Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה איציק. יש לי ניסיון פחות טוב עם האלקטרות האלו. היה לנו בעבודה BASIC ו-GO. לא שרדו יפה.

 

לגבי ה-SAGA - קניתי בזמנו שהמלצת. מצויין. תודה לך על זה.

הבעיה שמאז הם החליפו יצרן והבנתי שהאיכות ירדה גם.

 

כמו שספיראל כתב. האמקור האלה, שהם למעשה תדיראן A עם שם אחר - הם אחלה במחיר טוב.

פורסם

 

יש את הדגם הזה של אמקור A10.

https://www.lastprice.co.il/%D7%9E%D7%96%D7%92%D7%9F-%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99-Amcor/AMCOR-Amcor-10A

 

מדובר במזגן שנקרא פעם תדיראן A10 שהיה מזגן מעולה, אמין עם המון ניסיון.

תדיראן פשוט שינו לו את השם לאמקור ותימחרו אותו במחיר אטרקטיבי.

 

עכשיו רכשתי 3 כאלה במחיר של 1175 לאחד.

פורסם

אמקור 10A זה בעצם אותו מוצר כמו תדיראן swift plus 10A רק במיתוג שונה?

בכל מקרה, אני רואה שיש פער זניח במחיר ביניהם.

 

מה לגבי טורנדו טופ? קצת יותר יקר אבל 7 שנות אחריות.

פורסם

בסוף הותקנו 2 מזגני אלקטרה קלאסיק 14, כי זה מה שהמתקין המליץ.

התריס של אחד מהם מקולקל וכבר צריך שירות.

פורסם

המתקינים *כמעט* תמיד ייקחו מה שהם מכירים, לרוב מדובר בדגמים פשוטים יחסית וזולים עבורם.

אין הרחבת אופקים, אין התנסות בדגמים חדשים, אין התאמת הצרכים למוצר. דגם אחד מתאים לכולם. מעטים מאוד באמת יודעים "לשווק" דגמים יותר מתקדמים.

הכי חשוב שזה יהיה זול ללקוח, כי שם למעשה התחרות האמיתית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דווקא לא כזה זול - טורנדו טופ, האמקור שהומלץ כאן, או תדיראן סוויפט היו יותר זולים.

 

מלכתחילה לא חיפשנו משהו זול וסגרנו איתו על אלקטרה פלטינום, אבל אח״כ הוא החליט שהקלאסיק מספיק (סך הכל הבדל של 150 שקלים על כל מזגן).

 

הבעיה היא, שלפי מה שהצלחתי להבין מכל השרשור הזה, הכל בעצם אותו דבר וגם אם אני אעשה אן דן דינו בבחירה - זה לא ישפיע על התוצאה.

×
×
  • תוכן חדש...