Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתי התחדשה בספייס סטאר 2015

אני מחפש מוסך באיזור המרכז ליישור קו. עדיפות למתמחה במיצובישי, כמובן שמחיר טוב יהיה בונוס.

תודה מראש לכולם!

פורסם (נערך)

אם לא מורשה היבואן, "המוסך הירוק" שברח' בר כוכבא 69 פתח תקוה,

טל' 053-8094439.

 

אם מורשה היבואן, "מוסך סגנון" שברח' המסגר 1 א.ת ישן רמת השרון,

טל' 03-5496655.

תתחדשו על המכונית.

 

בברכה - רפי לין

עריכה אחרונה על ידי רפי לין
פורסם (נערך)

היי,

 

מה הכוונה ביישור קו? לדעתנו סביר שיהיה מספיק לבצע טיפול לפי מפרט היבואן, לפי טיפול שנה שלישית לרכב. *אם לרכב יותר מ-60,000 ק"מ יתכן שנדרש טיפול אחר.

לצד הטיפול צריכות להתבצע בדיקות בטיחות שונות (בדיקת בלמים, נזילות, חופשים, צמיגים, מצבר, נורות ועוד) ואם תרצה לבצע בדיקה לחלק ספציפי תוכל לבקש זאת מהמוסך. יתכן שבדיקות נוספות ידרשו בתשלום נוסף, חשוב שתברר זאת לפני הטיפול.

תקח בחשבון מראש שלאחר בדיקה יתכן ובמוסך ימליצו לך על תיקונים/החלפות שונות.

 

הטיפול הנ"ל כולל החלפה של:

- שמן מנוע

- מסנן שמן

- מסנן אוויר

- מסנן מזגן

 

עלותו לא אמורה לעלות על 600-800 ש"ח, כולל מע"מ.

 

טיפול כזה יענה על הצורך לרכב חדש יחסית כמו שלכם, ולאחריו תוכל לקבל תמונה מלאה יותר של מצב הרכב.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי autority.co.il
פורסם

הרכב עבר בדיקה במכון רישוי, אבל הרוב שם כסתחים, אני מחפש מקום שמכיר את הרכב הזה. וידע איפה להסתכל ולהמליץ המלצות בהתאם.

פורסם

תשמע, בסך הכל הרכב די פשוט. אני מאמין שכל מוסך מקצועי ושמכבד את עצמו יוכל לבצע בדיקה מקיפה בצורה טובה, שתספק אותך ותתן לך שקט נפשי. חשוב שתפרט ביחד עם המוסך מראש איזה בדיקות מתבצעות וכמה זה יעלה לך (כולל מע"מ).

 

דבר אחד - מוכרת לנו לפעמים "בעיה" עם רפידות הבלם ברכב זה, הרבה רפידות חליפיות שורקות עליו. אם תדרש החלפה של הרפידות יתכן שכדאי לך להחליף למקוריות בלבד. בהינתן שזה יהיה המצב תבקש מחירים לחליפי/מקורי בזמן ההזמנה ותוכל להחליט באופן מושכל.

 

בקשר למוסך - אנחנו ממליצים מאוד על מוסך שאפט, חבר'ה מקצועיים ואמינים מאוד. נמצא ברחוב חומה ומגדל 22 בתל אביב ולבעלים קוראים ניצן.

 

לגבי מוסך שמכיר את הרכב הנ"ל במיוחד, לצערנו אין לנו המלצה.

פורסם

אם יש ספר טיפולים מסודר פשוט תעשה טיפול במועד הבא.

רכב מאוד פשוט בן 3.

לא בטוח שזקוק ליישור קו בכלל.

הדבר היחיד שיכול להיות בלוי ודורש החלפה זה צמיגים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מחזקים את halperin96.

 

אם לא הגיע הזמן לטיפול הסיבה היחידה לעשות בדיקה כזו היא שקט נפשי (אישה, ילדים וכו') והיא מובנת לחלוטין, לראות שהכל בסדר לפני שעולים על הכביש. ואז באמת כל מוסך אמין יוכל לבצע את הבדיקה שתהיה די פשוטה.

 

חבל על הכסף, אתה יכול לחסוך פה באמת בלי לפגוע בשום פרמטר :)

פורסם

סידרת את הבעיה עם המזגן?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכל העונים!

לגבי המזגן היום הרכב היה אצל עופר קצב מגנות, הוא המליץ לשים את הגז הישן, חסר היה לו המתאם ומחר הוא יביא אותו, המחיר של המילוי הגז הישן הוא כ150 שח במידה ואין דליפה. עמוס מזגנים מבני ברק רצה רק על המילוי של הגז הישן 400 שקל לפני מע''מ. שזה לדעתי ממש הרבה.

נחכה ונראה.

פורסם

לגבי הצמיגים.

הקדמיים היו בסדר. האחוריים היו שחוקים לגמרי החלפתי בגלגלי המגן בבית דגן לזוג טרי של פירלי.

×
×
  • תוכן חדש...