Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי "לא פריוס" איוניק (רשמים מנסיעת מבחן)


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת שאיכות החומרים בפנים הרכב אכן עולה על טויוטה, ויותר בכיוון תוצרת VAG (לא סיאט, סיאט זה המיצובישי של ואג).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעשי הצמיגים/כביש (והם לטעמי נוראיים) בקלות הופכים את הרכב ללא הכי נעים לשיח בין היושבים. מה גם שכיול המיתלים נוקשה למדי ובכביש ממש משובש/מקורצף מרגישים את זעזוע המרכב היטב. בווארית זו לא.

הרציונל מאחורי החסכון בבידוד הוא ככל הנראה הפחתת המשקל וע"י כך שיפור נוסף בצריכת הדלק, אך לטעמי חסכו קצת יותר מדי. הרעשים באמת עד כדי כך נוראיים. יונדאי ולוסטר לדוגמא, עם חישוקים בקוטר דומה לאלו שבאיוניק פרימיום/סופרים שקטה משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, את איכות החומרים שלה הייתי שם פחות או יותר באותה רמה של טויוטה אבל קצת שונה, היונדאי יותר מצועצת מהטויוטה ופלסטיקה פשוטה יותר אבל הרכבה מהודקת יותר מהטויוטה. יש להם דרך להגיע לרמה של ואג או מאזדה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלסטיקה פשוטה, אבל מרגיש מאסיבי.

 

או שאולי זאת התלהבות מאוטו חדש.

 

מעולם לא היה לי אוטו שבו אף אחד לפניי לא הפליץ על המושבים ולא התחכך בהם עם האיברים המוצנעים שלו.

 

כל דבר היה יד חמישית עם עבר רכב צמוד של דיר חזירים, כאשר החזירים הסיעו בו את החזירות והחזירונים למחראה ובחזרה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא היה לי אוטו שבו אף אחד לפניי לא הפליץ על המושבים

 

שכחת "ומרח חנונה על הדיפונים" :)

 

תתחדש. הצבע לא כל כך נדיר בליסינג, לשכנים הנחמדים שלי (אלה שבאמת נחמדים אבל תמיד פותחים עליי דלתות) יש אחד כזה בדיוק. כבר הספיקו לשפשף אותו על איזה עמוד.

 

מרשים לראות את הדבר הזה מתעורר לחיים בחניה ("מניע" זה לא תיאור מתאים, שהרי הוא בכלל לא מניע), נראה ונשמע כמו חללית.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הוא פוגש אותך עם מופע אור קולי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין השרידות של האיוניק מעניין לראות מה קורה אחרי מ100 אלף ק''מ (עם התיבת הכפולת מצמדים ומערכת היברידית).

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, הבקרת סטיה מנתיב אוהבת לשחק פינג פונג - מזהה שמתקרב לפס הפרדה השמאלי, הוא שובר ימינה, מגיע לימני, שובר שמאלה.

 

בהגדרות של בקרת הסטייה מנתיב יש כמה אפשרויות:

 

התראה קולית בלבד.

 

תיקון סטייה רק כאשר הרכב סוטה ומגיע לפס ההפרדה.

 

שמירת הרכב במרכז הנתיב.

 

לפי מה שאתה אומר ניתן להבין כי המערכת אצלך מוגדרת לאפשרות השניה (זאת הייתה גם ברירת המחדל בנירו שלי).

 

תכוון את ההגדרות לאפשרות השלישית. המערכת עובד טוב מאד אבל צריך לשים לב לנורת החיווי בלוח המחוונים ואם היא משנה צבע מירוק ללבן (כך זה בנירו) זה אומר שהיא הפסיקה לעבוד עקב חוסר זיהוי של פסי ההפרדה. (מוזר שאין התראה קולית על הפסקת פעילותה, זה לא ממש בטיחותי ומצריך כאמור התבוננות מציקה על לוח המחוונים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעשי הצמיגים/כביש (והם לטעמי נוראיים) בקלות הופכים את הרכב ללא הכי נעים לשיח בין היושבים.

 

לפחות בנירו וכנראה שגם באיוניק, רעשי הכביש מגיעים אך ורק מריצפת תא המטען.

 

הנחת משטח מבודד/ חומר מבודד תפטור את הבעיה הזאת (מנסיון כאשר תא המטען עמוס הרעש נעלם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעשי הצמיגים/כביש (והם לטעמי נוראיים) בקלות הופכים את הרכב ללא הכי נעים לשיח בין היושבים. מה גם שכיול המיתלים נוקשה למדי ובכביש ממש משובש/מקורצף מרגישים את זעזוע המרכב היטב. בווארית זו לא.

הרציונל מאחורי החסכון בבידוד הוא ככל הנראה הפחתת המשקל וע"י כך שיפור נוסף בצריכת הדלק, אך לטעמי חסכו קצת יותר מדי. הרעשים באמת עד כדי כך נוראיים. יונדאי ולוסטר לדוגמא, עם חישוקים בקוטר דומה לאלו שבאיוניק פרימיום/סופרים שקטה משמעותית.

נאלץ להסכים לצערי, האוטו הזה פשוט לא נוח מספיק ומצויד ברעש צמיגים שאינו פחות ממטריד, גם הפלסטיקה יוצרת רושם לא נעים במיוחד לעין, לפחות אצלי. וזה חבל כי האוטו מאובזר יופי ויש לו באמתחת שווי שימוש שמעשיר אותך בלא מעט שקלים כל חודש, יחסית למתחרות נטולות החשמל.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיוניק אצלנו כבר קרוב לארבע חודשים ואני לא ממש מבין את התלונות על רעש, אכן הרכב לא כל שקט אבל אין שום בעיה לנהל שיחה בתוך הרכב.

גם באיוניק המנורה של שמירת נתיב מתחלפת לירוק שהמערכת עובדת וחוזרת ללבן שהמערכת מתנתקת.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין השרידות של האיוניק מעניין לראות מה קורה אחרי מ100 אלף ק''מ (עם התיבת הכפולת מצמדים ומערכת היברידית).

 

1. העומס על התיבות כפולות המצמדים בדגמים הללו הוא לא גדול, כי הזינוק נעשה בסיוע של המנוע החשמלי כך שהשחיקה נמוכה.

2. מערכת דומה של גיר ומערכת הברידית קיימת גם ביונדאי סונטה, שם כבר יש מכוניות שחצו גם 200000 ק"מ בלי בעיות כלשהן.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיוניק אצלנו כבר קרוב לארבע חודשים ואני לא ממש מבין את התלונות על רעש, אכן הרכב לא כל שקט אבל אין שום בעיה לנהל שיחה בתוך הרכב.

גם באיוניק המנורה של שמירת נתיב מתחלפת לירוק שהמערכת עובדת וחוזרת ללבן שהמערכת מתנתקת.

אין ויכוח. מדובר בעניין סובייקטיבי לחלוטין - לטעמי רעשי הכביש/צמיגים חריגים. עבור מישהו אחר - מוזיקת מעליות.

 

Sent from my OnePlus 6 (128\8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה - המערכת של איוניק זה דונגל שמתחבר ליציאת USB, או שצרבו/החליפו את המערכת המקורית?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...