Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי "לא פריוס" איוניק (רשמים מנסיעת מבחן)


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא קניתי איוניק, ולא אקנה...

 

גרוטאה מתפרקת שלא מצליחה לשרוד 100,000 בלי החלפת חצי מהמכלולים שלה.

אם אתה מצליח להביא את הרכב למצב של 1-7 איך לא תחליף חצי מהמכלולים שלה, זה נטו בנהיגה הרסנית.

אצלנו בחברה יוניקיל עם מעל 120 אלף קמ. ללא תקלות כלל... שלי ספציפית 65 אלף קמ מלבד טיפולים שום דבר .

זה שהרכב לא חזק לא עושה אותו לחרא רכב

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה ויכוח מול נציג מטעם היבואן שטען שלעולם זה לא יקרה... הוכח לו אחרת .

 

אני לא מההרסנים, מי שיקנה רכב ליסינג שהיה אצלי יהנה ממנו.

 

נתת 2 דוגמאות, אני מכיר עשרות... לא נתווכח ;)

עריכה אחרונה על ידי Max.M
עברית שפה להיות קשה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Oh, I'm quite certain.

אם אני יושב ברכב במשך שעתיים ומתוכן חצי שעה במצטבר זו עדיין עבודת סרק של מנוע הבנזין, דלק נשרף. עם מזגן ברעל התדירות אפילו גבוהה יותר.

 

מה גם שהסרק של האיוניק הוא כמעט פי 2 מסרק של כל מנוע בנזין אחר, לפחות באיוניק שלי (1,200 סל"ד בדיוק מבחיל), אז יש לכך מחיר.

 

בכל רכב כשיושבים בו עם מזגן והרכב לא נע צריכת הדלק היא 0 ק״מ לליטר (או לקילוואט ברכב חשמלי) כי הרכב צורך אנרגיה אבל לא זז אפילו מטר. השאלה למה לשבת שעתיים ברכב חונה? אין לך מקום יותר טוב להיות בו? בהרבה מקומות בעולם יש חוקים נגד זה, בגלל הנזק הסביבתי שהפעולה הבזבזנית הזו גורמת.

 

Idle reduction

 

עדיין, רכב היברידי הרבה פחות בזבזני מרכב שאינו היברידי בתנאים האלו, כי ברכב לא היברידי המנוע יעבוד במשך כל השעתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קניתי איוניק, ולא אקנה...

 

גרוטאה מתפרקת שלא מצליחה לשרוד 100,000 בלי החלפת חצי מהמכלולים שלה.

 

אם הציעו לך בליסינג מטעם העבודה רכב שאתה לא רוצה, לא עדיף לוותר על הליסינג ולקבל עוד כסף בכיס במקום להוציא את התיסכול על הרכב המסכן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הציעו לך בליסינג מטעם העבודה רכב שאתה לא רוצה, לא עדיף לוותר על הליסינג ולקבל עוד כסף בכיס במקום להוציא את התיסכול על הרכב המסכן?

 

אולי תשקיע בלקרוא מה כתבתי קודם ולא ולתסכל אותי ;)

 

היה מדובר ברכב מטעם היבואן,כשנציג מטעם היבואן אמר שאין נהג על כביש ציבורי שיצליח להגיע לצריכת דלק של רכב בנזין .

בשום מצב .

 

רק העמדתי אותו על טעותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הציעו לך בליסינג מטעם העבודה רכב שאתה לא רוצה, לא עדיף לוותר על הליסינג ולקבל עוד כסף בכיס במקום להוציא את התיסכול על הרכב המסכן?

 

אם הרכב הוא כלי עבודה(לדוגמא, אם אתה איש מכירות או טכנאי שעושה 60-70 אלף בשנה בין לקוחות?) אז בטוח שכדאי לקנות רכב פרטי שיעשה ב3 שנים 200 אלף קילומטר? ולספוג את הירידת ערך? - אני לא.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב הוא כלי עבודה(לדוגמא, אם אתה איש מכירות או טכנאי שעושה 60-70 אלף בשנה בין לקוחות?) אז בטוח שכדאי לקנות רכב פרטי שיעשה ב3 שנים 200 אלף קילומטר? ולספוג את הירידת ערך? - אני לא.

