם אמצא שזה לא משהו, אולי נעלה את התקציב טיפה, תלוי בבוס.

פורסם

חמותי מוכרת הונדה ג'אז שנת 2003 יד 00, רכשה מהחברה. היסטוריית טיפול מלאה בהונדה מיום הרכישה ועד היום, תמיד טופלה בחלפים מקוריים ובזמן. לתדלק ולסוע. אם מעוניין צור קשר.

אבי - 0505328895.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

יונדאי אקסנט: 4 שנים הייתה לי חוץ מפעמיים שתוך כדי סיבוב נתקע לי בחורף ההגה עקב בעיית גלגלים ולקראת הסוףהלך לי הרדיאטור חימום לא נתקלתי בבעיות מיוחדת אגב מדבר על שנת 2009 מנוע 1.4, צריכת דלק סביב 1:11 , אחזקה סבירה

×
×
  • תוכן חדש...