Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי סובארו DL שנת 91 מנוע 1600 אני מאוד אוהב את הרכב והוא משרת אותי יוצא מן הכלל[למרות שמילאתי גז במזגן והוא מעמיס על הרכב אז אני מסתדר בלי מזגן]

 

 

היום ניגשתי לטסט אחרי שהטסט הקודם עבר בלי בעיות בכלל כולל זיהום אוויר.

הכשילו אותי על נזילה כללית ובלם קדמי בטענה שהרכב לא עוצר[לא מאמין להם אבל שיהיה]

חזרתי למוסך שלי שטפו לי את הרכב מלמטה והזמינו לי בלם קדמי משופץ הכל כולל עבודה 700 ש"ח [מחיר סביר?}

 

בשנים האחרונות הוחלפו ברכב 2 ציריות ימין ושמאל,אלטרנטור,פלאגים+חוטי הצתה,

נשאר לי רצועה לאלטרנטור שהיא יחסית שחוקה ופילטר של הגיר שהוא ישן אבל עוד מחזיק[היה לי בעיה בגיר לא העביר הילוכים אז ניקו לי מה שצריך]

 

זהו בקיצור זה הרקע של הרכב,לוחצים עליי למכור אותו אבל אני לא מעוניין

 

ואני אשמח לטיפים לשמירת הרכב והתחזוקה שלו וגם להכנה לטסט הבא שלא יווצרו עוד בעיות.

אני מחפש גם לצבוע את הרכב עם טיפה פחחות אולי..והמושבים שלי יש בהם פה ושם חורים די גדולים אבל על זה אני שם גופיות לפי צבעים אז אשמח גם למידע על זה איפה קונים וכו'

פורסם

החזקתי שנים רבות ליאונה 1993, מנוע 1600 אוטומט. רכב אמין ביותר ששירת אותי נאמנה המון שנים. מספר בעיות. ראשית פעמיים בשנה טסט כולל אישור בלמים ממוסך. יש בעיה של ציריות ידועה. הדבר שהפריע לי יותר מכל נזילה כללית. היה לי קשה לעבור טסט. הייתי חייב לבצע שטיפה מתחת לרכב והרבה מזל. תיקון של הנזילה , פירוק מיכלולים ברכב כולל פירוק מנוע. לא היה משתלם כבר.

פורסם
החזקתי שנים רבות ליאונה 1993, מנוע 1600 אוטומט. רכב אמין ביותר ששירת אותי נאמנה המון שנים. מספר בעיות. ראשית פעמיים בשנה טסט כולל אישור בלמים ממוסך. יש בעיה של ציריות ידועה. הדבר שהפריע לי יותר מכל נזילה כללית. היה לי קשה לעבור טסט. הייתי חייב לבצע שטיפה מתחת לרכב והרבה מזל. תיקון של הנזילה , פירוק מיכלולים ברכב כולל פירוק מנוע. לא היה משתלם כבר.

 

אני יקפיד יותר שישטפו לי לפני הטסט,הקטע בהתחלה חשבתי שיש חור ונזילה באמת אבל לרגע אמרתי לעצמי אם הייתה נזילה הייתי רואה שחסר,אני פעם בשבוע בודק שמן-מים.מסתבר שזה מזיעה מהחום.

 

ציריות בזמנו עשו לי רעש בסיבובים עם ההגה והחלפתי את שניהם לחדשות,שמן הגה זה המחלה אצלי

פורסם

ברכב ישן כזה,יכולות לצוץ מידי פעם תקלות בלאי- אילו תקלות מרגיזות אך יחסית לא כבדות לכיס.

 

למכור ולהשתדרג ? תלוי בתקציב- אם יש לך אפשרות למתוח תקציב משמעותית לך על זה אבל לכל רכב יש בלאי גם לרכב בן 3 ומעלה.בלמים,צמיגים וציריות הם בלאי ממוצע לפי גיל הרכב ויכולים להגיע בכל רכב כזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

 

 

היום ניגשתי לטסט אחרי שהטסט הקודם עבר בלי בעיות בכלל כולל זיהום אוויר.

הכשילו אותי על נזילה כללית ובלם קדמי בטענה שהרכב לא עוצר[לא מאמין להם אבל שיהיה]

חזרתי למוסך שלי שטפו לי את הרכב מלמטה והזמינו לי בלם קדמי משופץ הכל כולל עבודה 700 ש"ח [מחיר סביר?}

 

 

בסובארו לאונה בלם יד פועל על הגלגלים הקידמיים.

לדעתי מנגנון בלם יד לא עבד באחד הקליפרים הקידמיים. בטסט אין להם עניין להכשיל אותך בכוונה. יש מתקן שבודק כוח בלימה.

 

 

קליפר משופץ עם עבודה ב 700 ש"ח זה בסדר.

 

 

פורסם

לא ברור לי למה בגלל נקישות בסיבובים הוחלפו הציריות בשלמותן. כולה צריך להחליף פעמוני ציריה שעלותם כ 120 לפעמון...אז סתם זרקת כסף על ציריות שלמות ותקינות. מעבר לכך רכב מצוין אם לא מפריע לך 2 טסטים בשנה ואישור בלמים אז תיהנה. הרכב כבר עבר טסט בפעם השניה לאחר ההחלפה של הקאליפר?

פורסם

אני כמובן לא "לוחצים למכור" אלא רק כותב בפורום.

 

רציונלית, לא הגיוני להחזיק כזה רכב - ללא מערכות בטיחות, אולי עם קרבורטור, אתה לא נהנה מהטבות של רכב אספנות ומוציא לא מעט זמן וכסף לפחות על 2 טסטים בשנה.

 

סנטמנטלית - זאת כבר לחלוטין החלטה שלך!

 

בטווח של כמה שנים, עדיף לחפש רכב עד גיל 12, שתוחזק כראוי. ההחלפה תעלה כסף, אבל בטווח הרחוק זה הרבה יותר הגיוני.

פורסם (נערך)
לא ברור לי למה בגלל נקישות בסיבובים הוחלפו הציריות בשלמותן. כולה צריך להחליף פעמוני ציריה שעלותם כ 120 לפעמון...אז סתם זרקת כסף על ציריות שלמות ותקינות. מעבר לכך רכב מצוין אם לא מפריע לך 2 טסטים בשנה ואישור בלמים אז תיהנה. הרכב כבר עבר טסט בפעם השניה לאחר ההחלפה של הקאליפר?

 

כן בפעם השניה עבר..[עשה פרצוף כזה יעני לא מספיק מבחינתו עדיין]

חצי שנה לפני הטסט עבר מהר הכי חלק שהיה לי

 

בפניות היה לי מין רעש רק לצד אחד..שלחתי את אבא שלי שיטפל בנושא כי לא יכלתי לצאת בזמן העבודה והחליפו צירייה חדשה לגמרי..אחרי תקופה גם הצד השני התחיל לעשות ככה..לא נורא לומדים להבא מה שנעשה כבר נעשה

עריכה אחרונה על ידי Daniel Alchazov
×
×
  • תוכן חדש...