Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי "לא פריוס" איוניק (רשמים מנסיעת מבחן)


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לזה שהגיב מעליי, הפעם אני לא מדבר על האיוניק.

אבל בכללי על רכבים קוריאנים/ יפנים.

כרכב פרטי בבית הייתי מעדיף 10 פעמים "זבל קוריאני" לדבריך על רכב גרמני שלפני כל נסיעה הייתי חושב אם אני יגיע או לא יגיע

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל צדקת... רק זיהום אוויר שכחת.
יש הטוענים שייצור הסוללות מזהם לא פחות..

אגב, אם תסתכל על דירוג זיהום האויר של הדיזלים היום תראה שהוא נמוך ממרבית הבנזינים..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדיף לנסוע אחרי פריוס בת 12, מאשר מאחורי "דיזלית פשוטה" בת 5.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדיף לנסוע אחרי פריוס בת 12, מאשר מאחורי "דיזלית פשוטה" בת 5.

אתה לעולם לא תדע שאתה נוסע מאחורי דיזלית בת 5, כי ביורו 5\6 אין שום עשן או ריח.

ספר לי שוב על ההעדפות שלך כשיפתחו לך מפעל ייצור\מחזור סוללות ליד הבית.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לעולם לא תדע שאתה נוסע מאחורי דיזלית בת 5, כי ביורו 5\6 אין שום עשן או ריח.

ספר לי שוב על ההעדפות שלך כשיפתחו לך מפעל ייצור\מחזור סוללות ליד הבית.

א) ארגיש ועוד איך. אני מאוד רגיש לרעשים וריחות. גם אחרי שיעבור תחת ידיו נאמנות של מוסכניק ישראלי, זה יחזור לזהם ולהסריח כמו גדול.

 

ב) אלא אם אעבור לגור בשנזן או משהו, לא נראה לי שיהיה לידי מפעל סוללות בקרוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי.

 

כנראה יונדאי עדיין נאמנים למסורת הקוריאנית של להרוג את הלקוחות שלהם (אצלי זה התחיל עם דייהו נובירה, שהתפוצץ לה צינור בלם באמצע טסט).

 

זה, יחד עם קולות נקבת רובוט סובייטי מיוחמת מהגיר, מחזק את הטענה שאם הייתי קונה רכב היברידי בתור לקוח פרטי, הייתי מעדיף טויוטה, אפילו שהיא איטית יותר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספר לי שוב על ההעדפות שלך כשיפתחו לך מפעל ייצור\מחזור סוללות ליד הבית.

יש הטוענים שהנאדים של הפרות גורמות לזיהום אוויר.

ועכשיו קצת יותר רצינות: הניצול האנרגטי של חשמל הוא גבוה מכל מנוע בעירה. על זה אין עוררין.

היום כ-20% מיצור החשמל של מדינת ישראל הוא מאנרגיה מתחדשה, ויש תוכנית של חברת החשמל לעבור לתחנות שמופעלות בגז טבעי (שהוא מנוצל טוב יותר מיצור חשמל מפחם).

גם בשביל ליצר מנוע בעירה, המנוע והגיר עוברים תהליכים כימים רבים שגם הם לא הדבר הכי ירוק שיש. אני מניח שגם יצור לוחות אלקטרוניקה (אינוורטר שיחליף את הגיר) גם הוא מזזהם (אולי יותר ואולי פחות).

היום, יצרני הסוללות נותנות 7 שנות אחריות. כלומר, לפי ההיגיון, הסוללות צריכות להחזיק 7 שנים. לעומת זאת ברכב בעל מנוע בעירה, אתה צריך להפיק שמן מתאים, גם ליצר פילטרים, וגם להפיק יותר אנרגיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעד לעבור לאנרגיה חשמלית, אל תבין אותי לא נכון. אני הראשון שבעד.

אבל מעצבן אותי דור הביניים הזה, שגם לא באמת חשמלי, גם לא באמת חסכוני, וגם מזהם מכל כיווני הייצור האפשריים. ממש הרע מכל העולמות, והלקוחות מבסוטים..

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לא מבין את. היתרונות של השילוב. אם אני אתאמץ ואחשוב: מצד אחד זו התחלה של פיתוח של מנועים חשמלים סנכרונים וסוללות שמצד אחד קטנים בגודלם ומצד שני גדולים בהספקם.

בנוסף מהצד של הלקוח: להציג שבעל הרכב נוסע ברכב סופר מודרני וחסכוני. להשוויץ עם החבר'ה זה די כיף.

מהצד של המוכר: כנראה יותר קל למכור מותג יונדאי או טיוטה, לעומת סיטרואן או סקודה דיזלית. עובדה שיש יותר מכונית בנזין מאשר דיזל ברחבי הארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעד לעבור לאנרגיה חשמלית, אל תבין אותי לא נכון. אני הראשון שבעד.

אבל מעצבן אותי דור הביניים הזה, שגם לא באמת חשמלי, גם לא באמת חסכוני, וגם מזהם מכל כיווני הייצור האפשריים. ממש הרע מכל העולמות, והלקוחות מבסוטים..

 

בתור לקוח ממוצע שמחפש יונדאי/טויוטה/מאזדה.

הרכב מאובזר,מערכות מבטיחות מתקדמות וצריכת דלק לא רעה(15 קמ"ל ממשפחתית בתוואי מעורב זה טוב מאוד).

 

אז תהליך הייצור של הסוללה מזהם(איפשהו בסין או קוריאה) אבל אני חוסך 800 שקל עד דלק כל חודש.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור לקוח ממוצע שמחפש יונדאי/טויוטה/מאזדה.

הרכב מאובזר,מערכות מבטיחות מתקדמות וצריכת דלק לא רעה(15 קמ"ל ממשפחתית בתוואי מעורב זה טוב מאוד).

 

אז תהליך הייצור של הסוללה מזהם(איפשהו בסין או קוריאה) אבל אני חוסך 800 שקל עד דלק כל חודש.

אני מבין שלא קראת את ההודעה שלי שממנה התחלתי.. תחזור טיפה ואז תראה כמה זה לא מרשים

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אני לא באתי להרשים אף אחד.

 

החישוב שלי של מעבר מרכב פרטי לליסינג היה כלכלי נטו (וגם חוסר זמן להתעסק עם הרכב). במחיר של האיוניק בליסינג דרך העבודה שלי היה או זה או סקודה ראפיד 1.0, רכב נחות מהאיוניק בכל פרמטר אפשרי.

 

זה שהוא גם חסכוני, וגם יש מערכות בטיחות מקוריות זה בונוס. אם בתום חוזה הליסינג עוד שנתיים וחצי יהיה יותר משתלם לקחת רכב בנזין/דיזל, אין לי בעיה לעשות את זה.

 

אם אגיע למסקנה שעדיף רכב פרטי, והנסועה לא תשתנה, אקנה פריוס/אוריס היברידית, כי בנוסף לחיסכון (מאוד אמיתי) בדלק, אלה רכבים אמינים ברמת it just works, שלא מייצרים פיח וסירחון בכמות שדיזל ישן מוציא, ולא דורשות טיפול מיוחד.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בקרת סטייה מנתיב לא עובדת בגשם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1257 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...