Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי שברולט מליבו שנת 2011,

מנוע 2400, כשהחלפתי פלאגים ראיתי שיש גומיה קרועה, לא יודע מה תפקידה.

כשביררתי את העלות שלה זה כולל גם את הגומייה וגם את הפלסטיק שמכסה את כל המנוע שזה ממש מיותר ובעלות גבוהה.

אני צריך רק את הגומייה רציתי לדעת אולי תוכלו לזהות מה תפקידה או את השם שלה שאוכל לחפש להזמין באינטרנט.

זו הגומייה: 917693.jpg

מיקום הגומייה:

4763031.jpg

8032970.jpg

תודה.

פורסם

בקישור השני ששלחת הגומייה מספר 5 היא יושבת על בית המצערת לפי מה שהבנתי אבא שלי היה במוסך כשגילו את הקרע בגומייה, הוא אמר שזה יושב על הביץ מצערת, תוכל לעזור לי למצוא קישור להזמין את הגומייה הזו או מספר סידורי? תודה

נ.ב אם כבר הכל מפורק, מציע לך לבצע ניקוי למצערת

 

די מטונפת בתמונה.

תודה אעשה זאת, תגיד יכול להיות שזה משפיע על התגובה של האוטו לאחרונה הוא סוחב פחות טוב ונשמע חנוק ומתאמץ...

פורסם

אם ניהול המנוע ברכב הזה מבוססת על חיישן maf, אז חוסר אטימה בגומיה המדוברת ישפיע על הביצועים.

ניקוי מצערת לא קשור לשום ביצועים שהם לא בסרק

יום טוב גם לך

פורסם
אם ניהול המנוע ברכב הזה מבוססת על חיישן maf, אז חוסר אטימה בגומיה המדוברת ישפיע על הביצועים.

ניקוי מצערת לא קשור לשום ביצועים שהם לא בסרק

אני לא יודע על מה מבוסס הניהול מנוע אבל חשבתי על זה שבגלל החוסר אטימה יש שאיפה של אוויר למערכת או משהו כזה אתה יודע אולי איפה אוכל להזמין גומייה כזו?

פורסם
Umi ניסית?

 

ישנם מקרים שההפתעה חיובית .

 

כן ניסיתי, הם טוענים שאין לחלק הזה מספר סידורי ואם אני רוצה להזמין זה מגיע הגומייה והפלסטיק שמכסה את כל המנוע שאותו אני לא צריך בעלות של בערך 2500 שקל...

×
×
  • תוכן חדש...