Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מחפש רכב אמין וחסכוני לנסיעות ארוכות בעיקר ללימודים מאזור טירת הכרמל לאורט בראודה שבכרמיאל הלוך חזור כ100 ק"מ.

עדיפות לאוטומט אבל במידה ואין אופציות טובות אז גם ידני בסדר .

ראיתי כמה רכבים כמו סוזוקי אלטו , סיטרואן c4 (ממש התלהבתי ממנה ), ניסן מיקרה וכל מיני רכבי מיני אחרים.

מחפש רכב שבעיקר חסכוני בדלק בבינעירוני שיאכל ליטר ל20 ק"מ בערך.

בסה"כ אני מחפש רכב לשנה שיוכל לשמש אותי בנסיעות ללימודים ואחר כך להחליט אם לעבור לגור שם או להישאר עם האוטו .

תודה על העזרה :)

פורסם

האלטו תהיה פחות נוחה לנסיעות בינעירוניות, לגבי הסיטרואן אינני יודע, המיקרה לדעתי תהיה בחירה שפויה, אופציה נוספת היא הספייסטאר.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם

הסיטרואן c4 לא רכב מיני, הוא רכב קומפקטי משפחתי בתצורת אצ'בק.

ואינו כדוגמת הרכבים מקטגוריית רכבי המיני שציינת:

סוזוקי אלטו, ניסן מיקרה.





לדעתי לנסיעות הארוכות הצפויות לך מטירת הכרמל לכרמיאל,

הסיטרואן c4 תהייה נוחה חזקה ומתאימה יותר מרכבי המיני למינהם.

פורסם
הסיטרואן c4 לא רכב מיני, הוא רכב קומפקטי משפחתי בתצורת אצ'בק.

ואינו כדוגמת הרכבים מקטגוריית רכבי המיני שציינת:

סוזוקי אלטו, ניסן מיקרה.





לדעתי לנסיעות הארוכות הצפויות לך מטירת הכרמל לכרמיאל,

הסיטרואן c4 תהייה נוחה חזקה ומתאימה יותר מרכבי המיני למינהם.

בעיקרון לא אכפת לי איזה קטגורייה הרכב הכי חשוב לי זה האמינות והחיסכון בדלק

איך הסיטרואן לדעתך? מחפש כמה שפחות להיות במוסכים האם היא נחשבת אמינה ?

פורסם
האלטו תהיה פחות נוחה לנסיעות בינעירוניות, לגבי הסיטרואן אינני יודע, המיקרה לדעתי תהיה בחירה שפויה, אופציה נוספת היא הספייסטאר.

איך הספייסטאר מבחינת אמינות וחיסכון?

פורסם

ספייסטאר חסכונית , לא כלכך מתאימה לנסיעות ארוכות היות ומרגישה לא יציבה במהירויות גבוהות, חוצ מזה רכב נחמד ושימושי לטעמי

 

על הסיטרואן קראתי שהיא אוכלת דלק

 

הבעיה: מכוניות קטנות שלא זוללות דלק עולות יותר ממכוניות גדולות יותר ויקרות יותר כחדשות

פורסם

פלואנס או מגאן סטיישן דיזל.

 

להוציא מהן 1:18 בתואי הזה לא צריכה להיות בעיה, אמינות וזולות לרכישה. בתקציב שלך אם תתפשר על החיצוניות תוכל למצוא אחת בסביבות גיל 5-6 במצב מכאני טוב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם הנסועה לא גבוהה הייתי נמנע מרכב דיזל ורוכש רכב בנזין, אולי אפילו לא טורבו. מתפשר על צריכת דלק אבל מרוויח פשטות מכנית ועלויות אחזקה שפויות וצפויות יחסית, הרי ציינת שאתה סטודנט.

בכל אופן קח בתחשיבים שלך 15 ק"מ לליטר ולא 20 שזה אידיאל שאולי תוציא ממכונית ידנית וחדשה יחסית.

פורסם

עם תקציב בסדר גודל של 25000, תתמקד בסופר-מיני ועדיף ידני. (מה סטודנט צריך רכב משפחתי?)

אפשרויות שעולות לראשי (שנתונים 2012-2013): פורד פיאסטה, אופל קורסה.

אם ממש תתעקש, בגזרת "הכמעט מיני" או מיני יש פיאט פנדה ואת המיקרה והספייסטאר שכבר הציעו קודם.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

הספייס בבין עירוני חיסכונית, ואין בעיה לנסוע מהר, רק אתמול חזרנו מאילת מהירות ממוצעת 120 עם מזגן ושני אנשים כ 1/19 בנהיגה במהירות נמוכה יותר ופחות מזגן בחורף למשל גם יותרה מ 1/20.

מה שכן בעליות המנוע רועש בגלל הגיר הרציף ולמושבים חסרה תמיכת צד.

 

לדעתי לבטונדנט שמחפש אמינות וצריכת דלק היא אחלה אופציה, רק שבתקציב שלך יהיה קשה למצוא אחת נורמלית.

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

סופר מיני ידנית אירופאית מהשנים 2013-2014, קורסה, 208, פונטו או קליאו (פחות מומלץ כי המנוע חלש יותר).

אלה רכבים מודרניים (הקורסה קצת מיושנת אומנם), בטיחותיים, חסכוניים, נוחים לנסיעה בבין עירוני, עם מחיר נמוך ותמורה גבוהה.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם

קודם כל תודה לכולם על התגובות .

העדיפות שלי היא רכב אוטומט גם 1:15 בצריכת דלק יתאים לי.

פחות מעוניין בגיר ידני לנסיעות האלה אך אם אין ברירה זה מה שאעשה .

איך הקורסה והפורד פיאסטה מבחינת אמינות וצריכת דלק ?

הספייס סטאר מעל התקציב ואני לא רוצה לחרוג ממנו.

פורסם

הקורסה והפיאטה יתנו לך 1.14 בבין עירוני רגוע, אלו לא רכבים חיסכונים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפיאסטה האוטומטית לא הייתי מתקרב גם בצחוק (וגם לא בחצי מחיר).

 

הבעיה עם אוטומט זה שבתקציב שלך רק רכבי מיני יכנסו וגם אלה ברובם יהיו רובוטיים חד-מצמדיים.

אתה חייב לנסות רכב עם גיר כזה, זה לא מתאים לכל אחד (אתה נוסע נגד הפקקים אז פחות תסבול אבל חייב לבדוק).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

×
×
  • תוכן חדש...