Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן קבלתי רפורט על חניה בצד מדרכה אחרי שלט תעבורה מס' 433 שהוסתדר נהדר בין ענפיו ועליו של עץ.

הגשתי ערעור, העיריה דחתה ובקשתי להשפט.

אשמח לטיפים מקצועיים איך לנהל נכון את הצד שלי במשפט.

מצב תמונותIMG-20180326-WA0006.jpgIMG-20180326-WA0007.jpgIMG-20180326-WA0008.jpg

פורסם

אם עיני לא כהו מזוקן

 

אז המדרכה מסומנת באדום לבן.

 

ואם זה כך , לך תשלם את הדו"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, עינייך לא כהו.

יהונתן, נניח ולא ראית את התמרור, ונניח ולא ראית את האדום לבן, לא שמת לב שאתה הרכב היחידי שחונה במקום זה? לא ראית שאתה מחוץ למפרץ החניה שמסומן בכחול לבן, ובעצם חוסם נתיב נסיעה בסמוך לצומת?

כפי שישה רשם,עדיף לשלם את הדו"ח ולומר תודה שלפחות לא גררו לך את הרכב.

וכן אתה יכול לגשת למשפט - אבל קח בחשבון שבמקרה זה אתה עלול גם לשלם כפל או יותר על סכום הדו"ח המקורי.

לשאלתך הנה טיפ מקצועי - להבא שים לב לפני שאתה מחנה את רכבך (אבני שפה/תמרורים/הפרעה לתנועה/חסימת נתיב נסיעה), והכי חשוב סע בזהירות ותמנע מדוחות מיותרים כמו זה.

פורסם

רואים בבירור שיש תמרור כלשהוא.

אתה לא תוכל להגיד לשופט "אם אני לא רואה את התמרור מקילומטר אז בעיה של העירייה שלא גזמו את העץ."

לפעמים צריך להגדיל טיפה ראש וללכת ברגל לראות מה התמרור, חראם לקבל דוח על שטות כזו.

פורסם

מה שכתבו קודמי -נכון, אוסיף רק שזווית הצילום לא נכונה ומגמתית כי היא מצולמת מהמדרכה,

שפותח השרשור יצלם מהנתיב עצמו כאילו הוא נוהג ואז נראה שכן רואים את התמרור,

היטב, אני מציע לשלם וללמוד לקח.

פורסם

לא מסכים בוודאות, כמו תשובות קודמי.

לדעתי, במבחן האדם הסביר, יהיו אשר יהיה להם קושי, להבחין בצבעי המדרכה והתמרור.

 

בדקתי עם עוד שלושה אנשים - 2 ראו אדום 1 ראה לא ברור, כנ"ל גם אני.

אבל - ה 2 שראו אדום, היה זה לאחר התעמקות בתמונה.

וראיית ההבדלים בצבעי המדרכה הקרובה המאושרת לחניה, עם סימני החניה על הכביש.

 

לגבי התמרור, כן אפשר לא להבחין בתמרור, כאשר נוסעים צמוד למדרכה ואז זוית הראיה קצת חסומה.

לכן לדעתי - יש ספק מה בזיהוי.

היה לי מקרה דומה בלילה, עם תמרור מכוסה בצורה דומה - צלמתי וכתבתי מכתב וביטלו את הדו"ח.

כאשר ראיתי את הדו"ח על הרכב, הייתי מופתע, היה ברור לי כי חניתי ללא בעיה.

ומתברר כי היה תמרור האוסר זאת, ואני לא ראיתי אותו.

לכן, הייתי כותב מכתב, ובצורה מכובדת מבקש לבטל.

(מוסיף לפרטים..:wink: גם נסיבות מקילות, ילד ברכב שהייתי צריך להוציא מהרכב או כל רעיון אחר.)

 

תמונות חניה דוח 2017 בת ים 4.jpg

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

א. העץ הזה מסתיר את התמרור בערך כמו שעכבר מסתיר פיל.

 

ב. אבני השפה הצבועות אדום לבן רחוקות מהמצלמה (בתמונות שצרף פות״ש), אני די בטוח שמקרוב קשה לטעות.

 

ג. אם כל זה לא מספיק, הרכב חוסם את נתיב הנסיעה!

 

לאור כל זה, אני לא רואה מצב שבו השופט פוסק לטובת פות״ש. מצב שבו השופט מתעצבן על בזבוז זמנו של בימ״ש ופוסק לפות״ש קנס מוגדל - דווקא קל לי לראות.

פורסם

את המכתב לביטול הדו"ח, כותבים לעיריה, למחלקת הפיקוח העירוני / חניה.

יש להם סמכות לבטל את הדו"ח, לפני הגעה למשפט - אין שום קשר לשופט או לבית-המשפט.

 

במידה ויחליטו לבטל - הרווחתה, במידה ולא.. הייתי משלם וממשיך הלאה.

לכן, לדעתי, שווה לנסות ולכתוב מכתב.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

התמונות לא שוות הרבה מאחר והם מצולמות מהמדרכה ולא מנתיב הנסיעה.

אתה לא נוהג על המדרכה אלא בנתיב הנסיעה

ומשם התמרור נראה היטב.

×
×
  • תוכן חדש...