Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מזמן חשבתי על רעיון דומה, אבל לא בכביש מהיר, אלא בצמתים, היכן שגם ככה הרכבים עומדים בהמתנה מספר דקות לרמזור ירוק. אז אין רעש ואין חיכוך ואין בעיה של שמירה על נתיב.

פורסם
רק להטעין ? זה יכול להניע רכב בלי סוללות בכלל, בדיוק כמו באותו משחק ש misterb כתב עליו, כמובן שסטיה מהמסלול לא באה בחשבון.

 

תאורטית כן זה יכול. מעשית, יהיה צורך לפרוס את התשתית הזו על פני כל הכבישים. פה הרעיון הוא שיספיק לפרוס את המערכת על פני 20 אלף ק"מ בלבד ולקבל יכולת נסיעה על פני מיליון.

 

כי צריך גם ליצור סוללה בעלת קיבולת גבוהה, וגם דרך להטעין אותה מספיק מהר מה מבלי שהיא תתפוצץ בדרך.

 

לא חושב שזו בעיה, המערכת עובדת כבר עכשיו ואפשר תמיד להתקין מערכות הגנה. וכמובן להגביל את מהירות הנסיעה על פני המסלול וככה לקבל חיכוך שהוא ידוע לחיזוי מראש.

פורסם
רק להטעין ? זה יכול להניע רכב בלי סוללות בכלל, בדיוק כמו באותו משחק ש misterb כתב עליו, כמובן שסטיה מהמסלול לא באה בחשבון.

 

ואז איך רכב שונה מרכבת? כל הגמישות נעלמת

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...