Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי באיזה דגמים ורמות גימור ב-3008 הם די קמצנים בהנחות. אבל אם לא תנסה, לא תדע.

לו הייתי רוצה לקבל את ההנחה הגבוהה ביותר האפשרית - הייתי הולך לאולם בשורק - שם יושבת ההנהלה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נאבקתי על הנחה ל-3008 ואז ביום הקניה התברר לי ממש במקרה שאשתי זכאית להנחת "חבר" של אחותה.

הקרדיט מגיע לנציג המכירות בסוכנות שהעלה את הנושא.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
נאבקתי על הנחה ל-3008 ואז ביום הקניה התברר לי ממש במקרה שאשתי זכאית להנחת "חבר" של אחותה.

הקרדיט מגיע לנציג המכירות בסוכנות שהעלה את הנושא.

 

איך עובד עיניין החבר?

אם יש לי חבר שהוא עם חבר הוא יכול לעזור לי?

פורסם

לא, רק קרבה ראשונה.

אח - כן

חבר כמו אח - לא

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
איך עובד עיניין החבר?

אם יש לי חבר שהוא עם חבר הוא יכול לעזור לי?

 

וגם מבצע חבר בפיג'ו נגמר מזמן - לא רלוונטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תלוי גם ביבואן עצמו וגם בדגם ובהקצאות לשוק הישראלי / ביקוש בשווקים אחרים.

יש מכוניות שיהיו יותר גמישים, ויש פחות.

יש להם יוזר באתר, תנסה דרכם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
יש ביד 2 כמה כאלה שנת 2017 שכבר יחסכו את ה30/40 אלף שקל מחדש.

יש בדיוק שניים כאלה שדורשים עבורן מתחת למחירון. השאר נמכרות ב20,000-25,000 מתחת למחירון של חדשה.

בכל אופן פותח השרשור לא שאל על יד שניה, ומתרת הפוסט שלך ברורה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
יש בדיוק שניים כאלה שדורשים עבורן מתחת למחירון. השאר נמכרות ב20,000-25,000 מתחת למחירון של חדשה.

בכל אופן פותח השרשור לא שאל על יד שניה, ומתרת הפוסט שלך ברורה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מטרת הפורום היא לעזור.

במקום להמתין לחסדים של היבואן על 5000 שקלים חוסכים 30/40 אלף על רכב שפחות משנה

פורסם

אבל העניין הוא שבמקרה של ה-3008 לא חוסכים כאלה סכומים.

מעבר לזה רוב הרכבים המפורסמים למכירה הם מדגמי הבנזין שלפחות בעיני הם פחות אטרקטיביים מהדיזל ואני מאמין שזוכים לפחות ביקוש.

פורסם
מטרת הפורום היא לעזור.

במקום להמתין לחסדים של היבואן על 5000 שקלים חוסכים 30/40 אלף על רכב שפחות משנה

מטרת הפורום היא אכן לעזור. הבעיה היא שמי שמכיר אותך יודע ששמת לך למטרה להתריע שוב ושוב ובכל הזדמנות על ירידת ערך דרסטית דמיונית לרכב הזה, למרות שאין לך שום בסיס לכך מלבד רכב אחד או שניים שמצאת בלוחות.

אם השרשור היה על קאיה ספורטאז׳ למשל, גם היית מייעץ לו לרכוש יד שניה?

אני בטוח שאתה פה בשביל לייעץ ולעזור, אז תיצמד לעובדות ורד מהסיפור הזה כי זה לא מוסיף לך כבוד וחבל.

אגב, אישית אני באמת לא צריך ללכת רחוק. אחותו של חבר ובעלה מכרו את שלהם (בנזין פרמיום) לפני בדיוק שבועיים בגלל רילוקיישן קרוב. היו קצת לחוצים למכור ובכל זאת לא נאלצו לרדת לזנות, ומכרו אותה ב27 אלף ש״ח מתחת למחיר בה הם קנו אותה לפני למעלה משנה. ירידת ערך יותר מסבירה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אילו הנחות היו על ה3008 במבצע "חבר"?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...