Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני גם לא זוכר מלחמה עקובה מדם שהיתה מלחמת דת נוצרים בנוצרים, פר אקסלנס.

על קצה המזלג: טבח ההוגנוטים, צרפת. טעימה: https://en.wikipedia.org/wiki/St._Bartholomew%27s_Day_massacre

ובכללי, בין הפרוטסטנטים לקתולים יש דם רב.

 

בכל הנוגע לנצרות, אתה צודק לגמרי, איחוד של כל כך הרבה זרמים מנוגדים לחלוטין תחת מילה אחת נוטה לאבסורד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
חסר לך הרבה מאוד ידע היסטורי.

השאה היה שליט עריץ שהושם על כסאו בידי שירותי הביון הבריטים והאמריקאים, כדי להבטיח את שליטתם במדינה, תוך כדי שהם מדיחים ראש ממשלה מכהן, שנבחר בבחירות דמוקרטיות.

 

 

שורה תחתונה, לפני המהפכה האסלאמית באיראן ישראל הייתה ביחסים טובים עם איראן כולל צבאית והיהודים היו חיים טוב אז באיראן. אל תשכח שפרסים שעלו, יהודים, מספרים את זה, לא אני.

 

חבל שהיום יש שנאה שיעית מטורפת כלפינו, הייתי שמח לביקור באיראן...

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם
שורה תחתונה, לפני המהפכה האסלאמית באיראן ישראל הייתה ביחסים טובים עם איראן כולל צבאית והיהודים היו חיים טוב אז באיראן. אל תשכח שפרסים שעלו, יהודים, מספרים את זה, לא אני.

 

שורה תחתונה זה שהמשטר המדכא הזה העלה את האייתולות לשלטון באיראן. זו השורה התחתונה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
על קצה המזלג: טבח ההוגנוטים, צרפת. טעימה: https://en.wikipedia.org/wiki/St._Bartholomew%27s_Day_massacre

ובכללי, בין הפרוטסטנטים לקתולים יש דם רב.

 

כן, אבל מלחמות דת...

עשר אלף הבאת, אפיזודה קטנה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בינתיים, ממה שנראה עד כה ישראל על פניו לא פחות "מסוכנת" ומאיימת על האיראנים.

יש לה יכולות גרעין (ע"פ פרסומים)

והיא לא ששה מלפעול ולתקוף בעומק שטח האויב.

איראן/סוריה יחשבו פעמיים אם כדאי או ישתלם להם לתקוף.

מה שהלך כאן בחודש האחרון, היה כנראה רק קצה המזלג של היכולת הצבאית/ יכולת ההרתעה של ישראל...

אני כבר לא יודע מי יותר מסוכן למי... איראן או ישראל.

פורסם (נערך)
כן, אבל מלחמות דת...

עשר אלף הבאת, אפיזודה קטנה.

אז קח עוד כמה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Albigensian_Crusade

https://en.wikipedia.org/wiki/Thirty_Years%27_War

https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_Revolt

https://en.wikipedia.org/wiki/Swedish%E2%80%93Novgorodian_Wars

https://en.wikipedia.org/wiki/Hussite_Wars

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
שורה תחתונה זה שהמשטר המדכא הזה העלה את האייתולות לשלטון באיראן. זו השורה התחתונה.

כי נטייה של אנשים היא להאמין שאנשי דת יהיו צודקים, ישרים ונטולי שחיתות.

העם האיראני החליף שלטון מושחת בשלטון מושחת לא פחות, פלוס קנאות דתית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)
ברדיו הפרסי ראיינו איראני והוא אומר את מה שהרבה חושבים, הם בניגוד לעמים במדינות ערב, לא רק שלא שונאים את ישראל באותה עוצמה אלא שיש שם הרבה הערכה כלפינו.[...]אבל בגדול , אם יש מדינה אסלאמית באיזור שאפשר להגיע לשלום דרך העם שלהם לדעתי האישית זאת איראן.

 

כן, המדינה היחידה במרחב שרוצה ובמוצהר להשמיד את ישראל, היא זו שאזרחיה פרו-ישראלים; ושאר המדינות, שכולן באו עם ישראל בברית, בין אם בשתיקה ובין אם מוצהר, הן הבעיה...

 

אין למדינת ישראל בעיה עם האסלאם הסוני, ולהיפך. הבעיות של ישראל מקורן ב:

 

אסלאם שיעי וגרורותיו.

לאומנים פלסטיניים.

בעבר, לאומנות פאן-ערבית.

 

כן, אבל מלחמות דת...

עשר אלף הבאת, אפיזודה קטנה.

 

גם בין סונים לשיעים לא הייתה אי פעם מלחמה נטויה בהיקף גדול במיוחד; האמירות הבּוּיִת, שדתה היתה שיעית זַידית, השתלטה על הח'ליפות העבאסית במאה העשירית, אבל הם לא התחילו לרצוח את הנתינים הסונים ואפילו לא הפילו את הח'ליפה העבאסי. כשצלאח אל-דין הגיע למצרים הפאטמית, שדתה היתה שיעית אסמאעלית, הוא לא הפיל אותם בכוח הזרוע.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אני כבר לא יודע מי יותר מסוכן למי... איראן או ישראל.

