Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בבקשה..חייבת עזרה בנוגע ל-total lost...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הערה אחת , אלון.

 

בעת תשלום למבוטח עבור רכב שהוכרז כרכב באובדן מלא - לא מורידים את ההשתתפות העצמית ,אלא משלמים את מלוא ערכו הנקוב של הרכב (בהתחשב במצבו ושאר הנתונים שפירטת קודם). השתתפות עצמית היא במקרה תאונה ,וכו'. בטוטאל לוס החוזה הביטוחי מסתיים עם תשלום הפיצוי ואין מקום להשתתפות עצמית.

חבר שלי שהשבית את האוטו (וולבו) - קיבל את ערך הרכב פחות ההשתתפות העצמית (1600 ש"ח כמדומני).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

למיטב ידיעתי - במידה ומחזירים את הפרש הפוליסה פחות השתתפות עצמית במקרה של אובדן מוחלט - זה אומר שהרכב יחזור לכביש כרכב משוקם - במקרה כזה חברת הביטוח מחליטה לתקן את הרכב למרות שהתיקון יקר מסף האובדן המוחלט ולכן צריכה להחזיר את החלק היחסי של הפוליסה פחות ההשתתפות העצמית.

פורסם

תודה רבה חברים...

אני שמחה שעזרתם לי..

דיברתי היום עם עורך דין והוא אמר לי שחברת הביטוח היתה חייבת לגבות פרמיה נמוכה יותר בגלל שהרכב אחרי תאונה. בגלל שלא עשו את זה, הם חייבים לתת את מלוא הסכום..

חוץ מזה שאם האוטו לא היה מבוטח אצלם בעבר, הם לא היו יודעים שהרכב אחרי תאונה..

ושוב תודה..נראה מה יהיה עם זה..

פורסם
תודה רבה חברים...

אני שמחה שעזרתם לי..

דיברתי היום עם עורך דין והוא אמר לי שחברת הביטוח היתה חייבת לגבות פרמיה נמוכה יותר בגלל שהרכב אחרי תאונה. בגלל שלא עשו את זה, הם חייבים לתת את מלוא הסכום..

חוץ מזה שאם האוטו לא היה מבוטח אצלם בעבר, הם לא היו יודעים שהרכב אחרי תאונה..

ושוב תודה..נראה מה יהיה עם זה..

הנה יובל, אתה רואה....

לא צריך לצעוק....

:wink: נו הארד פילינגס...

אלון

×
×
  • תוכן חדש...