Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב, פרסמתי פה לא מזמן שהרכב לא מניע אחרי שאני מכבה אותו (כשהוא חם). כשמנסים להניע הסטרטר מתאמץ ואיטי מאוד.

סטרטר לא עזר ובמוסך אמרו לי שזו בעיה נפוצה ברכב (יונדאי אלנטרה 2005 אוט') ואין מה לעשות עם זה.

הוא אומר שהבעיה במנוע כנראה. זה נכון?

תודה

פורסם

צריך לבדוק ראשית שאין בעיה באספקת הדלק (משאבת דלק).

אם תקינה, צריך לבדוק,האם ברכב שלך יש חיישן קראנק שאכן הוא נקודת כשל בלא מעט רכבי יונדאי וגם אם כן העלות לא ממש נוראית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
צריך לבדוק ראשית שאין בעיה באספקת הדלק (משאבת דלק).

אם תקינה, צריך לבדוק,האם ברכב שלך יש חיישן קראנק שאכן הוא נקודת כשל בלא מעט רכבי יונדאי וגם אם כן העלות לא ממש נוראית.[/quote

 

.אכן מסכים לגביי בעיית נושא אספקת דלק; אבל חיישן קראנק אני יודע ( אך ורק מניסון אישי ) כשהרכב חם הדלקת הרכב תקינה..

תיתכן מעבר לבעיה של משאבת דלק מתחממת ( שזה אומר שהיא גמורה ) יכולה להיות גם בעיה בהצתה שאחד מהכוהלים גמור.

ישנן עוד מלא סיבות...אבל המלצתי גש למוסך כי הבעיה רק תחמיר..

 

בהצלחה

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

פורסם
בוקר טוב, פרסמתי פה לא מזמן שהרכב לא מניע אחרי שאני מכבה אותו (כשהוא חם). כשמנסים להניע הסטרטר מתאמץ ואיטי מאוד.

סטרטר לא עזר ובמוסך אמרו לי שזו בעיה נפוצה ברכב (יונדאי אלנטרה 2005 אוט') ואין מה לעשות עם זה.

הוא אומר שהבעיה במנוע כנראה. זה נכון?

תודה

 

בוקר טוב,

קודם כל, אני מתקשה לקבל תשובה מכל ביל מקצוע "אין מה לעשות עם זה" - זה יכול להיות מורכב, יקר, לא משתלם וכו', אבל לא בלתי אפשרי.

 

לנושא הבעיה - אולי כדאי להתיעץ עם חשמלאי רכב. לפעמים, בגלל "עייפות" החיווט כאשר הרכב (והחיווט) חם, אז עולה התנגדות חוטי החשמל ולכן הסטרטר לא מקבל מספיק מתח. במקרה כזה מרכיבים רכיב של "מגבר הצתה" וזה פותר את הבעיה.

אבי

פורסם

תודה לעונים

יש אפשרות לבדיקה עצמית שלא מצריכה מוסך לנושא אספקת הדלק והחיישן?

לפי מה שראיתי החיישן נמצא במיקום די בעייתי לפירוק אבל אולי יש דרך אחרת או שהפירוק לא מסובך כמו שאני חושב

לגבי בעיה חשמלית, אני חושב שאנסה לטפל במכניות ואז אגש לחשמל. אם אתם מכירים מקום מומלץ באיזור אשדוד אשמח לשמוע

שבת שלום

פורסם

עזוב חיישנים ודלק כרגע. אתה מתאר מצב של סטרטר שמסתובב באיטיות מה שאומר שכניראה לא מקבל מספיק מתח/זרם הנעה. מחזק את מי שהזכיר את עניין הממסר מגבר להנעה..זה בהחלט הכיוון ואת זה חשמלאי רכב יעשה לך בעלות של בערך 300 שח.

פורסם
עזוב חיישנים ודלק כרגע. אתה מתאר מצב של סטרטר שמסתובב באיטיות מה שאומר שכניראה לא מקבל מספיק מתח/זרם הנעה. מחזק את מי שהזכיר את עניין הממסר מגבר להנעה..זה בהחלט הכיוון ואת זה חשמלאי רכב יעשה לך בעלות של בערך 300 שח.

 

הוא יוכל לבדוק אם יש צורך לפני שיתקין אותו ויחייב עליו גם אם לא תפתר הבעיה?

פורסם

אני מניח שיעשה בדיקה של מתח בזמן הנעה ואז יחליט. מה גם שניתן לבצע חיבור ישיר מהמצבר לסטרטר ולראות אם גם אז הסטרטר מיסתובב באיטיות ולפי זה גם להחליט מה צריך לעשות בדיוק.

×
×
  • תוכן חדש...