Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשנו ברכב 308 2016 :)

בבדיקה הרכב יצא תקין מלבד ליקויים קטנים שסודרו.

מה שכן, במהירות של 80-90 קמ"ש, ניתן לשמוע רעש "סיבובי" חזק מאוד מהמנוע - לא יודע איך לתאר אותו, נשמע כמו רכבת, או מכונת כביסה. (במהירות גבוהה יותר רעשי הרוח "מאזנים" את הרעש ולא שומעים אותו כל כך) לא נתקלתי ברעש כזה בשברולט קרוז שהייתה לי. מה שכן אני יודע שהמנוע הוא 3 צילינדרים לכן יכול להיות שיהיה רועש במהירות גבוהה, אבל גם בפיג'ו 108 3 צילינדרים שהייתה לי המנוע היה רועש מאוד אבל לא רעש כזה, אלא פשוט רעש של מנוע מתאמץ. יכול להיות שזה רעש של הטורבו? או שאני צריך לדאוג ולרוץ למוסך? (לרכב יש עוד שנה אחריות)

פורסם

שלום,

תשלול רעש מהמנוע מהסיבה שהתורים בנסיעה בכביש מהיר זהים לטורים בעיר (עד 3 אלף סלד).

השוני הוא המהירות.

 

אצלי בפיגו 308 שנת 2009 היה רעש דומה למה שאתה מתאר במהירות החל מ90.

הבעיה הייתה ציריה של אחד הגלגלים הקדמיים.

הגעתי למוסך והם הבחינו בבעיה כמעט מיד.

פורסם

לפי התיאור של הרעש שלך מדובר באחת מהגלגלות של המנוע,כמו רעש שריקה של מיסב גמור,מציע לך להיכנס מוסך לבדיקה.

פורסם (נערך)

האם ללכת למוסך מורשה בשל האחריות?

ובהנחה שזה באמת מיסב/גלגלת - מה המחיר של דבר כזה? נשמע יקר מאוד :shock:

(סדר גודל של מאות, אלפים?)

עריכה אחרונה על ידי iSystem

פורסם

הייתי במורשה. המכונאי הצטרף אלי לנסיעה ואישש שמדובר במסבים אחוריים או צמיגים. לאחר מכן חזרנו למוסך ובבדיקה קצרה ראה שהמסבים תקינים וצריך להחליף צמיגים מאחורה.

תודה למגיבים :)

 

ראוי לציין את מוסך חווה גל באשדוד, על שירות מעולה. אמר לי להחליף צמיגים ולא לקח כסף על הבדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...