בוא נראה, מדינה עם תעשיית היי טק מפותחת, צבא מאומן היטב עם נשק מודרני, שלטון יציב, קשרי מסחר חזקים עם רוב העולם, בעלות ברית בדמות ארה"ב וגרמניה, ורמת חיים גבוהה אצל האזרחים,

 

מול מדינה עם שלטון כושל, מהפכות, נשק מיושן, תל"ג נמוך, אזרחים שחיים בעוני, תחת חרם כלכלי, ותדמית כושלת אפילו בקרב האחים לדת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
כן, המדינה היחידה במרחב שרוצה ובמוצהר להשמיד את ישראל, היא זו שאזרחיה פרו-ישראלים; ושאר המדינות, שכולן באו עם ישראל בברית, בין אם בשתיקה ובין אם מוצהר, הן הבעיה...

 

אין למדינת ישראל בעיה עם האסלאם הסוני, ולהיפך. הבעיות של ישראל מקורן ב:

 

אסלאם שיעי וגרורותיו.

לאומנים פלסטיניים.

בעבר, לאומנות פאן-ערבית.

 

 

 

גם בין סונים לשיעים לא הייתה אי פעם מלחמה נטויה בהיקף גדול במיוחד; האמירות הבּוּיִת, שדתה היתה שיעית זַידית, השתלטה על הח'ליפות העבאסית במאה העשירית, אבל הם לא התחילו לרצוח את הנתינים הסונים ואפילו לא הפילו את הח'ליפה העבאסי. כשצלאח אל-דין הגיע למצרים הפאטמית, שדתה היתה שיעית אסמאעלית, הוא לא הפיל אותם בכוח הזרוע.

 

 

 

חן, אני נמלה לידך בנושאים האלה וזה ברור, לא מתיימר לצאת נגדך אבל לדעתי אתה כן טועה במה שציטטת אותי.

 

האויבים הכי גדולים של ישראל באיזור הזה מאז ומתמיד היו הסונים.

נכון שהחיזבאללה הם שיעים, אבל רוב הבעיות שלנו עם הסונים, או הבעיות שלהם איתנו יותר נכון.

 

וכן, שונאים אותנו, את היהודים במדינות ערב הרבה יותר מאשר איראנים ששונאים ישראל.

 

וסתם אנקדוטה:

הגבול הסורי היה הכי שקט בעולם עשרות שנים בלי הסכם שלום,

עשינו הסכם שלום עם המצרים , קיבלנו צבא מטורף ומצוייד עם מיטב הנשק, שמכין את עצמו ליום פקודה נגדנו ואוכלוסייה ששונאת את ישראל שנאת מוות, מצרים היא המדינה הערבית האנטישמית ביותר.

 

 

אינשאללה יהיה שלום יום אחד, אני בטוח שזה לא יקרה.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם (נערך)

בוא נראה כמה מן האויבים ההיסטוריים המרים ביותר של מדינת ישראל:

 

ג'מאל עבד אלנאצר - חילוני, מאמין בלאומיות הפאן-ערבית.

חאפֹזֹ אלאסד - עלוי (לא מוסלמי), מאמין בלאומיות הפאן-ערבית.

ערפאת - חילוני, לאומן פלסטיני.

 

אתה רואה פה דפוס?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ומצד שני חסן נסראללה השיעי הדי קיצוני ומשך שנים רבות חוסיין "מגן המקומות הקדושים" (אם כי איני יודע מה היו עמדותיו הדתיות האמיתיות) ועוד כהנה וכהנה.

 

איראן היא חריג כיון שכלל אין לה גבולות לא רק עם ישראל, אלא גם עם מדינות הגובלות בישראל. כדי להגיע לכאן היא צריכה "לדלג" על 2 מדינות, כך שהסכסוך הזה שונה לחלוטין מסכסוכי גבול שהתקיימו בין מדינות שכנות בכל מהלך ההיסטוריה האנושית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ומצד שני חסן נסראללה השיעי הדי קיצוני ומשך שנים רבות חוסיין "מגן המקומות הקדושים" (אם כי איני יודע מה היו עמדותיו הדתיות האמיתיות) ועוד כהנה וכהנה.

 

עזוב שיעים כרגע, השאלה היא לגבי העולם הסוני.

 

ואתה מתכוון אל החאג' אמין אלחֻסַינִי - שהיה קודם כל לאומן ערבי. הוא למשל הוציא פסיקה שיש לקבל את העלווים והדרוזים לחיק האסלאם - הכל כדי לשרת את האינטרס הלאומי הערבי (אומה מאוחדת). נאצר לימים עשה משהו דומה כאשר גרם לראש אלאזהאר בזמנו לקדם את תורת התַקַרוּבּ - קבלת השיעים לתוך האסלאם הסוני, כדי שהקרע הסוני-שיעי לא יעמוד בדרכה של הלאומיות הפאן-ערבית.

 

הנקודה שאני חותר אליה היא שאלו אידאולוגיות מודרניות בעולם הערבי-סוני - לא הדת האסלאמית - אשר גורמות לאנטגוניזם למדינת ישראל. האידאולוגיות הללו עומדות, במידה רבה, בניגוד לאסלאם.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לא. אני מדבר על חוסין בן טלאל, זה שהצטרף למצרים וסוריה ב-1967, אבל ב-1973 הזהיר את גולדה מבפני המלחמה הממשמשת ובאה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...