Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון FR 2.0TSI 2012


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

אחרי מחשבה רבה הרכב שלי מועמד למכירה - מדובר על סיאט לאון FR נפח 2.0TSI נקי משיפורים גיר ידני !

 

סיאט לאון דגם FR נפח 2000 טורבו ידנית חזקה וזריזה 211 כ"ס בסטוק !!

הרכב מודל 2012 חודש 12 ועשה 96 אלף ק"מ בלבד .

מצב קוסמטי ומכני מעולה לא שופר לעולם ! טיפול בצמפיון בלבד עם ספר קבלות מסודר מיומי הראשון של הרכב .

ללא תיקוני צבע ותאונות צבע הכי יפה על הכביש !

לאחרונה עבר טיפול גדול בצמפיון כרמיאל כולל ברקסים וצמיגים חדשים .

כל התוספות של הדגם

*פנסי ביקסנון

*פנסי לד L מאחורה

*גאנט 18 עם צמיגים חדשים

*הגה מרובע מעור

*מושבי ספורט חובקים עם תפירה אדומה

*סאןרןף

*בקרת אקלים ומולטימדיה מקורית של הרכב

 

גמיש לרציניים בלבד !

 

054-4-78-1030

38518851_2352844791398744_913479732144635904_n.jpg?_nc_cat=0&oh=62c2e15208e89a6ae9cbfcdc72639562&oe=5BC88159

38469036_2352844638065426_7070088787140804608_n.jpg?_nc_cat=0&oh=4de1ecc33eb46db17573fc552eaf7051&oe=5C028188

×
×
  • תוכן חדש...