 

למה לערבב בין רכב עבודה לרכב האישי? רכב שהוא רכב עבודה נטו​ (אתה לא לוקח אותו הביתה בסיום יום העבודה) אינו נחשב לחלק מהשכר ואין עליו מס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי תשקיע בלקרוא מה כתבתי קודם ולא ולתסכל אותי ;)

 

היה מדובר ברכב מטעם היבואן,כשנציג מטעם היבואן אמר שאין נהג על כביש ציבורי שיצליח להגיע לצריכת דלק של רכב בנזין .

בשום מצב .

 

רק העמדתי אותו על טעותו.

 

כדי שההשואה תהיה הוגנת, אתה צריך לנהוג רכב לא היברידי באותם תנאים. זו לא חוכמה לקרוע לרכב ההיברידי את הצורה ולהשוות את צריכת הדלק לרכב לא היברידי שנוהגת בו סבתא. כמו שאמרנו, בכל רכב שהוא אין בעיה להגיע לצרעת דלק של 0 ק״מ לליטר, פשוט תפעיל את המנוע בסרק עד שהמיכל יתרוקן. זה לא אומר שאין הבדל בין האמר לאיוניק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לערבב בין רכב עבודה לרכב האישי? רכב שהוא רכב עבודה נטו​ (אתה לא לוקח אותו הביתה בסיום יום העבודה) אינו נחשב לחלק מהשכר ואין עליו מס.

 

ורכב שאתה נוסע איתו 60-70 אלף קילומטר בשנה בשביל העבודה אבל לוקח אותו הביתה בסוף היום וכן משלם עליו מס?

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואדים,

גמרתי מיכל בנזין בפחות מ330 ק"מ .

 

לא איפוסים ולא נעליים.

אמרתי אם להיות יסודי.

 

אני בהחלט רואה איך אפשר להגיע לצריכת דלק הזויה.

 

מצד שני, אם אתה לא מתחרע, אפשר בהחלט להגיע ל1:20.

 

לפחות ככה אני מגיע עם נסיעה שהיא ברובה שיוט מהיר על 110-130.

 

אם מכבים את המזגן, אז גם 1:21.

 

ככה לפי מחשב. לפי משאבה לא בדקתי ולא אבדוק, כי זה לא ממש מעניין אותי ברכב ליסינג בלי הגבלת דלק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שלהוציא צריכת דלק "רגילה" מהאיוניק נהיה ספורט לאומי...

אבא שלי ממש עכשיו התגאה שהוא עשה 1 ל23 במיכל האחרון, הזכרתי לו שהוא לא משלם על הדלק ולמי אכפת...

בכל מקרה, בחברה בה אני עובד, יש כמה עשרות איוניקים, לא הופיעו תקלות מהותיות מלבד המערכת מולטימדיה שקרסה לחלוטין לכמה רכבים. נכון לעכשיו, כל הרכבים עוד ב50000 קמ הראשונים, נחכה ונראה על נכונות נבואות הזעם.

 

דרך אגב, דעתי הסובייקטיבית היא שאני לא אוהב את הרכב הזה. לא נוח, מרגיש לא איכותי למרות האיבזור המרשים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שלהוציא צריכת דלק "רגילה" מהאיוניק נהיה ספורט לאומי...

כנראה קשור לזה ש90 אחוז מהן זה רכב חברה כלשהו.

 

אחרי 11 אלף ק"מ אני עדיין לא רואה טעם לקנות את זה כפרטי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אני עם איוניק כבר שנה וחצי ונושק ל100K ק"מ, הרכב מגלה אמינות טובה,

פנימית כלום לא מתפרק, חיצונית הבן שלי נכנס לשלולית והצליח לפרק את מכסה הגחון.

אני אישית לא מחבב את הרכב, הוא עושה לי כאבי רגליים.

צריכת גלק ממוצעת בנהיגה לא חסכונית 1/18.5 ללא בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהיה - מישהו מכם הצליח להגיע בשוטף לשליש העליון של מד הטעינה (או לטעינה מלאה) במצב ECO בנסיעה במישור? במצב זבורט הטעינה מהירה משמעותית אבל נעצרת באמצע השליש העליון ולא מגיעה אף פעם למצב מלא ; במצב איקו נראה שבלי מזגן הטעינה המירבית שניתן להשיג בנסיעה נינוחה במישור היא לכל היותר בגבול העליון של השליש האמצעי (75%~ טעינה בהערכה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...