Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה טובה!

מחפש רכב אמין שצורך דלק במידה סביר.

בטיחותי.

חלקי חילוף לא יקרים.

השימוש בוא יהיה יום יומי עם נסיעות מחוץ לעיר מדי פעם.

 

תודה רבה על העזרה!

פורסם

טויוטה קורולה 2009/2010 אמינה ביותר ויש לה ביקוש גבוה אך תוכל בתקציב הזה להביא רכב טוב יותר טויוטה אוונסיס 2010/2011. האוונסיס היא הפייבורית מאחר והייחס עלות תועלת בה גבוה יותר: מנוע 2.0, 7 כריות אוויר, גיר רציף חסכוני של 7 הילוכים, צריכת דלק נוחה, תא מטען ענק של 500 ליטר.

פורסם

מה מישהו שמחפש רכב ראשון ומחפש רכב חסכוני צריך מכונית מנהלים בת 8? - מאיפה ההמלצה הזאת?.

 

פותח השרשור, האם נדרש לך בכלל רכב משפחתי? כמה נוסעים בממוצע יש ברכב? צריך מקום בתא מטען לעגלה וכו׳?.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
מה מישהו שמחפש רכב ראשון ומחפש רכב חסכוני צריך מכונית מנהלים בת 8? - מאיפה ההמלצה הזאת?.

 

פותח השרשור, האם נדרש לך בכלל רכב משפחתי? כמה נוסעים בממוצע יש ברכב? צריך מקום בתא מטען לעגלה וכו׳?.

 

לא נדרש לי רכב משפחתי.

בממוצע 2 נוסעים.

כרגע אני לא צריך מקום בתא מטען אעדיף רכב חסכוני בדלק מאשר מקום בתא מטען.

פורסם
טויוטה קורולה 2009/2010 אמינה ביותר ויש לה ביקוש גבוה אך תוכל בתקציב הזה להביא רכב טוב יותר טויוטה אוונסיס 2010/2011. האוונסיס היא הפייבורית מאחר והייחס עלות תועלת בה גבוה יותר: מנוע 2.0, 7 כריות אוויר, גיר רציף חסכוני של 7 הילוכים, צריכת דלק נוחה, תא מטען ענק של 500 ליטר.

 

תודה רבה על ההמלצה!

אני מחפש רכב יותר קטן.

פורסם

אם ידני זה אופציה אתה יכול לחפש קיה ריו ידנית - רכב פשוט וזול לאחזקה, בטיחותי לזמנו ועם מנוע-גיר חביבים וצריכת דלק מעולה.

 

עוד אופציה ידנית זה הקליאו 0.9 הידנית שבאה עם מנוע טורבו חזק יותר, כבר נוסעת לא מעט על הכביש בלי בעיות מיוחדות ובסך הכל דגם מוצלח(רק המזגן קצת חלש).

 

אם אוטומט הוא חובה אפשר לחפש מאזדה 2 בת 4-5, לא הכי חסכונית מצד אחד אבל יחסית זולה לאחזקה וברמת הגימור הגבוהה יותר מאובזרת בטיחותית כמו שאר הקטגוריה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מה עם 208 אוטומטית? גם יכולה לבוא בחשבון בתקציב, אולי בחריגה קלה ימצא את דגם ה-1.2 טורבו שייתן גם ביצועים טובים לצד צריכת דלק טובה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מעוניין לרכוש רכב אוטומט.

אז כרגע הרכבים המומלצים הם פיגו 208 ומאזדה 2

האם יש רכב מומלץ מבין שניהם?

האם יש עוד רכבים שיכולים לענות על הדרישות שלי?

פורסם

אם הדש יותר על החיסכון ולפי מה שאני מבין הרבה נסיעות בעיר, הייתי בודק את מיצובישי ספייס סטאר.

זה הסיכום שלי:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3152/סקירת-גולשים/מסכמים---4-שנים-עם-מיצובישי-ספייס-סטאר

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...