Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיה אופטימה הייבריד רוצה לפנות גם לשוק הפרטי ולנהגי הליסינג, ולא רק לשוק המוניות, כאשר הקלפים שיש לה בשרוול הם רשימת אבזור ארוכה לצד שווי שימוש נמוך. האם היא באמת כל כך אטרקטיבית? רוני יצא לבדוק.

 

MAIN.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

צריכת דלק של 1-13 ?

חברי פורום עם סונטה מדווחים על 1-20 בנסיעות נורמליות. (בלי מאמץ לחסוך)

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

שאפו.

קודם כל האופטימה נקראה כאן אופטימה החל ממחצית 2011, כשהחליפה את המגנטיס.

דעתי - בעידן בו מנועי הדיזל לא מזהמים כל כך, קשה לי להבין את ההעדפה להנעה היברידית שגם ככה מביאה תצרוכת דלק פחות טובה, מוסיפה את הקרינה ומפחיתה מקום בבגאז.

מה שכן, הרכבים בסגמנט הזה של קיה מדהימים ועומדים יפה בטופ של היצרניות העממיות (קונצרן ואג , טויוטה, וכמובן סונטה מהבית)

 

מנסיון עם רכב קצת פחות מאובזר וקצת פחות מרווח ב6 סמ, אני מעיד ש5 מבוגרים נכנסים יפה ברכב בלי צפיפות, החסרון אצלי זה מחסור במזגן מאחורה.

פורסם
צריכת דלק של 1-13 ?

חברי פורום עם סונטה מדווחים על 1-20 בנסיעות נורמליות. (בלי מאמץ לחסוך)

אין חיה כזאת.

סונטה נבחנה אצלנו והשיגה 1:16. התצרוכת תלויה באופן השימוש. דווקא בעיר יש להיברידי יתרון מובהק.

פורסם

דעתי - בעידן בו מנועי הדיזל לא מזהמים כל כך, קשה לי להבין את ההעדפה להנעה היברידית שגם ככה מביאה תצרוכת דלק פחות טובה, מוסיפה את הקרינה ומפחיתה מקום בבגאז.

 

דיזל מביא איתו רעש וחספוס שלא כל אחד אוהב, מעבר לכך תחזוקה יקרה יותר, ואין הטבת מס לרכבי דיזל, אפילו להפך כך שרמת איבזור מקבילה על מנוע דיזל כנראה הייתה עולה משמעותית יותר כסף.

 
 

 

 
 
פורסם (נערך)
דווקא בעיר יש להיברידי יתרון מובהק.

 

וגם סתם אם רוצים לשבת הרבה זמן ברכב עם מזגן דולק.

באיוניק מנוע הבנזין לרוב ייכנס לפעולה למשך פחות מדקה אחת עבור 10-12 דקות של מזגון בעמידה וחוזר חלילה.

לאחר נסיעה על המנוע החשמלי או סתם התגרזנות והגעה למצב עמידה ממושך יתכן שבפעם הראשונה הוא ייכנס לפרק זמן ארוך יותר (3-4 דקות של עבודה רציפה), בכדי להביא את הסוללה ההיברידית למצב של 50% טעינה. משם תהליך השימור הוא כפי שצויין לנ"ל, לפחות עם האקזמפלר שלי.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
שאפו.

קודם כל האופטימה נקראה כאן אופטימה החל ממחצית 2011, כשהחליפה את המגנטיס.

דעתי - בעידן בו מנועי הדיזל לא מזהמים כל כך, קשה לי להבין את ההעדפה להנעה היברידית שגם ככה מביאה תצרוכת דלק פחות טובה, מוסיפה את הקרינה ומפחיתה מקום בבגאז.

מה שכן, הרכבים בסגמנט הזה של קיה מדהימים ועומדים יפה בטופ של היצרניות העממיות (קונצרן ואג , טויוטה, וכמובן סונטה מהבית)

 

מנסיון עם רכב קצת פחות מאובזר וקצת פחות מרווח ב6 סמ, אני מעיד ש5 מבוגרים נכנסים יפה ברכב בלי צפיפות, החסרון אצלי זה מחסור במזגן מאחורה.

