Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

עקב התקפת גנבות של כיסויים כאלו בנתניה לאחרונה .... , קשה להשיג כיסויים כאלו מפרוק...

האם יכשילו אותי בטסט אם אגיע ללא כיסוי על המראה ?

 

באיביי 2 כיסויי ניקל עולים 90 ש"ח . בארץ , משומש אחד לא בצבע המתאים עולה 150 ש"ח.

 

מה עושים ?

  • ספונסר פורום
פורסם

היי

סביר להניח שיכשילו אותך.

פחות משנה להם הצבע שיהיה על הרכב מן הסתם, אבל כן חשוב להם שיהיה מכוסה.

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

לגבי הצבע , התכוונתי שצביעה עולה תשלום נוסף.

 

לגבי התשובה אם יכשילו או לא ... א) תודה על התשובה וההתייחסות . ב), אני צריך תשובה ממישהוא שיודע ולא ממישהוא שיודע במה שסביר להניח שיקרה , אין שום דבר סביר בלהכשיל טסט על כיסוי מראה... , ציפיתי לתשובות מהשטח... ז"א מאנשים שנכשלו /עברו טסט עם בעיה שכזו .

  • ספונסר פורום
פורסם

בכל יום אני מקבל רכבים שנכשלו בטסט בגלל חוסר בכיסוי מראה.

מקווה שזה מספיק מהשטח עבורך.

 

לגבי הצבע , התכוונתי שצביעה עולה תשלום נוסף.

 

לגבי התשובה אם יכשילו או לא ... א) תודה על התשובה וההתייחסות . ב), אני צריך תשובה ממישהוא שיודע ולא ממישהוא שיודע במה שסביר להניח שיקרה , אין שום דבר סביר בלהכשיל טסט על כיסוי מראה... , ציפיתי לתשובות מהשטח... ז"א מאנשים שנכשלו /עברו טסט עם בעיה שכזו .

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

פתרתי את הבעיה . באתי רק לדווח .

 

לפני שנכנסתי למכון הבדיקה . עברתי ליד הבוחנים ושאלתי אחד מהם : אם אני נכנס לטסט האם תכשיל אותי על חוסר בכיסוי מראה ? , הוא אמר אני לא אבל כל בוחן רשאי להכשיל לפי דעתו ... , לא נכנסתי . נסעתי למכון אחר . שהיה פנוי יותר ושאלתי אותה שאלה את הבוחן שישב שם... , הוא אמר שלא . נכנסתי ועברתי את הטסט :-) , מאוחר יותר ,

הזמנתי ב אלי אקספרס , כיסוי ב 35 ש"ח .

פורסם
מסקנה..כל מכון טסטים עושה מה שבא לו.

בהחלט !!! , היום הם מחפשים רווחים קלים על חשבון האזרח הקטן שבסך הכל רוצה להעביר טסט.

בחנות ליד ששייכת להם יש מגוון אביזרים והם מנצלים את זה .

דגמא : הכשילו אותי על "אשפתון"... , עולה 40 ש"ח בחנות .

חיפשו לי בבגאז את המשולש באופן נמרץ ... , לוחיות פעם בשנתיים אני מחליף... , תמיד הצבע הצהוב משום מה לא מספיק צהוב...

וישרים , חייב להרטיב אותם לפני אחרת הם אומרים שהם יבשים... , והטרנד החדש ... החלפת נורו הפנסים מסיבות שונות , עוצמה חלשה , מפזר וכו...

×
×
  • תוכן חדש...