ככל שתקני זיהום האוויר עולים כך יצרני הרכב צריכים לחשוב איך הם עומדים בזה, היום התקן יורו 6 הוא מאוד מחמיר וכבר נחשב כתקן 6.4, אוראה, עידכוני תוכנה ועוד ועוד. כל זה עולה המון כסף, המון חבלי לידה שגוררים תקלות.

יש כבר דיבורים על החמרה בזיהום האוויר גם בבנזין ודרכים מעניינות לעמוד בזה.

פורסם
דיזל מביא איתו רעש וחספוס שלא כל אחד אוהב, מעבר לכך תחזוקה יקרה יותר, ואין הטבת מס לרכבי דיזל, אפילו להפך כך שרמת איבזור מקבילה על מנוע דיזל כנראה הייתה עולה משמעותית יותר כסף.

רעש כמעט לא קיים בדיזל חדשים, וכשאתה יושב במזגן בתוך רכב המנהלים השמן שלך תאמין לי שאתה לא שומע אותו, זה גם מה שמוזר לי מבחינת בידוד הרעשים המדובר... המג'נטיס שלי מאוד מצטיינת בסעיף הזה.

ה10 אלף שח תשלום גבוה יותר לרכב דיזל מוצא את עצמו מתקזז כשמדובר על רכב עם צריכה טובה יותר ב30 אחוזים. (אם למשל אתה נוסע 30 אלף בשנה אתה כבר חוסך קרוב ל4000 שקל על הדלק...

תחזוקה של מנוע היברידי גם עולה עוד כסף (עשיריה לסוללה אם אינני טועה)

פורסם
)

מנסיון עם רכב קצת פחות מאובזר וקצת פחות מרווח ב6 סמ, אני מעיד ש5 מבוגרים נכנסים יפה ברכב בלי צפיפות, החסרון אצלי זה מחסור במזגן

מאחורה.

לא הבנתי מה הקשר לאיבזור, ולזה שנכנסים אצלך חמישה מבוגרים בלי צפיפות (שזה מאוד מרשים אגב כי אין הרבה חיות כאלה)? לגבי ה6 ס״מ אתה מדבר על אורך הרכב, בסיס גלגלים, או שמדדת מרווח ברכיים?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
רעש כמעט לא קיים בדיזל חדשים

אם אתה מדבר על רעש מנוע כשהחלונות סגורים והרדיו דולק אז כן. אבל להגיד שרעש כמעט לא קיים היום זה פשוט לא נכון. אמנם יש מצטיינים ומצטיינים פחות אבל סע עם חלון פתוח, ואין מצב בעולם שלא תדע.

אני אומר את זה כמי שנוסע לפחות פעם בחודש ברכבים שכורים ש90% מהזמן הם דיזלים. למעשה אני ממש כרגע שוכר XC60 D5 דנדשה, וגם פה לא היית יכול לטעות ולחשוב שמדובר בבנזין.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אם נחזור רגע למבחן איך שאני רואה את הסיכום - לעם ישראל שלא מבקש הנאה בסיבוב זה רכב מושלם (טוב אולי צריך להגביהה אותו ב10 סנטימטר ולהפוך אותו לג'יפון - אה יש את הספורטג' טורבו...ההצלחה של האופטימה בשוק הפרטי כנראה לא תהיה פנומונאלית).

פורסם

האבזור דיבר על המחמאה שנתתי לדגם לפני כן

לא הבנתי מה הקשר לאיבזור, ולזה שנכנסים אצלך חמישה מבוגרים בלי צפיפות (שזה מאוד מרשים אגב כי אין הרבה חיות כאלה)? לגבי ה6 ס״מ אתה מדבר על אורך הרכב, בסיס גלגלים, או שמדדת מרווח ברכיים?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

בשורה התחתונה, אם אני יוצא ליום עבודה של 700 קילומטר איך אני יוצא ממנו בסוף היום לעומת המתחרות באותו סדר גודל מחיר?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

600-700 ק"מ זה הטווח הריאלי שאני מקבל עם העיוני עבור תדלוק של 230~ ש"ח, כשעיקר הנסועה היא עירונית (1,000~ לפי מחשב הרכב לאחר תדלוק מלא, אבל זה לא מייצג שום דבר).

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...